Lido di Spina (Adriatische Rivièra)

appartementen in Lido di Spina (Adriatische Rivièra)

Weer & Klimaat Lido di Spina (Adriatische Rivièra)

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. (℃)12°16°21°25°28°27°24°19°12°
Min. temp. (℃)13°16°19°19°16°11°
Zeewatertemp (℃)10°15°15°20°21°25°26°23°19°14°
Dagen regen667766455577

Reviews over Lido di Spina (Adriatische Rivièra)

• 5Ed30-07-2018

Niet meer.

Zwembad, winkel en animatie was prima. Camping is verder rommelig. We hadden geboekt en ter plaatse waren er nog opties om te kiezen, maar uiteindelijk weet de receptie niet waar je staat. Dat ondervonden wij op het moment dat we een dagje weg gingen met de camper. Weg plek! Muggen is een groot nadeel. Vervoer naar het strand prima, maar het strand is niet geweldig. Veel rommel en je kunt zien dat het hier stopt qua strand.

• 6Sfeer in stad
    • 3Stranden

juli 2018

• 9Paula Mota24-08-2017

On reviendras

Seule chose a améliorer ,la plage.On a pas bcp d'espace quand on lue pas de lits a la plage, mais son restaurant veux le détour.

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 7Stranden

augustus 2017

• 8RAFFIN24-08-2017

Rien de particulier...

Il n'y a pas beaucoup de centres d'intérêt à visiter en toute proximité de Lido di Spina, hormis la ville de Comacchio ("La petite Venise") et les différentes staions balnéaires alentours où un marché nocturne se déplace de soir en soir (grand marché mais sans grand intérêt...). A 20 / 30 km se trouve également la jolie vielle de Ravenne. Plus loin, Venise se situe à 120 km et il faut environ 2 heures à l'aller et autant au retour pour aller visiter la République de San Marin, située à une centaine de kilomètres... Tout dépend de la façon dont on souhaite profiter des es vacances !

• 8Sfeer in stad
    • 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

juli 2017

• 9BORGEL24-07-2017

très agréable

Cela nous a fait pensé à la Camargue.

• 9Omgeving
    • 9Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn

juli 2017

• 9Jean-François BICHET01-07-2016

Site très agréable

Lido di Spina est une ville de résidences de vacances très agréable, avec de belles plages et un environnement très vert.

• 10Omgeving

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Karsten Hörter20-05-2016

Ein sehr ruhiger Badeort zum abschalten

Kein Ort mit Nachtleben. Aber die findet sich gleich im Nachbarort. Auch findet sich alles andere in der Umgebung was man sich wünscht. Lido di Spina selbst macht ein wenig den Eindruck von einem vergessene n Badeort. Aber das macht aber auch seinen Reiz aus. Wer Ruhe und ruhigen italienischen Alltag sucht und mobil ist, ist hier richtig aufgehoben. Mir gefällt es hier und bin nun schon zum vierten Mal hier.

• 6Sfeer in stad
    • 5Zorg voor natuur
    • 2Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 5Stranden

mei 2016

• 8Peha18-02-2016

Fantastisch - naar onze wens wel

Leuke excursies (nog niet gedaan, maar 2016 zeker wel) o.a. traditionele mossel en clamvisserij. Die hebben wij veel gegeten, heerlijk. Shoppingliefhebber? dan is er o.a. op 3 km afstand Lido di Estensi met lange winkelstraat met mooie winkels. Leuke markt in Spina zelf, dezelfde markt is elke dag in een ander plaatsje in de omgeving, bijv. Porto Garibaldi. Zeer vriendelijk winkelpersoneel, allemaal zeer behulpzaam in het helpen oefenen van onze Italiaanse taal. Italianen waarderen het enorm indien je je best doet de taal te spreken en lijken nog veel behulpzamer dan ze al zijn. Op 5 km afstand grote supermercados, op 10 km afstand een zeer groot winkelcentrum waaronder Bennet (Centri commerciali) bij Commacchio, wat een zeer leuk authentiek plaatsje is en wel klein Venetie wordt genoemd. Vul zelf in waarom dat zo is. wij hebben in 2015 nog niet alles gezien en het is ons enorm goed bevallen dus gaan 2016 terug. Voor ons een toplocatie

• 8Sfeer in stad
    • 6Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juli 2015

• 7Fabian03-09-2015

Ruhiger Ort

Wir waren zwei / drei mal in Lido di Spina mit dem Fahrrad, die üblichen Läden, ein paar Cafes und Restaurants. Nachtleben etc. können wir nichts dazu sagen. War interessant am Markttag durch die Straßen zu Bummeln.

augustus 2015

• 9mavemave04-08-2015

Leuke camping aan Adriatische kust

Een weekje een tent via t.o. gehuurd! Camping is ons erg goed bevallen. Muggenoverlast viel reuze mee....wel even insmeren! Mooi nieuw zwembad...toch nog erg druk in het hoogseizoen. Prijzen in en om de camping zeer acceptabel...pizza 7,- en een bak ijs 2,- . Kortom voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

• 7Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

juli 2015

• 9Catherine27-07-2015

Endroit exeptionnel à recommander

Charmant village bien entretenu, propre et accueillant.

• 9Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn