Levi

appartementen Levi

We hebben een aantal aanbieders voor Levi voor je op een rij gezet:

Reviews over Levi

• 10Sylvia20-07-2019

Mooi plaatsje.Alleen veel te dure excursie s.

Leuk plaatsje voor een paar dagen.excursie s zijn heel duur.Vriendelijke mensen.

december 2017

• 9Bianca van Rossum04-07-2019

Ongelofelijke en mooiste reis ooit!!

Ik verbleef in hotel suites levi. Het was een keurig appartement gelegen aan de rand van het gemoedelijke dorpje levi, met in de douche een ingebouwde saunacabine. Ik heb heerlijk genoten van alle luxe. Het was er zeer schoon en netjes. Vriendelijk personeel. En de skipiste direct gelegen aan de andere kant van de straat. De excursies waren veelzijdig en fantasties! Prachtige natuur en rust. Als je avontuur wilt en gelijkertijd de diepte met jezelf wilt aangaan, zodat je weer geaard thuis wilt komen..dan is dit de plek!

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad

Alleen gereisd in januari 2019

• 8Jenny mooij02-02-2019

Waanzinnig

Het is een super ski vakantie geweest. Helaas voor mijn man de laatste. Hij heeft nu een oog ziekte en kan hij helaas niet meer skieen.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in februari 2017

• 9Cynthia28-01-2019

Om nooit te vergeten.

Mijn droom was om naar Finland te mogen reizen. Mijn partner wilde niet perse heen. Toch geboekt en wat was het fantastisch. Alle excursies, het landschap en als klap op de vuurpijl het noorderlicht gezien!! Wij zijn verkocht (alle twee).

• 3Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in januari 2019

• 10W. van Treijen27-11-2018

Geweldig

We kwamen aan op Airport Kittila en we zagen al dat dit een prachtige vakantie zou zijn. We hadden een prachtige blokhut. Het stadje Levi ligt zo ontzettend mooi, je kan de rust opzoeken, maar je kan ook naar het gezellige stadje zelf gaan. Er zijn veel hotels, wij verbleven liever net buiten het stadje, dit omdat we meer van de natuur wilden genieten, maar het is ongeveer maar 15 minuten lopen en dan ben je in de stad. In de stad ligt ook een skipiste, waar je heerlijk kan skiën. Wij hebben alles via de plaatselijk VVV geboekt, je kan het ook thuis doen, maar je ben altijd van het weer afhankelijk om excursies te gaan doen, dus daarom hebben we die daar geboekt. Met een snowscooter over het meer racen, met de sledehonden en de rendieren, rennen door de prachtige witte natuur. Niet denken dat dit erg is voor de dieren, deze staan te springen om te mogen rennen en de rendieren gaan de vrije natuur weer in. Levi is een echte aanrader.

• 10Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 10Sissi09-04-2018

The most romantic place on earth!

Very luxurious yet down to earth sphere. We just loved this place! Very romantic. People are very friendly, you can as them anything and they'll find an answer. So much to do; we didin't even ski as you can ski everywhere. We went husky riding, fat biking and walked with snow shoes. It's all so magically beautiful and peaceful.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in januari 2018

• 8M01-03-2018

Aanrader !

Dorpje met goede voorzieningen en prachtig gelegen om vanuit te wandelen. Aan het meer kans het noorderlicht te zien met een beetje geluk. Minder is dat wij wat weinig sneeuw hadden maar dat kan per jaar verschillen.

• 7Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in maart 2017

• 9Carla05-01-2018

echt leuke bestemming!

Leuk vakantiedorp. Veel winkeltjes, restaurantjes, etc. Veel activiteiten. Aanrader: PerheSafarit voor het boeken van excursies, snotmobiles, rendiersafaries, hondensledetochten, etc. Klein, niet te duur en super-klantvriendelijk.

• 9Cultuur

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 9Nadia27-01-2017

Erg leuk

Super tijd gehad in Levi! Leuke winkeltjes en restaurantjes, prima supermarkten en alles op loopafstand. Wij hebben heerlijk gegeten bij Renna en Asia brasserie.

De pistes zijn goed en de skibus naar de andere pistes rijdt vaak.

Het meertje in de buurt is een hele goede plek om het noorderlicht te bekijken.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in januari 2017

• 8Made10-01-2016

Leuk!

Levi is een leuk dorp. Wij hebben het er prima naar ons zin gehad. Eten is duur dus je moet even je weg zoeken naar de "betaalbare" restaurantjes. We hebben pizza gegeten bij Renna, Pannenkoeken er naast, en heerlijke fondue bij Sapuska. Fantastische skipiste waar je ook van alles kan huren en lessen kan krijgen. Excursies waren ook fantastisch, wij hadden alles geboekt vanuit Nederland, achteraf kon je bij meerdere bureaus excursies boeken en was je goedkoper uit. Maar je loopt dan misschien ook het risico dat het volgeboekt is. Ook warme kleding krijg je daar bij je eerste excursie en mag je houden tot je laatste excursie. Dus als je in het begin en eind van je vakantie dit doet, heb je de hele tijd warme laarzen, een pak, handschoenen en bivakmuts. De Huskysafari vonden wij het hoogtepunt van de vakantie!

• 8Zorg voor natuur

december 2015