We hebben een aantal aanbieders voor Malcesine voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Malcesine voor je op een rij gezet:

Reviews over Malcesine

JohnJohn Olthof,
    13-5-2018

Apartement la Cioca in Malcesine. Super schoon en moderne inrichting. De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader voor een ieder die deze mooie plaats aan het Gardameer wil bezoeken.

Gereisd met partner in augustus 2017

Wat een uitzicht!

Apvdbos,
    20-7-2016

Prachtig appartement direct uitzicht op het gardameer wat is dit lekker wakker worden, met op loopafstand (langs het meer) het mooie Malcesine Wij waren hier met onze kleinste van een jaar Leuk zwembad heerlijk wandelen en lekker eten Zeer vriendelijke familie

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Fantastische plek

ronvanpelt,
    16-9-2013

Deze appartementen zijn superschoon en hebben een super ligging. Het ligt op nog geen 300 meter van het dorp en van het meer. De stranden zijn superschoon maar bestaan wel uit kiezel steentjes, hierdoor is het water wel super helder. Malcesine is een super leuk dorp met hele leuke winkeltjes en restaurants. Echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Geweldige plek

marianne,
    19-9-2012

Het is al een aantal jaren geleden dat ik hier ben geweest maar vond het een geweldige plek. Omgeving is top met veel mogelijkheden.

Het uitzicht van deze accommodatie is verschillend, er zijn nl meerdere appartementen.

Je auto staat veilig op eigen terrein dat afgesloten is.

Malcesine is een gezellige plaats.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Super A-lokatie

Eric Lambermont,
    27-3-2011

Dit kleine complex wordt beheerd door een dame die ook een hotel in eigendom heeft. Het ligt op loopafstand van Malcesine centrum en is gelegen vlak boven de rondweg van het meer. Er is een schitterend uitzicht op het meer en de overkant, waar o.a. Limone te zien is. Gebouwd begin jaren 70, toen alles nog niet was volgebouwd dus een prachtige plek qua uitzichten. Eenvoudig ingericht, maar alles aanwezig in keuken, en verder tv, bankstel, eethoek, terrasmeubels op groot balkon, 2 slaapkamers (1 x tweepers.bed en 1 kleine kamer met stapelbed) en badkamer met bad.

De auto kan onder het gebouw koel en droog worden weggezet en complex is afgesloten met hek. Vanwege mooie en ook centrale ligging en uitzichten een aanrader!

Gereisd met partner in september 2008