Goed nieuws! Alle Europese landen hebben nu code groen of geel. Lees hier wat dat betekent voor jouw vakantie.

appartementen in Llanca

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

appartementen Llanca

Reviews over Llanca

• 10Annemarie18-08-2019

Paradijsje!

Prachtig ongerept stukje Spanje!

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Stranden
    • 10Zorg voor natuur

augustus 2019

• 4Chevalier19-08-2018

bruits incessants dus à de gros travaux

Impossible de profiter de la terrasse avec les gros travaux tous les jours de 9h à 19h. Bruits de la grue, de la betoneuse, des scies, des camions qui circulent sur le chemin qui mène à la plage (les Tonynes) et bloquent les voitures. Vacances gâchées malgré les visites à la mairie qui semble trouver tout à fait normal que de tels travaux soient réalisés en plein mois d’août! Il n’y a qu’à Llànsa que l’on voit cela!

• 4Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 7Omgeving
    • 2Sfeer in stad
    • 1Zorg voor natuur

augustus 2018

• 9J. Berkers23-08-2016

Schitterende badplaats

Een ware verademing aan de Costa Brava. Ideaal voor rust en gezelligheid.

• 7Cultuur

januari 2016

• 8john d24-09-2014

leuk plaatsje voor een paar dagen

strand was kiezelachtig schoenen dragen is noodzakelijk verschillende restaurants en klein centrum

• 8Omgeving
    • 6Stranden
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2014

• 10Thorsten Zeuch28-06-2013

Llanca

Gemütlicher und recht ursprünglicher Fischerort. Von Touristen noch nicht überlaufen.

• 5Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Stranden

Gereisd met partner in juni 2013

• 8heer Thijssen10-09-2012

Mooie kust, kleinschalig.

Helder water, schoon strand, ruige kustlijn door rotsen. Geen hoogbouw, maximaal 3 bouwlagen. Geen massatoerisme.

• 4Uitgaanslevenn

• 8Stranden

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 9K. Helleward19-08-2012

hier ga ik zeker terug

llanca is een ongelooflijk fijn dorp. echt vakantie, het schoonste zeewater van spanje en de mensen zijn zo hartelijk. de omgeving is zo mooi dat je blijft lopen om alles te ontdekken en dat lukt dus niet in een keer. uitstekende restaurants voor betaalbare prijzen

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Stranden

juli 2012

• 9Jan19-07-2011

Llanca

Het is de eerste keer dat we er zijn geweest , en het is in zeer aangenaam gezinnen met kids van 14 tot 20 is er niet veel te beleven , uitgaansleven is daar minder, zeer mooie omgevinging voor fietsen en wandelen. Wij verbleven in app.van Van laere dicht bij de zee. App. waren netjes maar met een zeer oud interieur weinig comfort met slechte zetels, keuken en badkamer zijn oké. Mooi terras met uitzicht op zee. Je moet wel durven zeer stijl naar beneden rijden om uw wagen in de garage te stallen.

• 3Uitgaanslevenn
    • 9Stranden

Gereisd met partner in juni 2011

• 9Noord Holland17-07-2011

Zoals vakantie bedoeld is

Llanca, een dorp waar mijn vader en moeder elkaar 40 jaar geleden leerde kennen. Als kind er altijd op vakantie geweest en nu ik zelf een kind heb kom ik er ook regelmatig. Het is er zo vredig en rustgevend. Je bevindt je echt tussen de Spanjaarden. Geen dronken toeristen, geen gereserveerde bedjes maar heerlijk rustig genieten van heerlijk eten! Er zitten ontzettend veel goede restaurants waar je nog voor een redelijk prijs kunt eten, Casa del Mar bijvoorbeeld op de boulevard. Een wandeling door het oude dorp is ook de moeite waard, knusse straatjes, leuke winkeltjes en wil je drukte en Nederlanders? Dan kun je naar Rosas of Barcelona maar ook de franse grens is dichtbij. Binnenkort ga ik een maand naar Llanca om weer even bij te komen. Het is mijn tweede thuis en ooit, als het mij gegund is, wil ik er een appartementje kopen, tot die tijd gaan we een paar keer per jaar.

• 9Omgeving
    • 9Stranden