Reviews over Lyon

prima overnachtings hotel

hk
    9-9-2012

Ondanks dat bij aankomst wij overbooked waren en in plaats van de geboekte 2kamer apt , 2 studio's kregen voor 2 volwassenen plus twee kleine kids. Hebben wij de appartementen als prima optie ervaren: dicht aan de snelweg. Met de metro, welke op loopafstand is , binnen 5 minuten in oud lyon. Nette studios met voor franse begrippen prima bedden. Geen airconditioning. Gratis ontbijt door de overboeking . 60 euro: value for monnaie

Correct hotel voor een paar nachten

Jan-Willem
    5-8-2012

Net hotel gelegen op goede afstand van het centrum met metro voor de deur. Kamers netjes opgeknapt en voorzien van goed bed, gratis snelle Wifi toegang en goede airco. Ontbijt stelde niet veel voor, maar goed te doen. Behulpzaam personeel ook voor het uitprinten van onze boarding pass. Als ik weer in Lyon ben is dit wederom een goede optie.

Aanrader voor stedentrip Lyon

Fam. Kersten
    30-4-2010

Wij hebben een lang weekend doorgebracht in dit zeer mooie splinternieuwe appartement. Midden in het hart van vieux Lyon (het middeleeuwse hart van lyon). De Franse eigenaresse is van geboorte Nederlandse, erg handig voor wie minder goed Frans spreekt. Zij kent de stad zeer goed en had goede tips voor bezoek restaurant e.d. Wij parkeerden gratis in wijk Fouviere, vlakbij Basilic (die je zeker moet bezoeken) en namen funiculaire die vlakbij appartement uitkomt. Kortom aanrader voor wie de stad Lyon wil bezichtigen.