We hebben een aantal aanbieders voor l'Escala voor je op een rij gezet:

Reviews over l'Escala

Geweldig!

Tieks, Gerard,
    10-12-2018

De ontvangst op Girona Airport was geweldig! Ook de transfer was goed geregeld. Eenmaal aangekomen bij het appartement blij verrast met alles wat dit appartement te bieden heeft. Geweldige keuken, heerlijke badkamer en het bed is werkelijk formidabel. Alle extra service's zijn aanwezig: airco/verwarming/ nederlandse tv, wiFi etc. De tuin en het zwembad liggen er prima bij. Eetgelegenheid, boodschappen, boulevard, strand binnen 150 a 200 meter aanwezig. Dit appartement ligt echt op een toplocatie! Eigenaars ga zo door! Meer dan dit kan een vakantieganger zich niet wensen!

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

geweldig een super vakantie gehad

tm sanders,
    18-11-2018

na 3 jaar weer naar het zelfde appartement geweest, weer een goede ontvangst van kontakt persoon Sascha we hebben weer heerlijk genoten van onze vakantie mede door het appartement die van alle gemakken is voorzien.

Gereisd met partner in september 2018

Mooi appartement met centrale liggingen en van all

Miranda,
    23-9-2018

Positief: Eigenlijk alles! Appartement was werkelijk van alle gemakken voorzien. Spelletjes, leesboeken, complete keuken voorzien van oven, koffiezetapparaat, koelkast, diepvries wasmachine, droger. Ik kan eigenlijk niets bedenken wat we gemist hebben.

Centrale liggen. Kleine 10 minuten linksaf wandelen naar grote winkel en 10 minuutjes rechtsaf sta je op het strand met een gezellige boulevard. Van strand naar appartement is leuk klimmetje. Dit zal voor een wandelwagen etc iets minder zijn, maar daar hebben wij geen last meer van. Mooi en schoon zwembad waar je ook op een warme avond gebruik van kan maken. Kortom. Wij hebben een fantastisch verblijf gehad en hebben al weer geboekt voor volgend jaar. Dit zegt genoeg. En vooral het persoonlijk contact met de verhuurster Nawarana is erg persoonlijk en vriendelijk.

Het ontbreken van een airco was misschien het enige minpuntje. Maar het was ongekend warm de eerste week.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Een fijn vakantieadres

Rob,
    29-8-2018

Wij zijn net thuis van 10 dagen Pueblo Pinos en wat hebben we genoten! De luxe van een heerlijke douche, fijn bed, een vaatwasser, de wasmachine en voor de kinderen wifi én Nederlandse tv zenders, was alsof we thuis waren maar dan in het gezellige stadje L' Escale!

Het zwembad, bijna letterlijk in de achtertuin, was super en dit alles werd goed onderhouden door een zeer vriendelijke beheerder. Ook Sascha de contactpersoon was erg behulpzaam en het contact met de eigenaren verliep ook erg correct en vlot!

Het appartement is op loopafstand van de gezellige stranden, boulevard en de Spar en een bakker. De grote supermarkten waren ook vlakbij, maar daar moest je wel met de auto heen rijden. Wij hadden ook onze eigen fietsen meegenomen en daarmee konden we goed en veilig naar het oude gedeelte van het dorp fietsen. Al met al een prima accommodatie op een mooie locatie en wie weet komen we ooit nog een keertje terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Diana,
    25-8-2018

Fantastische accomodatie op een geweldige plek. Uitzicht op zee en de haven, en alles wat je je kunt wensen binnen handbereik. We hebben de auto nog nooit zo weinig gebruikt. Irma is een perfecte gastdame, kortom alleen maar lof!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018