Languedoc - Roussillon

We hebben een aantal aanbieders voor Languedoc - Roussillon voor je op een rij gezet:

• 1.106

Reviews over accommodaties in Languedoc - Roussillon

Fantastisch!

Bas,
    28-12-2018

Prachtige locatie, fijn huisje, goede zorgen van de gastheer Tein. Heerlijke plek voor een week vakantie. Met zo’n uitzicht wil ik altijd wel wakker worden!

Gereisd met vrienden in november 2018

Ans Puts en Peter de Ridder,
    28-12-2018

Wij gaan altijd in oktober omdat het dan kookweek is, Gerard Koopmanschapt geeft dan met 2 weken achter elkaar een kookworkshop,wij koken zelf niet mee maar uiteraard eten we wel mee, 6 dagen lang een driegangenmenu zoooo lekker, daar komen wij niet over uitgepraat, ook leuk dat je met z'n allen samen aan tafel zit,heerlijk de open haard aan. En Tein de gastheer die het iedereen zoveel mogelijk naar zijn zin probeert te maken. Iedere ochtend is er een excursie ,de appartementen zijn heel comfortabel en smaakvol ingericht .echt een aanrader

In 1 woord: geweldig

Corine,
    20-12-2018

Dat de kookweek geweldig is met Gerard Koopmanschap. Hij zo enthousiast is over zijn vak en zoveel passie heeft voor koken. In de ochtend excursie als je wilt, maar niets is verplicht. Daarnaast kun je ook heel goed alleen komen, want al heel snel is er een groepsgevoel. De ligging van de Mas Blanc en de rust die de plek uitstraalt, heerlijk. Dank je wel Tein en Bono voor jullie gastvrijheid en tot volgend jaar!

Ontdek het!

Robin en Ilse,
    20-11-2018

Ontdek dit stukje Frankrijk! Le Mas Blanc gelegen boven op een berg met een waanzinnig uitzicht over de Cevennen en in de nacht bij helder weer een fantastische sterrenhemel. Elke keer weer een "FEEST" om hier te mogen zijn, Tein. Enorm genoten van de gastvrijheid, het heerlijke eten en de gesprekken die volgen aan de eettafel, kortom een geweldige ambiance. Tein, Bono, Jan en Jolanda, via deze weg willen wij jullie nogmaals bedanken voor de onvergetelijke dagen!

Gereisd met vrienden in november 2018

We zouden er zo weer heen gaan.

Joke Smit,
    17-10-2018

Uitstekend complex,mooie ligging en goed ingericht en vooral schoon!