We hebben een aantal aanbieders voor Luxemburg voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Luxemburg

Wij komen zeker terug!

Aad,
    12-4-2019

Vriendelijk ontvangst, schone appartementen. Basic maar alles wat je nodig hebt. De kinderboerderij en speeltuin waren geweldig voor onze kids, en zelfs onze 2 honden waren erg welkom en werden warm onthaald! Ontbijt was uitgebreid en van goede kwaliteit

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Goed gelegen, gezellig huis. Alleen wat oppassen v

Lisa,
    3-8-2018

Gezellig verblijf en goed gelegen, brug over en je bent in Durbuy en toch lekker rustig en vrij gelegen. Wel mensen die slecht ter been zijn hebben een probleem met de zeer gammele trap in huis en het bad is ook niet erg veilig. Vanwege schuin plafond kun je alleen maar gebogen douchen, je kunt snel vallen. De wc is boven en beneden geen wc aanwezig. In de slaapkamers zitten geen deuren dus geen privé en de vloeren kraken boven enorm. Iedereen wordt wakker met een wc bezoek. Verder alles aanwezig, poetsmiddelen,wc papier,keukenrol,koffie,suiker,vaatwasser en tabletten, afwasmiddel,zout,peper etc.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Curieus creatief uitgangspunt voor natuur&cultuur

Alexandra en Kees uit Amsterdam,
    29-6-2018

Prvacy en vakantievermaak staan voorop bij de aardige eigenaars. Prijs-kwaliteitverhouding is optimaal, veel ruimte en rust voor allen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Geweldig!

J. Smans,
    5-6-2018

Een prima B&B met mooie kamers-goede bedden-eigen sanitair-gezellige gezamelijke huiskamer-leuk buitenterras-goede gastheer-uitgebreid ontbijt. Wat misschien handig is om te weten - het ligt in het buitengebied van Winterswijk. Voor ons geen probleem de rust was er heerlijk om de drukte van alledag te vergeten.

Gereisd met vrienden in juni 2018

We komen zeker weer

Familie Aantjes,
    2-6-2018

Wat een heerlijk appartement met hele lieve eigenaren. Een aanrader voor mensen die rust zoeken met een mooie uitvalsbasis voor het prachtigste deel van de Ardennen. Het appartement is voorzien van alle gemakken; goede bedden in ruime slaapkamers, heerlijke woonkeuken om lekker te eten en te relaxen, goede douchen en een fantastische bostuin. En mocht je iets missen of willen weten; vraag het gerust aan Sylvia of Stewart, want ze helpen je graag

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018