We hebben een aantal aanbieders voor Les Coches voor je op een rij gezet:

appartementen Les Coches

We hebben een aantal aanbieders voor Les Coches voor je op een rij gezet:

Reviews over Les Coches

Centraal gelegen in fantastisch skigebied

Lenie,
    20-9-2017

Het appartementencomplex is groot maar toch redelijk sfeervol. Appartement zelf niet erg groot maar voldoende. Bedden prima. Inventaris idem. Enige minpunt was de sauna en zwembad. Nog nooit zo'n vieze sauna gezien. Eén ruimte waarin whirlpool, stoombad en saunacabine (voor max. 4 pers). Werd niet hoger dan 60 graden verwarmd. Plafondplaten kapot, schimmel op de vloer, verrot houtwerk. Geen stoel om op te zitten. Zwembad redelijk maar meer een kinderspeelplaats.

Gereisd met partner in maart 2017

Gezellig dorpje

Wilma,
    18-1-2016

Het appartement was prima, een beetje klein.

En wel echt Frans, een beetje weinig onderhoud.

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

Geweldige week

G Engelen,
    21-1-2014

Appartement heeft geweldige ligging op 20 meter naast een lift.

Wij kwamen aan op 11 jan. en we hadden meteen door dat het erg rustig was. Zo rustig zelfs dat wij de hele week als enige in het complex waren,alle andere kamers waren leeg. Toen we het appartement binnen kwamen viel ons meteen op hoe schoon en netjes alles was. We hadden een kamer in achterzijde van het complex, maar zonder moeite mochten we een kamer aan de voorzijde betrekken met een beeldschoon uitzicht op de mont blanc.

Ook bij vertrek zijn we netjes geholpen,echt geweldige service van de mensen bij de receptie van residence Baraca!! De bar die eerst op de begane grond zat is inmiddels verdwenen en dient nu als opslag voor de schoonmakers.(maakt het wel wat rommelig op de begane grond)

Appartementen zijn niet super luxe,maar volgens mij zien ze er overal hetzelfde uit, maar alles is aanwezig en zoals ik al zei superschoon.

Aanrader.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Twee badkamers, zalig!

Ann,
    3-4-2012

Mooi en ruim appartement. Wij waren met 4 (twee koppels) in een appartement van 6. Twee kamers waarvan 1 met tweepersoonsbest en 1 met twee eenpersoonsbedjes die we samen geschoven hebben. De zetel is geen gewone bank met daaronder uitschuifbed maar kan je uitklappen naar een tweepersoonsbed. Er zijn twee badkamers, 1 met ligbad en 1 met douche. Het zwembad is klein dus daar hoef je niet veel van te verwachten. Leuk is wel dat er een gemeenschappelijke 'welnessruimte' is met sauna, jacuzzi en stoomcabine waar je per kamer 1 x gratis toegang tot krijgt.

Gereisd met vrienden in maart 2012

Heel kleine ruimtes, maar net genoeg plaats!!

DVC,
    13-3-2012

De ruimtes waren wel echt klein. De slaapkamers kon je maar net in om in bed te gaan liggen. Veel plaats om er iets anders te doen was er niet.. Keuken wel goed, genoeg van alle spullen. GEEN bagageruimte terwijl er in de lift stond van wel!

Gereisd met vrienden in februari 2012