We hebben een aantal aanbieders voor Leukerbad voor je op een rij gezet:

Reviews over Leukerbad

Fantastisch, rustig en ontspannend

Sonja,
    1-12-2018

Prachtige omgeving, ruime schone appartementen en gezellig centrum met geweldig kuurbad

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Dit jaar weer volop genieten van les Naturelles

Fred van den Berg,
    4-3-2018

De vele mogelijkheden om te wandelen en het genieten van de vele bad mogelijkheden.

Ook de rust en de mooie omgeving.

Gereisd met partner in juni 2017

Absolute aanrader

marc,
    25-8-2017

Prima appartement op de 4e verdieping gehad. Keuken is wat gedateerd, maar prima uitgerust en, zoals het hele appartement, zeer schoon. Het appartement biedt veel ruimte en is heerlijk rustig. Schitterend uitzicht op de omliggende bergen.

Ligging tov pistes niet kunnen beoordelen. We waren hier in de zomer. De kabelbaan naar de pistes is bijna naast de deur.

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooi verblijf - Interessante bestemming

Mertens,
    30-9-2016

Zeer ruime en nette kamer met een groot terras en mooi uitzicht tegen een zeer redelijke prijs. Overdekte parking. De residente bevindt zich in het dorp op de plaats met 's avonds het meeste aantal uren zonneschijn.

Conciërge altijd beschikbaar, zeer behulpzaam en vriendelijk. Wie hier verblijft, is in goede handen. Speelzaal voor de kinderen met flippers, tafeltennis, biljart en tafelvoetbal.

Leukerbad heeft aardig wat te bieden wat betreft winkels en restaurants en vooral zwembaden, maar een groot toeristisch centrum is het nu ook weer niet.

Uitstekende uitvalsbasis voor wandelingen in de onmiddellijke omgeving of toeristische uitstappen in de andere zijdalen van de Rhône-vallei. Er is indrukwekkend veel te zien en te doen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Geweldige vakantie in mooie omgeving.

Peter,
    13-7-2016

Prachtige rustige locatie. Appartement zelf was onvoldoende schoongemaakt (heel veel stof onder bed en op de kast !) en er was slechts een lamp in de woonkamer wat volstrekt onvoldoende was.

Gereisd met partner in juni 2016