We hebben een aantal aanbieders voor Lloret de Mar voor je op een rij gezet:

Reviews over Lloret de Mar

Awesome!

Ruben Daniels,
    24-1-2019

Wij zijn hier eind augustus/begin september geweest en hebben een heerlijke tijd gehad. De kamer was schoon, ruim en gerenoveerd(!). Het personeel was aardig en hielp goed. Bij binnenkomst in de kamer deed de douche het namelijk niet goed. Na melding gemaakt te hebben kwam er al snel iemand om het probleem te verhelpen en hebben wij de rest van de vakantie heerlijk kunnen douchen. De locatie is ideaal. Het centrum is namelijk een kleine 5-6 minuten lopen. In de directe omgeving tref je ook voldoende winkeltjes en restaurants aan dus dichtbij de accommodatie blijven is ook mogelijk. Een absolute aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Prima verblijf

Willem,
    22-1-2019

Bolero is een hotel waar je niet met kleine kinderen naar toe moet gaan. Het is meer bedoeld voor jongeren die op vakantie gaan. Wel wat ouderwets, maar we hadden 1 kamer die helemaal nieuw was. Zijn blijkbaar kamers aan het renoveren, dus zou altijd naar nwe kamer vragen. Verder prima hotel om in verblijven. Ik zou het aanraden omdat de prijs/kwaliteit verhouding goed is. De kamers worden regelmatig schoon gemaakt. Elke dag krijg je nieuwe handdoeken. Ook is het personeel vriendelijk. Ze gaan er wel van uit dat je na 11 uur niet te veel lawaai maakt. Er is een supermarktje om de hoek en het strand is 10 min lopen. De clubs liggen iets dichterbij.

Thijs,
    17-1-2019

Perfect voor jongeren ik denk dat het wat minder leuk is om naar toe te gaan met je gezin

Fijne appartementen!!

Tim Molenaar,
    4-1-2019

Het appartement was eenvoudig maar keurig in orde bij aankomst. Bij aankomst werden wij goed opgevangen door de receptie en het inchecken ging snel. Er waren veel jongeren en wij als vriendengroep vonden dat top. Het zwembad is ruim en merendeel van de dag volop in de zon. Ligging van de strip is ideaal! De strip is ongeveer 7 minuten lopen!! Al met al zijn wij zeer tevreden en bekijken nu de mogelijkheden om weer naar Bolero Park te gaan!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Super centraal en super lief personeel. Toptijd!

Inge,
    31-12-2018

Ik schrijf eigenlijk nooit een review, maar ik snap de onderstaande reacties niet. Wij hebben echt een supertijd gehad. Alles was op loopafstand, de kamers waren schoon en netjes en personeel was tegen ons super aardig. Eigenlijk alleen maar jongeren dus niet echt het hotel om met een gezin naar toe te gaan. Wel wat jongens die sávonds lawaai maakten, maar die werden daar wel op aangesproken. Wij hebben echt super leuk gehad.