Letojanni (bij Taormina)

We hebben een aantal aanbieders voor Letojanni (bij Taormina) voor je op een rij gezet:

Neckermann

Reviews over Letojanni (bij Taormina)

Positief; vrijwel niets te klagen

Fenna,
    15-10-2018

Appartement geboekt met zee-zicht en dit hadden we ook daadwerkelijk. Appartement was wel gehorig (vooral trappenhuis) en de WiFi werkt niet goed als meerdere appartementen verhuurd zijn. Ook appart dat er geen theedoeken aanwezig zijn, dit stond achteraf ook ergens in de bevestiging van de reservering. Verder erg tevreden

Gereisd met partner in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fijne appartementen!

vandenbosch,
    24-9-2018

Prima appartementen midden tussen de plaatselijke bevolking. Wij hadden een 2 kamer appartement welke zeer ruim is met groot balkon aan de achterzijde, wel rumoeriger dan de voorzijde van het gebouw maar wij vonden het niet hinderlijk. Vriendelijk personeel aan de receptie er word redelijk Engels gesproken ook autohuur kunnen ze regelen, auto word gebracht en gehaald. Parkeren is mogelijk aan de doorgaande weg altijd plek of de parkeergarage maar dat kost wel 15 euro per dag! Wisselen handdoeken en bedlinnen 1 keer per week even vragen en het word direct geregeld. Verder alles op loop afstand in dit leuke, rustige maar gezellige dorp. Gewoon doen voor mensen die er zelf op uitgaan en niet vermaakt hoeven te worden. Ook bus en trein goed te doen, 10 minuten lopen vanaf appartement.

Gereisd met partner in september 2018

Heerlijk

Angela,
    28-8-2018

Voor de tweede keer waren we in dit appartement.

Alles was weer zeer netjes en schoon. Ook de bedrijfsleidster en haar personeel waren weer zeer in de weer.

Ook het dorpje vinden wij geweldig. Geen massa toerisme, en de meeste gebouwen zien er fris geschilderd uit. Dat heb je niet in alle plaatsjes.

Veel restaurantjes staan aan het strand vanwaar je 'S avonds de lichtjes van Taormina ziet. Wat je ook weer heel makkelijk met de bus bezoekt. Met de bus of trein is alles goed te bezichtigen.

Wil je wat natuur zien, raad ik gole alcantara aan. Daar kun je gemakkelijk met de bus heen. Maar je kan ook de hop on bus nemen.

Dit jaar waren wij helaas al weer naar huis op 10 augustus. Als je de keuze hebt, moet je er dan zijn. Dan is het festival lanterne. Prachtig om te zien.

Wij zouden het liefst volgend jaar weer terug gaan, maar je wilt ook weer nieuwe dingen zien, dus dat zal wel niet. Misschien het jaar erop weer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Relaxed en we gaan zeker nog een keer.

Cindy,
    13-8-2018

Net terug van onze vakantie op Sicilie. Residence Le Tartarughe is echt een rustige accommodatie. Wij zaten in het bijgebouw met deels zicht op zee en een plein. Op het pleintje komen 's avond de lokale bevolking bijeen. Erg leuk om te zien. Accommodatie is niet erg groot maar wel schoon. Supermarkten, slager, bakker zijn allemaal op loopafstand. Erg leuke plaats, rustig, kiezelstrand. Gewoon optimaal genieten voor ons. Voor kleine kinderen nog te doen maar als de kinderen wat ouder zijn weinig te doen behalve strand en excursies. Hop on/Hop off bus is zeker onze favoriet en hebben hiermee heel wat leuke uitstapjes gemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Uitstekend

Van Dijken,
    9-8-2018

We zijn net 1 dag terug uit Italië. We zijn een week in Residence Le Tartarughe geweest. Het is een mooi Appartement en heel belangrijk het is er heel schoon.

Alles is er aanwezig wat je nodig hebt.

Het personeel is zeer vriendelijk.

Al met al een mooie week gehad

Gereisd met partner in augustus 2018