Appartementen Luxemburg

Reviews over accommodaties in Luxemburg

fantastisch

Familie Vereecken,
    1-9-2015

29.08.2015 Familie Vereecken uit Heist Op Den Berg (Hallaar) Zoals elke jaar weer een geslaagde vakantie gehad bij de familie Petry. Zeer vriendelijke en gedienstige mensen, meertalig waaronder Nederlands, en die altijd klaar staan om je te helpen waar mogelijk. Geen vraag is teveel. Dit jaar verbleven we in een appartement hetwelke zoals te verwachten, netjes en comfortabel was. Naar gewoonte nemen we jaarlijks een chalet, doch nu waren deze allemaal reeds verhuurd. Wel jammer, want het zijn chalets met ruime en goed ingedeelde kamers met de nodige basisvoorzieningen. Wel al wat ouder maar daarom niet minder prettig om in te verblijven. En in een mooie omgeving midden in de natuur om prachtige wandelingen te maken. Tot volgend jaar! We kijken er al naar uit!

Gereisd met partner in augustus 2015

Kerstweek 2013

van den Noordt,
    30-12-2013

Voor de 2e keer bij de fam. Petry geweest, wederom weer een fijne week gehad. Rust en ruimte !

Gereisd met partner in december 2013

Zeer tevreden

H.Braam,
    28-7-2013

mooi ruim en schoon appartement Aardige mensen Prima wandel omgeving Komen vast nog terug

Gereisd met partner in juli 2013

Mooi compleet appartement voor een goede prijsd

Clemens Baelemans,
    4-6-2013

Kwam toevallig op de camping, bleekdat je er ook een appartement, bed and breakfastkamers en tipitenten kunt huren. Alles nagenoeg nieuw! Ziet er perfect uit, goede kwaliteit voor een goede prijs, met andere woorden: een Aanrader met hoofdletter :)

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

Leuk Chalet

van den Noordt,
    3-6-2013

Net Chalet, wel wat gedateerd verder een prachtige omgeving. Als je van luxe houd is dit niet wat je zoekt, een eenvoudige inrichting maar wel netjes. Fam Petry vriendelijke mensen.

Gereisd met partner in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)