Sorteren

Reviews over accommodaties in Lesbos

Aanrader!

Lindy
    17-6-2018

Superleuke plek, kleinschalig, betaalbaar en je krijgt daar het echte griekse gevoel. Vooral Maria, de eigenaresse, doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Ze is een fantastische kok en deelt dat graag met haar gasten. Uitzicht op Molivos in de verte en de olijfbomen voor de deur...je vakantie is compleet.

Een echte aanrader!!

Verheggen
    16-6-2018
    Laat de vluchtelingenproblematiek zoals geschetst in de media je niet weerhouden dit eiland te bezoeken. Het eiland en dit complex in het bijzonder zijn fantastisch. Bevolking is zeer vriendelijke en behulpzaam. Auto huren is zeker aan te bevelen om eiland te verkennen. Mooie natuur en fijne stranden. Op heel veel locaties kun je fantastisch eten.

Heerlijke vakantie

Belinda
    16-6-2018
    Heerlijke appartementen met lekker eten en schone appartementen. Ligging tussen anaxos en Petra. Je moet wel een stukje lopen voor een restaurant of strand maar is wel te doen als je goed ter been ben. Heerlijk weekje daar gehad met een gezellige Griekse avond op het complex. Voor het uitgaan moet je hier niet zijn maar voor een weekje uitrusten is dit heerlijk.

Een verrassend en prachtig eiland!

Jacqueline
    16-6-2018
    Het appartement het uitzicht en het zwembad zijn super! Een auto is echt wel een must, het is zeker een half uur tot 45 minuten lopen naar een restaurant in het centrum van Molyvos! En dat berg op!

Geweldig en we blijven terug komen

Ekke Plasschaert
    16-6-2018

Heel heel goede ligging het kiezel ligt op 100 meter van het appartement Dionyssos lig t in Molivos het centrum is op nog geen 100 . Molivos is een gezzig dorp met leuke winkelstraat en leuke restaurantjes. Bij de haven zitten leuke restaurantjes. Molivos is alleen voor mensen die slecht ter been en mensen met kleine kinderen die nog in een buggy zitten zijn lastig om dat Molivos op een berg is gebouwd en het is veen klimmen en dalen en de winkelstraat bestaat uit kinderkopjes.

Lesbos is een gezellig eiland waar veel is te zien en de bevolking is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Laat je niet afschrikken door de media over de vluchtelingen ja ze zijn er ben ik eerlijk over maar je ziet ze niet en je hebt er dus ook geen last van. Wij komen er al jaren en waren er ook het eerste jaar van de vluchtelingen en toen hadden we er ook geen last van.

Mijjn reisadvies is kom lekker naar Lesbos en geniet van dit heerlijke eiland .

Lesbos scoort een 7,7 uit 10, op basis van 1750 reviews