Los Cristianos

We hebben een aantal aanbieders voor Los Cristianos voor je op een rij gezet:

appartementen Los Cristianos

We hebben een aantal aanbieders voor Los Cristianos voor je op een rij gezet:

Reviews over Los Cristianos

Het is er goed vertoeven !

Fam van den Abbeelen,
    26-12-2018

We zijn hier voor de tweede keer geweest, het is een mooi complex met aardige mensen die er werken, alles word super bijgehouden.

Je kunt overal goed eten in de buurt vlak bij het strand.

Het enige waar we tegenaan liepen is dat er van 8.30 tot 18.00 met hak hamer machines en vrachtverkeer en heel veel stof achter het complex volop gewerkt word een hoop kabaal, dus een rustige vakantie was het niet. Dit is echt een min punt, maar daar kan het complex ook niks aan doen, nogmaals daar valt niks op aan te merken.

Gereisd met partner in december 2018

Onze jaarlijke portie zon en rust!

Chris ROSSEEL,
    1-12-2018

Zoek je een overwinteringsplaats dan is de Costa Del Silencio zeker te overwegen. Wij kozen deze keer voor Westhaven Bay en een appartement met frontaal zeezicht. Perfect gelegen met zowel een lekker (verwarmd) zwembad, een eigen restaurant met Belgische gerechten en een aanliggende "supermercado" met een geweldig aanbod. In het nagelegen dorpje zijn enkele prima eetgelegenheden en ook een Belgische bakker! Je kan te voet naar Ten Bel of het nabijgelegen Las Galletas met z'n uitstekende vis en pastarestaurantjes. Met lokale en frequente busverbindingen kan je ook naar het welbekende en drukke Los Christianos en Playa De Las Americas. Of nog verder naar het chique Adeje. En met een huurauto kan je zo naar enkele bezienswaardigheden. Voor de durvers: MASCA, voor indrukwekkende vergezichten. Of de haven van Puerte de la Cruz of uiteraard, naar de vulkaan de Teide. Onderweg daarheen kan je nog échte stilte ervaren.

Gereisd met partner in januari 2018

Prima uitvalsbasis voor goede prijs

Marjan,
    14-11-2018

Checkin Bungalows Atlantida Los C. biedt waar voor zijn geld en ligt op een fijne locatie: een paar minuten lopen van zee, strand en boulevard. Prachtige wandelgebieden: een uurtje rijden. Het is niet de duurste accommodatie, dus moet je niet verwachten dat alles splinternieuw is, maar het werkt en er wordt gerenoveerd. Het bed (lits jumeaux) is fijn, de keuken goed uitgerust met pannen, servies, bestek etc. (geen zout, (af)wasmiddel oid,), de badkamer is oké en er is zelfs een bidet en een eigen wasmachine. (geen föhn) Er komt geregeld een schoonmaakster, handdoekservice is goed. Je kan meedoen aan aquagym, er wordt prettig yoga gegeven. Het personeel is heel behulpzaam. De sportzaal is (nov.'18) dicht. Minpuntje: we kregen een lawaaierig appartement, tussen zwembad en restaurant, terwijl we 'rustig' hadden ingevuld op de touroperator website. 's Nachts is het stil. Prima uitvalsbasis als je van zwemmen, wandelen en restaurantjes houdt!

Gereisd met partner in november 2018

Marcel Klaver,
    30-10-2018

Geweldig complex, mooie moderne bungalows. Geweldig eten en super aardig personeel. En op loopafstand van het centrum en de boulevard aan de zee. Een echte aanrader. Wij gaan volgend jaar zeker weer.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018
    Virginia Guest Relations, Community manager, 6-11-2018

Hello Marcel,

Hello Sue and family,

Thanks for the score you gave us, we are pleased to know our staff made your stay pleasant. We are sure they enjoyed looking after you as much as you enjoyed your stay with us

We hope your next visit is not too far off!

Kind regards,

Prima vakantie

Mark,
    29-10-2018

Prima hotel op loopafstand van prima restaurants, haven en strand ( ongeveer 10 minuten)

De kamers zijn wat gedateerd, word tijd voor wat onderhoud. Schoonmaak kan beter. Dit komt ook een beetje omdat de kamers wat onderhoud nodig hebben.

Personeel is aardig en behulpzaam. Ontbijt is eenvoudig en op engelsen gericht maar prima. Excursies prima via de receptie te boeken net als een huurauto.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl