We hebben een aantal aanbieders voor Limone sul Garda voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Limone sul Garda voor je op een rij gezet:

Reviews over Limone sul Garda

Prachtig uitzicht op het gardameer!

S.A.,
    10-9-2018

Ligging is hoog op de berg. De weg ernaar toe is best stijl. Goede auto is een must. Het heeft een prachtig uitzicht op het meer. Het park zelf heeft alleen een zwembad die best schoon is. Voor de rest is er op dit park niet veel te beleven. Als je er voor je rust wilt komen is dit de ideale bestemming. Voor als je meerdere kinderen hebt kan het best saai zijn voor hun. Eigenaar is redelijk vriendelijk. Hij onderhoudt zijn park wel goed, en doet het meeste zelf. Verwacht geen luxe van de huisjes binnen, het zijn enkel glas ramen, waardoor je ook vocht ruikt in de slaapkamer. Daar moet je wel tegen kunnen. Het zwembad is koud maar toch lekker om te zwemmen bij lekkere temperaturen. Ons favoriete stadje was Riva del Garda, waar we elke avond waren. Is een havenstadje noordelijk van gardameer, op kwartiertje reisafstand. Milaan en venetie is ook te doen. TIP voor venetie: Parkeer in Fusina en steek over met de boot voor 13 E p.p.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Rustig, prachtig uitzicht, eenvoudig appartement

Judy,
    20-8-2017

Pluspunten: geweldig uitzicht, kleinschalig en rustig, goede sfeer, geen handdoekje leggen bij het zwembad

Minpunten: eenvoudige, gedateerde inrichting, geen winkeltje of barretje (wel broodjesservice), geen handdoeken (wel te huren)

Overig: auto noodzakelijk

Limone is een leuke plaats met gezellige boulevard. Wel overal betaald parkeren, maar niet heel duur. In de directe omgeving zijn Riva en Malcesine leuke plaatsen, ook makkelijk te bereiken per boot.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastiche

Monique,
    4-8-2017

Dat je voor je eigen handdoeken moet zorgen.evt.beddengoed.Kan je ook huren.er is geen Wifi.va.volgend jaar wel

Gereisd met partner in juli 2017

Prima verblijf

Danielle,
    23-7-2017

Zojuist onze 10 daagse vakantie hier doorgebracht met 2 kinderen. 1 van 4 mnd en 1 van 2 jaar

Prima verblijf met plus en minpunten.

Plus punten:

Vriendelijke eigenaar

Voldoende ruimte (2 persoon app)

Goed bereikbaar

Rustig gelegen

Bij gelegen plaats limone erg leuk.

Min punten

Het kinderbadje was veelste diep voor ons 2 jarig zoontje

Koud water in zwembad

Het app zelf kan schoner

Geen speeltuintje te vinden voor de kids (terwijl wel is vermeld)

Na 6uur smiddags geen zon meer ivm berg/bomen bij zwembad

Helaas hadden we 2 dagen auto pech en geen auto dan zit je hier wel vervelend want om de dichtstbijzijnde supermarkt te bereiken is meer als een uur lopen. Vond het ook erg jammer dat voor kinderen echt niet heel kindvriendelijk was bij zwembad ma verder heerlijk genoten!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastisch uitzicht

Petteke,
    1-7-2017

Wij zijn hier in juni geweest. De eigenaar zei dat hij het mooiste app. voor ons in petto had en bracht ons naar een 2 kamerapp. wat heel erg gedateerd was met oa nog een tv'tje uit de jaren 90. Mijn vriend vroeg of hij nog een ander app mocht zien dat vrij was en toen kwamen we op ook een 2 kamerapp uit maar een verdieping hoger. Qua inrichting was er veel gedateerd maar ook nieuwere meubels die gedateerd lijken. In ieder geval een flatscreen tv maar vooral een fantastisch uitzicht. Zie foto's van 1 juli 2017. Dus dit app was vele malen beter dan die de eigenaar ons wilde geven. Voor dit app. zijn we gegaan. Tegen een kleine vergoeding, bracht hij iedere ochtend verse broodjes. De man spreekt bijna geen Engels maar wel Duits. Ik ben wel benieuwd hoe de andere verblijven er uit zagen. Wij hebben t idee dat die huisjes vernieuwd zijn; in ieder geval aan de buitenkant. Ons app zat helemaal aan de linkse kant en de andere waren huisjes met een begane grond en boven slaapgedeelte.

Het 2 kamerapp heeft dus 2 slaapkamers, 2 badkamers en ook op beide kamers deuren naar t balkon.

Geen wifi wat geen probleem is want dat kan je gebruiken als je ergens in Limone gaat eten.

Gereisd met partner in juni 2017