appartementen in L'Ampolla

We hebben een aantal aanbieders voor L'Ampolla voor je op een rij gezet:

Reviews over L'Ampolla

• 10Loris Schmid09-10-2015

super

sehr gut gepflegt und alles top

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

oktober 2015

• 9Tonnie Voogt10-09-2014

Hele leuke plaats

L'Ampolla ziet er heel verzorgt uit. Alles heel schoon mooi vrijliggende fietspaden.

• 9Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2014

• 9heer Meershoek29-07-2012

Leuke plaats met heerlijke restaurants en stranden

De stranden zijn mooi en in de restaurants kun je heerlijk eten tegen zeer rederlijke prijzen. Verder valt het op dat er weining toeristen uit Nederland België en Duitsland zijn

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2012

• 8MARLEENDJ28-07-2012

RUSTIG DORP NIET GESCHIKT VOOR TIENERS

Rustig dorpje met enkele restaurants, 1 slechte pizzeria en enkele kleine winkeltjes.

• 8Sfeer in stad
    • 8Stranden

juli 2012

• 10Mottet01-09-2010

Entre mer et montagne

C'est depuis septembre 2005 que nous avons découvert l'Ampolla et tout de suite, nous sommes tombés sous le charme de cette petite cité balnéaire. A conseiller pour les amoureux de la nature, des balades à travers les rizières ou dans la campagne plantée d'oliviers centenaires, à pied ou en vélo... Les plages y sont magnifiques. Bien que durant l'année, l'endroit reste calme, c'est au mois d'août que les touristes affluent, mais il y aura toujours un petit bout de ses nombreuses plages, pour tous.

• 10Sfeer in stad

januari 2010

• 9MARTINE05-10-2009

Site fantastique

Voici 5 ans que nous connaissons L'Ampolla-été/hiver-Beau village de pêcheurs,pittoresque,vivant de part ses activités:la fête des taureaux,la nuit magique,la rentrée des bateaux de pêche,les marchés artisanaux en plein air.Les bonnes pâtisseries chez Bayat.Village calme et très propre avec ses plages de sable fin ou galets et ratissées tous les jours.Endroit très nature car il se trouve dans le Delta de l'Ebre.Beaucoup de chemins balisés a faire à pied,à vélo.Petits restaurants agréables,diversifiés mais 1point noir...ils ouvrent à 20h.Arrière pays très riche,beau et rencontres culturelles agréables.Bref lieu idyllique pour les amoureux de la nature, du calme et la beauté du paysage. MARTINE

Gereisd met partner in januari 2009

• 8pierlaure12-06-2009

mon village

Ampolla n'est pas un lieu comme les autres, mon papa y a acheté une maison il y a 40 ans. j'y vais depuis que je suis née. Hors mis l'attache sentimentale, c'est un joli village. J'ai connu Ampolla sans l'eau potable. J'avoue qu'ils ont fait de ce petit village catalan, une jolie ville maintenant. J'y part demain pour 10 jours. Tentez cette destination un peu perdue, mais typique... Bonne vacances à tous les chanceux.

Gereisd met partner in juni 2009

• 9Laura30-05-2009

toller erholsamer urlaub

Wer Ruhe sucht ist hier am richtigen Ort. Wunderschöne fast menschleere Strände. Schöne Ausflüge in der Umgebung.

• 5Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in mei 2009

• 8T Keulartz18-10-2008

erg rustig

buiten het seizoen is het erg rustig, veel gezellige restaurants maar de kwaliteit van het eten laat te wensen over.

• 6Cultuur

Gereisd met familie in september 2008

• 7Monique 01-08-2008

Mooi en rustig

Echt nog het Spanje hoe het zijn moet, Weinig toeristen veel spanjaarden die er in het weekend even uit gaan.Strandjes en omgeving zijn mooi,de restaurantjes vonden we een beetje ongezellig,mochten ze zich wat meer moeite voor doen.Winkels in het dorp zijn erg weinig er is wel een kleine supermarkt maar de grote ligt 25 km verder op.De vis wat we wilde kopen was niet daar wel een kleine visboer in het dorp.Wil je een beetje drukte op zoeken dan is de trein makkelijk te nemen.Kortom,wie van echt rust houd is dit de perfecte vakantie.

• 1Uitgaanslevenn
    • 6Omgeving