Sorteren

appartementen Lesbos

Reviews over accommodaties in Lesbos

Heerlijk rustige plek, dichtbij dorp en strand.

Ankie Veldhuis
    16-9-2018

Heerlijk rustig gelegen in een tuin vol olijfbomen en oleander. Ruime bungalows met boven en beneden badkamer, en een terras waar je niet meteen de buren ziet.

Mooi wandelingetje naar het strand en het oude dorp, waar het niet te druk maar wel heel gezellig is. We hier voor de tweede keer geweest, dat doen we meestal niet maar omdat het voor ons ideaal is....Jammer voor de zeer vriendelijke eigenaar dat gasten zich laten weerhouden door de vluchtelingencrisis van 2015, waar je nu niets meer van merkt. Daardoor zijn er veel minder gasten en kan er minder worden geïnvesteerd, bv in de tuin die wat onderhoud nodig had. Maar voor ons geen punt.

Heerlijke keuken, mooi gr. complex, rustig gelegen

Yvonne van Tol
    16-9-2018

Goed onderhouden Ned. geor. complex, groene/grote tuin, mooi zwembad met genoeg bedjes/parasols (geen handdoekje leggen), echt een heerlijke keuken, meerdere gebouwen (laag) uit 2000 en 2009.

Ruim appartement (no. 14) met terras, koel, airco, bedden minder fijn, best een ruime douche, helaas wel veel muggen in augustus.

Fijn zand/kiezelstrand met (eet)tentjes en watersport op ongeveer 10 min. lopen. Overal gratis liggen als je wat afneemt (drinken/eten). Bakker vlakbij, supermarkten (met weinig variatie) op 5 minuten lopen. Diverse restaurantjes op loopafstand van Harris.

Petra en Molyvos zijn leuke plaatsjes om een keer naar toe te gaan (bus/taxi); maar het strand van Anaxos is beter.

Auto gehuurd: wij vonden alles tamelijk 'ver' weg! Leuk om naar toe te gaan met kinderen: strandje van Ampelia (golven) & strand van Vatera (speeltoestellen in de zee).

De rit van het vliegveld naar Anaxos was lang; zeker 1,5 uur. Reisleiding touroperator: Top!

Fantástisch appartement bij fijne hosts

Marjon en José
    14-9-2018

Voor de 3de keer hier in Toula bij Stella en Georgios. Heerlijk en schoon appartement met comfortabele bedden, goede verzorging een prachtig uitzicht op zee. De keukeninrichting is beperkt, maar hey... hier wil je ook niet koken met al die superleuke een betaalbare restaurantjes in Petra.

De balkons zijn wat klein, tenzij je in 2-kamer app 7 zit. Maar dan heb je uitzicht aan de achterzijde.

Fantastisch!

Marianne kuijpers
    13-9-2018

Wat een super vakantie en wat een fijne mensen stelios en mama en de kids.voelden ons echt welkom en t eten was heerlijk. De vernieuwde appartementen waar ze mee bezig zijn zijn echt super en is ook hard nodig haha.schoonmaak 6x per week en om de dag schone handdoeken...top service.ook de taxi service is super..verder heerlijk auto gehuurd bij kosmos en t mooie eiland verkend.echte aanrader: dagje zeilen met de salena....1 woord Geweldig!!!!!!

Nou ik kan nog even doorgaan maar ik zeg....gaan dus.

Gewoon een super vakantie gehad en volgend jaar zijn we er weer hoor !!!!!!

Fantastisch, ik zeg: tot mei 2019!!

Joep kolsteren
    11-9-2018

Kan niets iets slecht vinden, geweldige familie hotel met een ontzettende lieve familie die er alles aan doen om het iedereen naar hun zit te maken!! Let op als je er bent geweest ga je zeker terug komen.