Luni Mare/Ortonovo

We hebben een aantal aanbieders voor Luni Mare/Ortonovo voor je op een rij gezet:

Reviews over Luni Mare/Ortonovo

Bijzondere plek

Herma,
    5-11-2016

Appartementen in oude olijfoliemolen. Zeer authentiek en prachtig ingericht. Ligging centraal tussen zee en bergen.

Gereisd met partner in juli 2016

Geweldig verblijf

D.,
    2-8-2016

In tegenstelling tot hieronder beschreven beoordelingen zijn wij juist heel enthousiast. Wij hebben hier een geweldige week gehad, appartement was wel iets verouderd, maar alles werkte naar behoren en was compleet en schoon. In beide vertrekken een goed werkende airco die je zelf in kunt stellen. Parkeren kun je op een privé terrein die met een elektrisch hek afgesloten wordt. Wij hadden een appartement met balkon die uitkeek op het grote zwembad met meer dan voldoende ligbedjes, alleen jammer dat je hier nog steeds een badmuts moet dragen. Tegenover het hotel zit er bakker, waar je 's morgens verse broodjes kan halen en ook de pizza's uit het restaurant zijn heerlijk en goedkoop. 's Morgens kon onze zoon meedoen aan de voetbaltraining die hier elke ochtend gegeven werd. Loopafstand naar het strand is ca 8 minuten, kortom wij hebben hier een hele leuke vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

super

Bianca Musetti,
    19-7-2010

ben in mei 2010 geweest met mijn vriend , mooie omgeving en appartementen zijn netjes, dit was mijn 5de x daar en hoop dat ik er nog vele vakanties mag vieren. viva luni mare

Gereisd met partner in juli 2010

Topper als je van natuur houdt!!!!!!!

J.J.NIJPJES,
    23-1-2010

Als je graag steden bezoekt en van de natuur wil genieten is dit een ghoed uitvalspunt.Wij komen er zelf al 21 jaar, met veel plezier.Heb je problemen, vraag het Massimo, hij doet alles voor je.

Gereisd met partner in januari 2010

Absoluut een aanrader

A. Groothand,
    7-8-2009

Wij hebben ons hier prima vermaakt. Ruim appartement, wel een beetje oudbollig ingericht, maar alles was prima schoon. Geen plakkerige toestanden in de keuken en geen platgewalste insekten tegen de muren. Vriendelijk personeel bij de receptie en absoluut geen last gehad van de bar tegenover het complex. Niet eens gehoord. De zogenaamde prostituee hebben we niet gezien. Allemaal erg overdreven dus!

Enig nadeel is dat er in het dorpje Luni Mare niet veel te beleven valt. Het zwembad gaat om 19.00 uur dicht. Daarna is er niet veel meer te doen. Een bakker en een supermarkt zijn in Luni Mare aanwezig. Het restaurant is ook prima.

Wat ons betreft een goede beoordeling!

Gereisd met partner in juli 2009