Lourdes (Hauts Pyrenees)

We hebben een aantal aanbieders voor Lourdes (Hauts Pyrenees) voor je op een rij gezet:

Reviews over Lourdes (Hauts Pyrenees)

Eenvoudig goed hotel

angela,
    27-4-2014

Geweest in mei 2013. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt, op 5 min lopen van het heiligdom. In 2015 willen we weer naar Lourdes. En zullen we weer voor dit hotel kiezen.

Gereisd met partner in mei 2013

Goed Apartement

Marlies Versendaal,
    22-8-2012

Het Citea St Jean in Lourdes is een apartementen complex. Met kitchenette. Het fijne hiervan is dat we zelf ons eten konden koken. Vorig jaar was dit nog zo. Dit jaar is het overgenomen door een andere eigenaar. Alle keukenspullen waren weggehaald Waar heb ik dan een kitchenette voor nodig. Tegen een borg van 20 euro konden we het gebruiken. Echter er was 1 steelpan en 1 koekepan. Verder geen schalen of dergelijke een koffiepot heb ik nog moeten vragen en een waterkoker ook. Dit is jammer en hopelijk komt het weer terug. Verder een goed apartement tegen een redelijke prijs. Dit jaar was wel de hotel service beter dan vorig jaar. Op een uitstekende ligging

Gereisd met partner in augustus 2012

goed als uitvalsbasis voor de regio

Stefanie,
    29-7-2012

We verbleven bijna één week in een studio (ideaal voor met een kleine baby). We zaten op de tweede verdieping met een ruim terras maar we hadden wel veel straatlawaai (waren hiervoor wel gewaarschuwd aan de balie). De studio was niet zo proper (terras en douche waren niet zo proper).Het zetelbed was comfortabel. De keuken en de badkamer zijn goed uitgerust alleen was er wat weinig servies en bestek voorhanden.

Er is een leuk zwembad met ligzetels, voldoende parking en behulpzaam aan de balie. Het is iets buiten het centrum gelegen maar bakker, krantwinkel, pizzeria vlakbij, het centrum is op 5 min. wandelen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Mooi appartement.

MSJ,
    27-12-2011

Goed en netjes.

Dit Appartement is ruim, het heeft een aparte slaapkamer naast de woonruimte.

Het ligt dichtbij de bezienswaardigheden.

Mijn vriendin en ik waren hier om mijn moeder te begeleiden die er op bedevaart was. Die reis is erg prijzig dus hadden wij zelf een vliegreis en dit appartement voor 6 nachten geboekt. Toevallig tegenover het zorghotel van mijn moeder.

Lourdes bezoeken? Wandel dan ook langs de prachtige grote kruistocht en bezoek Cite Saint Piere.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Verblijf van 2 dagen

Jacques en Lia,
    3-8-2010

In hotel aangekomen viel de kamer tegen. We kregen een apartement met slaapbank i.p.v. met bed. De receptioniste zei dat ze geen andere kamers hadden. De tweede dag nog eens geklaagd. Vervolgens werd onze klacht serieus genomen en kregen we een zeer mooie kamer.

Gereisd met partner in juli 2010