Le Marche (De Marken)

We hebben een aantal aanbieders voor Le Marche (De Marken) voor je op een rij gezet:

De Jong Intra

appartementen Le Marche (De Marken)

De Jong Intra

Reviews over accommodaties in Le Marche (De Marken)

In drie woorden Fan-Tas-Tisch

Bernard Houterman,
    13-1-2019

Onze oudste dochter had de droom om te gaan trouwen in Italië. Pieter en Suzanne hebben deze droom meer dan waar gemaakt! Wij hebben met familie en vrienden een fantastische Italiaanse bruiloft beleeft. Bent u op zoek naar een trouwfeest in Italiaanse sferen op een werkelijk prachtige locatie, dan kunnen wij Borgo Belfiore van harte aanbevelen.

Gereisd met vrienden in september 2018

Aanrader!!

Anna en Gerben,
    19-11-2018

Eind oktober een heerlijke week gehad bij Heleen en Arjan in Sopra e Sotto. Door een hartelijk welkom en de oneindige gastvrijheid voelden wij ons hier meteen thuis. Terwijl Gerben overdag genoot van de omgeving en zijn leuke koffieaangelegenheden samen met Arjan en anderen op de racefiets, heb ik in mijn eentje twee prachtige (door Arjan en Heleen uitgestippelde) wandelingen kunnen maken en zo onwijs genoten van de omgeving.

Al met al een prachtige week gehad vol gezelligheid en natuur. Wij willen heel graag nog eens terug komen!

Heleen en Arjan, heel erg bedankt!

Gereisd met partner in oktober 2018

Immesoete Sabrina,
    18-11-2018

Het was super,super gastvrouw en gastheer. Heerlijke Italiaanse avond klaargemaakt door de gastvrouw zelf. Mooi uitzicht vanop ons terras en rustig dat daar is zalig.

Gereisd met partner in november 2018

Fantastische fietsweek

Lieuwe,
    12-11-2018

Weer een fantastische fietsweek gehad in de schitterende omgeving van Sopra e Sotto. Arjan en Heleen verwelkomen je namens alle Italianen en laten je in 10 minuten thuis voelen. Alles valt hier samen in dit magische fietsparadijs waar voor iedereen een geschikte route te vinden is. Arjans enthousiaste aanwezigheid en de warme belangstelling van Heleen completeren een fietservaring die naar meer smaakt en je laat fietsen, fietsen en nog eens fietsen. We zijn er volgend jaar weer bij, tijdens de Giroweken. Kan niet wachten.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Geweldige verblijfplaats om Le Marche te verkennen

Harold van Dijk,
    24-10-2018

Een fijne verbijfplaats in een prachtige omgeving. We waren hier als gezin (twee jongens van 12 en 13 jaar) op de kleine camping. Alles op de camping ziet er keurig en verzorgd uit. Toiletgebouw in keurige staat met hier de grote koelkasten waar de campinggasten gebruik van kunnen maken omdat er op de campeerplekken geen elektriciteit aanwezig is.

Er kunnen geen caravans en auto’s op de camping maar de eigenaar rijdt alle spullen naar de plek die er is uitgezocht. Om boodschappen te doen moet je ongeveer 20 minuten rijden, maar dat is prima te combineren met een bezoek aan het strand van bv. Pedaso (30 minuten rijden).

De eigenaren hebben de omgeving goed verkent en hebben van alle wandel / fiets- en mountainbike routes uitgebreide beschrijvingen. Het gebied is nog niet enorm toeristisch en je komt voornamelijk Italianen op vakantie tegen.

Het is de 1700 km. rijden vanuit Nederland zeker waard!

Advies: neem muggenspray mee!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018