• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

NaN

appartementen in Le Marche (De Marken)

Reviews over accommodaties in Le Marche (De Marken)

Fantastische week.

Jan V, 10-2-2018

Geweldige locactie met adembenemend uitzicht op verschillende hooggelegen kleine en leuke italiaanse dorpjes. Landelijk en rustig. Dichtbij prachtig natuurgebied rondom het meer Lago di Fiastra. Verbleven in appartement Falerio.

Eigen vervoer is noodzakelijk. Moeilijk te doen met openbaar vervoer. Vliegveld Pescara op 1u.15 min rijden. Zelfs in Oktober was het heerlijk weer en begonnen we dagelijks met een ontbijtje op het terrras. Het was een weekje genieten. Zeker een tweede bezoek waard.

Op en top gastvrijheid!

Stephanie, 11-1-2018

+ Gastvrij

+ Bij de inrichting van alle appartementen is gelet op de kleinste details, ieder appartement heeft een geheel eigen stijl die je terug in de tijd brengt.

+ Adembenemend uitzicht

+ Je kan de ultieme rust opzoeken rondom de Borgo maar er zijn genoeg plekken binnen bereik waar je wat meer drukte en activiteit kan opzoeken

+ Kidsproof

Heerlijke plek, persoonlijke, gastvrije eigenaren

Aukje van den Berg, 11-12-2017
    Wij hebben in het nadeizoen hier voor de tweede keer een ontzettend fijne vakantie gehad. We zaten in één van de appartementen met onze hond Rebbel. Prachtige wandelingen gemaakt. Genoten van lokale eettentjes, olijvenproeverij, het strand en de stad. Heleen en Arjan zijn ongelooflijk lieve, hartelijke en professionele eigenaren. Als je wilt kun je gezelligheid hebben met andere aanwezige gasten. Als je gewoon lekker op jezelf wil zijn, kan dat ook. Relax. Geniet!

In- & ontspannen op een wereldse plek.

Bert Berendsen, 19-11-2017
    Op deze vakantieplek is alles binnen hand-, fiets- of autobereik. Historische stadjes, authentieke restaurantjes, mooi heuvelachtig terrein waar wandelaars, mountainbikers en (race)fietsers aan hun trekken komen en wil je tot rust komen om alle indrukken te verwerken, dan is daar de fantastische tuin rondom het huis, met weidse panorama’s en prachtige natuur. Onze gastheer en gastdame weten als geen ander hoe je als toerist in de watten gelegd wil worden. Voor een onvergetelijke vakantie waar je het dolce vita wilt combineren met activiteiten kan ik deze accommodatie van harte aanbevelen.

Super

De Vlieger Ivan, 12-10-2017
    Niets dan goeds,lekker ontbijt,prachtig huisje,mooie locatie .Zeer goede ontvangst met welkomstdrankjes .we hebben genoten tot de volgende keer
Le Marche (De Marken) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 1173 reviews