We hebben een aantal aanbieders voor Luik voor je op een rij gezet:

appartementen Luik

We hebben een aantal aanbieders voor Luik voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Luik

Fijne basis om vanuit er op uit te gaan

Mario Gorgosz,
    31-7-2017

Een fijn ontvangst in het Nederlands geeft al meteen een warme indruk. Het huisje is van alle gemakken voorzien en geeft een "thuisgevoel". Ruim en netjes. Vanuit deze basis kan je veel wandelingen gaan maken en steden bezoeken, Luxemburg en Duitsland liggen dichtbij. Neem een vliegenmepper mee, want die zitten daar in de buurt.

Een appartement is zelfs rolstoelvriendelijk, brede deuren en geen drempels.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

wederom erg naar ons zin gehad!

Charlotte,
    6-6-2017

In 2014 en 2015 hebben wij gekampeerd op deze camping, direct aan het water. Heerlijke frisse lucht, kabbelend riviertje en leuk geitjes kijken op de rotswand. In de zomer van 2014 zagen wij zelfs elke avond bevertjes! De camping en het kasteeltje zijn rustig gelegen maar hebben alle voorzieningen nabij.

In het pinksterweekend wilden wij last minute nog een nachtje weg, maar niet met de tent. Gelukkig was een van de appartementen in het kasteeltje nog vrij. Wij hebben gelogeerd in een 4/6-persoons appartement op de begane grond. Het appartement was heel ruim, netjes en schoon. We waren echt blij verrast. Het pand is erg mooi en goed onderhouden.

Het mailcontact, de ontvangst en de sfeer waren ook weer als vanouds. Ondanks dat ik de camping nog nooit zo vol heb gezien was het 's nachts rustig en was de sfeer erg gezellig.

We komen zeker weer terug!

Gereisd met partner in juni 2017

schitterend

fam L Genk,
    23-10-2016

heel ruime accomodatie, mooie slaapkamers; elke kamer heeft badkamer !

Het licht in de leef- eetruimte is wat min, iets te donker

Veel ruimte, ook op de terassen!

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Prachtig

David,
    29-8-2016

Mooi appartement in een zeer groene omgeving. Inrichting mag wat moderner, maar de ruimte is wel schoon. Waarschijnlijk ga je er veel op uit en dan is het uiterlijk toch minder belangrijk. Ontvangst is zeer vriendelijk en we krijgen gelijk informatie over de provincie. Minder informatie over de camping en dat is jammer, die grenst tenslotte direct aan het kasteel. Hoewel je op steenworp afstand van de weg zit merk je daar niets van. Een groot pluspunt is de supermarkt tussen het kasteel en de weg. Vers gebakken broodjes in de ochtend en dat op maar een paar minuten loopafstand. Ook zijn er verschillende dorpjes en toeristische plekjes op nog geen dertig minuten rijden. Tijdens het verblijf hebben wij last gehad van een rioollucht. De eigenaren hebben dit geprobeerd te verhelpen maar dit is niet gelukt voor wij vertrokken. Omdat ik heb gezien dat ze wel hun best hebben gedaan dit te verhelpen, ga ik er vanuit dat het opgelost is en zal ik zeker nog een keer terugkeren.

Gereisd met partner in augustus 2016

Gastvrije fijne camping

Peter Nije,
    1-5-2016

Fijne camping met zeer vriendelijk personeel / eigenaar. sanitair is perfect schoon en met mooie plaatsen aan de ambleve. Wifi is perfect en je kan naar de berggeiten kijken die op de rotswand klauteren tegenover de camping :-) Als je je satelliet schotel niet do goed uitgericht (bomen) krijgt dan helpt er iemand van de camping. De supermarkt is net buiten de camping dus elke ochtend verse broodjes. Verder is de omgeving prachtig. een aanrader.

Gereisd met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)