l'Escala

We hebben een aantal aanbieders voor l'Escala voor je op een rij gezet:

Reviews over l'Escala

• 6GILLES25-07-2015

POSITION MEDIANE ENTRE CADAQUES ET BEGUR

L'ESCALA NE PRESENTE PAS UN GRAND INTERET : COMMERCES ET VIE NOCTURNE ET SITE NATURELLE. MAIS POSITION CENTRALE POUR SE RENDRE A CADAQUES, FIGUERES, L'ESTARTIT, ...

• 6Sfeer in stad
    • 7Stranden

juli 2015

• 10picault09-06-2011

charmant !

L'Escala est une jolie petite ville, ancien petit port de pêche dans le centre ville, devenu plage. On y passe des moments charmants. Je connais l'Escala depuis une trentaine d'années, j'y reviens depuis 2 ou 3 ans et je ne suis pas déçue.

• 10Sfeer in stad
    • 9Uitgaanslevenn
    • 10Stranden

juni 2011

• 8familie blok22-05-2005

Wij gaan deze zomer voor het 5de jaar naar l'escala. Naar camping Maite, een camping waar op zich niets te beleven valt, maar wat wij helemaal geweldig vinden. We staan daar tussen de catalanen en fransen en hebben met handen voeten een beetje spaans catalaans en frans echt dikke pret. hebben in die jaren ook echte vrienden gemaakt met een aantal catalaanse families. l'escala op zich is een leuk dorp met leuke winkeltjes een leuke boulevard, echt een lekker kneuterig dorp. Onze aanraders, duiken bij bernadette van grassi sub. de spaanse keuken bij een nederlandse gastheer cafe dell arte!!! super vooral de torades met zalmpate!!!! lekkerste drankje moscatell!! lekker groot inkopen bij de diverse bodega's. o jee kan nog wel uren doorgaan, gewoon gaan en vooral lekker genieten

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd in mei 2005

• 9Jacqueline R.28-06-2004

L'Escala is een hele leuke plaats. Er zijn drie strandjes; Escala (in het centrum), Riells (met boulevard) en Mongo (baaitje). De eetgelegenheden die je niet mag missen zijn: Volanti, El Roser (prijzig, maar zeer goed) en Pizza Pazza (zo'n pizza heb je nog nooit gegeten!!). Verder heeft L'Escala nauwe straatjes met leuke winkeltjes. In de buurt ligt het wat grotere L'Estartit en Rosas. Wanneer je houdt van gemoedelijkheid, typisch Spaanse sfeer en vriendelijke Catalanen moet je in L'Escala zijn.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd in juni 2004

• 9Fam.Hebing07-08-2014

een leuke vakantie plek

L'Escala is een leuke plek voor zowel groot als klein! Er is genoeg te doen voor iedereen.. Veel leuke plaatsjes in de buurt..

• 9Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur
    • 9Uitgaanslevenn
    • 8Stranden

juli 2014

• 0edithm10-07-2011

station super!!!!!!!!!!!!!

L'escala est une très jolie station balnéaire, que ce soit à la grande plage de RIELLS surveillée par la croix rouge, où le centre ville c'est très agréable surtout lorsque c'est la soirée Sardane . J'y vais depuis des années et ne m'en lasse pas ni même ma famille. Il y a des petits restos sympas et il y a des grands restos excellents, notamment ceux situés au bout de la belle promenade longeant la mer.

januari 2011

• 9Stephanie22-06-2009

Zeker nog een keertje terug

Hier vorig jaar voor het eerst geweest. Erg gezellig plaatsje met leuke boulevard en restaurantjes.' Een auto is wel erg handig voor als in de buitenwijken zit.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 8Diana 31-08-2008

leuk plaatsje

L'Escala is een erg leuk plaatsje niet met van die grote hotels maar leuke huizen. er zijn heel veel strandjes in de omgeving dus genoeg om uit te kiezen.De zee is ideaal voor kleine kinderen je kan namelijk een heel eind lopen.

• 8Stranden

Gereisd met familie in augustus 2008

• 9Rolf23-11-2008

voor iedereen wat wils :)

heel leuk dorpje met heel veel dingen als je een stukje rijd. leuke kroegjes en restaurantjes zijn er in overfloed. Ook veel leuke canpings aanwezig!!

• 10Omgeving

Gereisd met familie in augustus 2008

• 9Rossi19-10-2008

San Marti d'Empuries

Einfach ein beeindruckender Ort!! Narursteinfassaden, tolles Ambiente, kleine Bars und Restaurants, ein Ort zum Wohlfühlen. Und fußläufig kann man wirklich schöne Ferienhäuser mieten, die man über das Internet buchen kann, z.B.: [*] Es lohnt sich!!!

[*Namen von Reiseveranstaltern werden gemäß unseren Regeln nicht veröffentlicht. Die Zoover-Redaktion.]

• 10Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn