We hebben een aantal aanbieders voor Lipno nad Vltavou voor je op een rij gezet:

Reviews over Lipno nad Vltavou

Mooi ruim appartement

verabmieloo,
    11-2-2014

Lipno Lake Resort, een prachtig appartement, met een heel mooi uitzicht. Heel schoon en comfortabel.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Feb 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige plek ,geweldig uitzicht

Frank,
    20-8-2011

Mooie locatie voor een zoektocht van de mooie plekken in dit land . Mooie apartementen .Leuk zwembad .top.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Middelmatig

Jack,
    19-10-2010

Super omgeving, veel natuurschoon, vooral bezoek aan kastelen is de moeite, maar Mario in Lipno Stausee viel tegen, hadden wij (gezien de recenties) hogere verwachtingen van.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische plek; ruim app.

Henk van Laaren,
    20-9-2009

Eind augustus een 4-persoons app. aan de boulevard (nr 421) gehuurd. Leuk uitzicht op de haven en de boulevard. Het was een ruim appartement met een wel erg ruim terras. Eten bij het buur restaurant was heerlijk (overigens geen overlast van gehad). Er zijn ook veel andere restaurants in Lipno aanwezig Verder in de omgeving veel gewandeld wat je daar uitstekend kan doen. Heerlijk gezwommen in het meer (erg schoon water). Gaan daar zeker nog een keer naartoe. Mogelijk ook in de winter aangezien er ook een skilift achter het park aanwezig is.

Gereisd met partner in Sat Aug 29 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig gelegen aan het Lipno-meer

A. van der Meer,
    11-2-2009

Mooi, hagelnieuw (2008) complex, direct aan het Lipnomeer. Veel minder massaal dan Landal en andere ketens. Helaas is het "losse" huis (type D), war wij in zaten blijkbaar niet meer in de verhuur. Dat was pas echt genieten. Mar ook de overige appartementen zijn beslist de moeite waard. Strand voor de deur, klein, maar goed restaurant op het complex, dus als je een keer geen zin in koken hebt ...

Gereisd met partner in augustus 2008