• Type accommodatie

appartementen in Languedoc - Roussillon

Reviews over accommodaties in Languedoc - Roussillon

Top vakantie!

Fam. Dumoulin, 30-10-2017

Eigenlijk zijn we niet het type vakantiegangers wat graag meerdere keren naar dezelfde plek gaat.. Maar Domaine des Agnelles was vorig jaar zo leuk dat we echt nog een keer moesten! Naast dat de accommodatie echt heel erg fijn is; fijn appartement, heerlijk en gezellige table d’ hotes, kindvriendelijk, enz. - gastvrij dekt de lading niet!-

ook de omgeving biedt van alles. We zijn nog lang niet uitgekeken en komen hier zeker weer!

Prachtig, gastvrije locatie

Jolanda, 27-10-2017
    Mooie locatie, vlakbij Canal du Midi, abdijen, Middeleeuwse kastelen, mooie steden, de Middelandse zee en en geweldig mooie natuur. Goed ingericht en comfortabel appartement, in mooi aangelegde parkachtige tuin met zwembad. Gastvrije eigenaren die 3 x per week een diner kookten voor hun gasten (op inschrijving). Alles goed verzorgd en als er iets niet naar wens was, werd dat meteen opgelost. Kortom een toplocatie!

Christiane, 12-9-2017
    Dit is zo'n mooie bed and breakfast met appartementen, waar je zelf kan koken. Ook geven de eigenaars twee maal per week een table d'hotes, waar je een keuze kan maken of je hieraan deel wil nemen. Het is een rustige plek met een prachtige tuin en er is ook een zwembad. Als je hier geweest bent kom je zeker terug. De eigenaars zijn heel gastvrij en ontzettend vriendelijk. Dit adres is echt een topper!!!

Gastvrijheid,rust en mooie natuur

Cees&Lianne, 5-9-2017

Voor de 3e keer in appartement Allegre Mas Bernadis.Heerlijk tot rust gekomen.Genoten van het eten en de huisgemaakte pizza en vijgen jam.

Dank aan Cora ,John en Luka voor de tomeloze gastvrijheid.Chapeau!

Hier kan je 100 jaar worden

Christel & Thomas, 1-9-2017
    Wij verbleven een week in het appartement Allegre. Dit is een heel gezellig en praktisch ingericht huisje. Het is prima onderhouden en zeer proper. Vanop het terras hadden wij van een prachtig uitzicht waarop je nooit uitgekeken geraakt. Verkoeling vonden we in het aangename en grote zwembad, waar we ook weer genoten van de prachtige omgeving. 's Avonds genoten we van de heerlijke diners die John en Cora voor ons klaarmaakten. Het was voor hen geen probleem om een week lang heerlijke vegetarische diners op tafel te toveren en daarbij rekening te houden met een notenallergie. Dat appreciëren wij sterk! Ook de huisbieren werden gesmaakt. Wil je graag even weg zijn van alles, dan is dit een prima adres. De rust en natuur rondom ons, zorgden voor een heerlijk ontspannen vakantie! We komen graag terug! Cora, John en Luca, bedankt voor jullie prima service!
Languedoc - Roussillon scoort een 7,9 uit 10, op basis van 10376 reviews