appartementen Lesbos

Reviews over accommodaties in Lesbos

Zeker voor herhaling vatbaar

Dineke,
    1-12-2018

Ligging prima, mooi uitzicht vanaf o.a. zwembad, vriendelijke eigenaar, rustige omgeving, wel ver van het centrum, kasteel.

Niets moet alles mag!

Bea Burhenne,
    25-11-2018

Wat wilt u eten met het ontbijt? Hoe laat wilt u eten vanavond? Zo gastvrij zijn ze bij Anna Maria. Wat wil je nog meer... echt vakantie ! Je voelt je hier helemaal thuis. Niets moet alles mag.

Bianca de Witte,
    13-11-2018

Dat er in Lesbos geen vluchtelingen meer zijn, dat iedereen megavriendelijk is.

Zeker voor herhaling vatbaar

F scholtes,
    7-11-2018

Mooi complex, gastvrije eigenaar plus personeel,goede ligging.vlakbij strand,loopafstand.

Prima verblijf, als je niet teveel wenst.

René Droger,
    4-11-2018

Op de info op internet ziet het Harris er wel wat anders uit, zeker als je in het oude gedeelte terechtkomt. Dat viel eigenlijk wel tegen. Maar ook de wat nieuwere appartementen, staan dan weer wat dicht op het hoofdgebouw. Dus uiteindelijk als je door het oudere heenkijkt, zit je wel lekker rustig. Ook een ruim twee persoons-appartement. Veel Nederlanders in Anaxos en omgeving, daar moet je van houden. Maar voor mij en mijn reisgenoot was het prima. Veel aanspraak. Anaxos zelf is rustig en klein, dus je moet wel met de benenwagen, bus, scooter of auto het eiland Lesbos op. Genoeg te doen. En het strand in Anaxos is prettig, met een kleine boulevard.