appartementen in Les Menuires

appartementen Les Menuires

We hebben een aantal aanbieders voor Les Menuires voor je op een rij gezet:

Pierre & Vacances
Pierre & Vacances
Chalet.nl
Chalet.nl

Reviews over Les Menuires

• 9Leonie Thuijs-Van Maanen17-01-2020

Voor het vierde achtereenvolgende jaar fantastisch

Al vier jaar achter elkaar komen we in het chaletdorp Reberty Village in skichalet Blanchot. Een paar chalets van Reberty Village liggen direct aan de piste en zo ook het chalet waar wij zaten. Echt top. Je doet de deur open en je staat meteen op de piste op 2000 meter hoogte.

• 8Omgeving

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 8cornelis17-04-2019

mooi en groot ski en wandel gebied

mooie afdalingen en niet te moeilijk, gevarieerd, goede liften. wandelen mooi

• 4Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 7Skigebied beginners
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 8Fortrie04-04-2019

Geweldige skiweek in les menuires met de kinderen

Heerlijke week gehad in chalet aan de piste. Kon zo in en uit skiën . Tochten gemaakt naar meribel en couchevel . En naar val thorens. Mooiste piste,s vond ik rond Meribel Mottaret. In couchevel zag je de jetset en hebben wij ons verbaasd over de spectaculaire landingsbaan van het daar gelegen vliegveldje.Meribel vond ik het mooiste dorp van de trois vallees. de huizen waren daarvoor het grootste gedeelte opgetrokken uit hout.Wat mij opviel was dat de bordjes van de skischool op de piste in Meribel ook in het Russisch opgesteld waren.Op het terras in Meribel hoorden wij ook regelmatig dan ook een voor ons onbekende taal spreken.Val Thorens was voor mij de plaats waar voornamelijk jeugd naar toegaat. Er was veel jong publiek.Les Menuires vond ik meer een plaats voor gezinnen met kinderen. Couchevel beleefde ik meer als de plaats voor de jeiset ,met name voor de oost Europeanen.meribel is een plaats van van alles wat .

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 9Jan van der Klooster25-03-2019

Prachtig chalet direct aan de piste met prima staf

Goede aanduiding van de bestemming. Kamerindeling.

• 9Omgeving
    • 9Skigebied beginners
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2019

• 10Bart H19-02-2019

fantastisch

Het personeel bestaat uit skiërs en snowboarders, waardoor er een fantastische sfeer hangt. Ze brengen een gezellige sfeer.

• 5Uitgaanslevenn
    • 2Sfeer in stad
    • 2Après ski
    • 5Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 6Cees en Jolanda03-02-2019

Uitdagende ski ervaring

Super ski gebied. Groot en uitgebreid met veel uitdagende pistes. Moderne liften. Goed onderhouden en geprepareerde pistes. Wandelen is ook prima te doen met mooie routes. Wel eind rijden vanuit Nederland. Niet echt gezellig zoals wel in Oostenrijk.

• 3Cultuur
    • 8Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 7Skigebied beginners
    • 3Après ski
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 8Ricardo02-02-2019

Enorm gebied met mogelijkheden van pro tot amateur

Wat een enorm gaaf gebied! Uitgestrekte pistes voor zowel de beginner als de gevordere onder ons. Het dorpje heeft een mooi centrum met tientalle winkeltjes en je kunt er heerlijk eten bij meerdere restaurants. Het gebied (aanrader om een skipas voor het hele gebied te pakken) is enorm! Ik zou niet twijfelen om naar dit gebied vaker terug te komen.

Daarnaast zorgt de franse overheid er altijd goed voor dat de toegangswegen sneeuwvrij zijn. Dit is ook wel fijn met de lange bergpas

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 6Après ski
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in december 2018

• 9Elisa Blokland01-02-2019

Fantastisch wintersportgebied voor jong en oud!

Een prachtig wintersportgebied met kilometers aan mooie pistes. Zowel de beginner als de ervaren wintersporter kan zich hier prima vermaken. Vanuit het huisje kon je zo naar beneden skiën en kiezen uit twee verschillende liften, om vanaf daar het skigebied te verkennen. Het huis was van alle gemakken voorzien en was keurig schoon. Na een lange dag skiën kon je zo de sauna of het zwembad in om lekker te relaxen. Ook het ziekenhuis was dicht bij en klantvriendelijk. Een gebroken arm stond binnen 10 minuten op de foto en met een half uur stonden we ingepakt in het gips alweer buiten. Gelukkig is er voor de brokkenpiloten en de mindere liefhebbers van skiën en snowboarden meer te doen. Het dorp is gemakkelijk te bereiken en je kunt er heerlijk wandelen en winkeltjes kijken.

• 7Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad
    • 8Skigebied beginners
    • 7Après ski
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 8Christel08-01-2019

Perfecte locatie voor skiërs en niet-skiërs.

Wij zijn met een groep van 11 volwassenen en 5 kinderen naar chalet geweest om oudejaar te vieren.. Wij doen dit al 5 jaar en dit was kwa lokatie de beste die we al hadden. Op 50 m van meeting-point ESF skischool voor onze kinderen. En vanop 30 meter kon je de piste op en hop, naar de lift skien. Onderaan piste kan je skipas kopen.

Ons kook koppel Sanne en Wietse deden heel erg hun best om het ons naar ons zin te maken. Niets was hen teveel, echte schatten en onze kids waren er weg van.. heel kindvriendelijk. Dichtbij in het dorp is een sherpa winkel, een verhuur van ski’s en gezellige bars die uitgeven aan de piste, zowel voor de skiërs na een dagje skiën of onderbreking onder de middag, of de niet-skiërs .. een Topvakantie, wij hadden 7 dagen stralende zon.. ideaal skiweer

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Skigebied beginners
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in december 2018

• 9Ingeborg Horvers30-10-2018

Goede bergrestaurants met goede prijs/kwaliteit.

We hadden van vrienden gehoord dat je hier naar toe moet gaan als je met je chalet direct aan de piste wilt zitten. En dan wel specifiek in Village Reberty. We hadden gekozen voor chalet Blanchot, een catered chalet dat aan de piste en bij de liften is gelegen. Superlocatie. Hier heb je ook leuke restaurantjes waar je goed kunt lunchen. Het skigebied vinden wij een van de beste in Frankrijk. Ook gezellige bergrestaurants.

Gereisd met vrienden in april 2018

10 van de 145 reviews gezien