We hebben een aantal aanbieders voor Makris Gialos voor je op een rij gezet:

Reviews over Makris Gialos

Een paradijsje!

Cora GoTo,
    28-10-2017

Een appartement/ studio op het strand en in een dorp, waar vind je dat? Bij Maria in makrigialos op Kreta. Maria en despina zorgen er voor dat je je welkom voelt: wat een gastvrijheid en vriendelijkheid! Je voelt je onmiddellijk thuis en zorgt ervoor dat je ieder jaar terug wilt komen!

Kleine maar gezellige studio met tuintje op het strand. 's avonds loop je naar het dorpje met haar boulevard met diverse restaurantjes.

Vanuit deze plaats kan je het zuid oosten van Kreta ontdekken, maar ook het noord westen dat maar een uurtje rijden is. Kortom: een wereldplek!

Gereisd met partner in oktober 2017

Ideale plek voor rustzoekers.

Kees,
    5-7-2014

De appartementen zijn ruim en erg schoon. Airco, een kluisje en wifi zijn bij de prijs inbegrepen. Je loopt binnen 5 minuten naar het strand, naar de supermarkt, de bakker en de boulevard met heerlijke restaurants.

Wil je meer dan alleen van het strand genieten dan kan dat ook. Er zijn diverse (berg)wandelmogelijkheden in de directe omgeving.

Gereisd met partner in juni 2014

fantastiche plek voor rustzoekers

R.van Egeren,
    9-10-2013

als je rust zoekt en geen drukte van toerisme en uitzicht op zee wil dan moet je zeker hier zijn.

wij hebben geboekt via touroperator rechtstreeks bij de eigenaars.

er is geen zwembad maar je loopt in 3 min. naar een prachtig strandje waar je kunt snorkelen en zwemmen.

lieve eigenaars die je met alles helpen.

zeer schone en zeer mooie appartementen.

om de dag word alles schoon gemaakt bedden handdoeken

hele goede airco die je niet hoort en geweldige badkamer met goede douche/bad. wij gaan zeker terug want het was geweldig!!!

Gereisd met partner in juni 2013

Authentieke Griekse sfeer

Lonni,
    15-7-2013

Palmira apartments in Makry Gialos (soms Palmyra genoemd, soms wordt de dorpsnaam als Makrisgialos geschreven) heeft nog een echte Griekse sfeer. De appartementen zijn ideaal gelegen. Rustig, maar vlakbij de kleine haven, stranden en veel eetgelegenheden. De bakker en supermarkt zijn om de hoek. De appartementen zijn bijzonder ruim en voorzien van alle gemakken, van waterkoker tot wifi. Ook is er een tosti ijzer, flatscreen tv, hotelkluisje enz. Er wordt 2x per week erg grondig schoongemaakt. Airconditioning wordt aangeboden op beide verdiepingen van het appartement. De eigenaren, Maria en Manoli, zijn bijzonder vriendelijk en spreken goed Engels. Ze vertellen je graag over bezienswaardigheden in de omgeving. Op vrijdag stond de kleine markt voor de deur.

Gereisd met partner in juli 2013

Aanrader!

Yvonne,
    2-7-2012

Prima ligging aan het (deels zand/deels kiezel)strand dat langzaam dieper wordt en dus ook geschikt is voor kleinere kinderen. Ligbedden/parasol (tegen betaling). Gastvrije ontvangst, ruime studio's en appartementen. Prijs alleszins redelijk. Op loopafstand van winkeltjes en tavernes in redelijk rustige omgeving (begin juli 2012 weinig toeristen!). Zeker aanrader voor zuid-oost Kreta!

Gereisd met partner in juli 2012