Los Llanos de Aridane

appartementen Los Llanos de Aridane

We hebben een aantal aanbieders voor Los Llanos de Aridane voor je op een rij gezet:

Eliza was here

Dagen regen16610955227121214

Reviews over Los Llanos de Aridane

• 8Hugo Duran19-03-2019

Leuke stad

Los Llanos de Aridane heeft een gezellig oud centrum met karakteristieke huizen (huisjes) gelegen rond het gemeente huis. Daarnaast staan in het verdere centrum met moderne winkels. Aan te bevelen is wanneer men in de omgeving een appartement huurt of een bungalow om je boodschappen te doen bij Lidl. Hier vindt men alles wat nodig is en vooral wat ons betreft versgebakken Duits brood. De winkel heeft zelfs een ondergrondse parkeergarage

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in februari 2019

• 8conny31-10-2018

een heerlijke stad

Bij ons 2de bezoek aan La Palma hebben wij deze keer in Los Llanos overnacht. De eerste keer hebben we de toeristische highlights bezocht, deze keer hebben we vooral in de avond van de stad genoten. Je kunt hier namelijk erg lekker eten bij de vele restaurantjes die ook allemaal wel een buitenterras hebben. Als we weer terug gaan naar het eiland, komen we ook weer terug naar Los Llanos!

Gereisd met partner in september 2018

• 8Ed Willms29-04-2018

Gemoedelijk

Tsja, wat vond ik goed, leuk en fijn in Los Llanos? Moet ik dat eigenlijk wel vertellen aan jullie. Wij willen in ieder geval nog graag terug komen in dit paradijsje. Het eiland La Palma is een groot wandelparadijs met zijn vele kraters en bossen. En dan is Los Llanos, the place to be. Rustig met een groot aanbod aan terrasjes, winkels en goede restaurants. Maar vooral gemoedelijk. Heerlijk om hier te flaneren, te shoppen en uit eten te gaan. Dus, ja ik zou zeggen, doen Los Llanos maar kom niet met ze allen want dan gaat die vriendelijke sfeer op het eiland en de stad niet ten goede komen.

• 9Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in maart 2018

• 8Ronald de Haas14-09-2017

Leuke stadje met leuke pleintjes.

Leuk om naast de toeristen ook tussen de lokale bevolking te verblijven. Er zijn veel restaurants, die nogal verspreidt zitten. Het centrum is deels autovrij. Daar omheen wel wat chaotisch. Lang voor de stoplichten wachten. Veel éénrichting wegen. De mensen zijn erg vriendelijk. Veel en grote supermarkten.

• 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2017

• 8Fam. Delahaye05-08-2017

Gezellige stad met goede restaurants en winkels

Praktisch alles wat je nodig zou kunnen hebben, is in Los Llanos voorhanden. Verder zijn er mooie terrassen en lekkere restaurantjes. De binnenstad is overzichtelijk en schoon, de planten- en bloemenperken zeer goed onderhouden.

• 7Cultuur

juli 2017

• 9Wilco02-05-2017

heerlijke plek

mooie stad, mooi oud centrum met pleinen en terrassen. Veel goede restaurants. Prachtige omgeving om te wandelen, met veel stijgen en dalen.

• 9Omgeving
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in december 2016

• 9Nell04-03-2017

Gezellig

Los Llanos de Aridane is een gezellig stadje met veel winkels en een paar grote supermarkten, o.a. Hyper Dino ,veel goedkoper dan in Nederland . Er is pas een nieuw winkelcentrum met veel winkels, sport, kleding, schoenen, Douglas en beneden een heel grote supermarkt Tu Trebol. Op het Plaza Espana is iedere zaterdag live-muziek en veel gezelligheid.

Gereisd met partner in januari 2017

• 9Susanna20-02-2017

Nú alweer zin in vakantie op La Palma!

Bij aankomst van onze vakantie starten we altijd met koffie op het gezellige plein in het centrum van de stad Los Llanos de Aridane. Hier is geen verkeersdukte want het is er autoluw. Spelende kinderen en kletsende moeders op de bankjes onder de laurierbomen. Mañana, mañana! De inwoners zijn ware feestgangers en dat is te merken tijdens het carnaval dat uitbundig wordt gevierd. Prachtig versierd gaan optochten door de stad en het plein voor de kerk in het centrum ziet, evenals de bewoners, wit van de talkpoeder die men naar elkaar gooit. Dan bruist Los Llanos van leven. Op zondag gaan we meestal zo rond 11.00 uur naar de markt in de wijk Argual waar in een hoek de glasblazers aan het werk zijn die de mooiste kunstvoorwerpen maken. Vaak is het zoeken naar een parkeerplaats want deze markt trekt veel bezoekers. De rest van onze vakantie brengen we wandelend door in de prachtige natuur vol met amandelbloesem. Steevast genieten we verschillende keren van een etentje op het hooggelegen terras van de Taburiënte dat als een arendsnest aan de bergen hangt.

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in februari 2015

• 8Nell18-02-2016

Gezellig

Loa Llanos is een gezellig stadje. Er zijn meer dan genoeg winkels en grote supermarkten. Vooral de Hiper Dino heeft een uitgebreid assortiment en is goedkoop. \We hebben alle carnavals festiviteiten mee gemaakt, het babypoeder-feest, de optocht en de vele trommelbands en er enorm van genoten. Wil je niet teveel klimmen, kun je over de "richel" rondom Los Llanos wandelen.

• 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2016

• 9Menno Dijkstra15-02-2016

Mooie omgeving voor natuurliefhebbers.

Voor rust, natuur en mooie vergezichten. Voor het nachtleven kun je beter naar Ibiza of Assen gaan. Prettige en ontspannen sfeer. I.h.a. schoon.

• 4Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur