We hebben een aantal aanbieders voor Laganas voor je op een rij gezet:

Reviews over Laganas

Geweldig

Celine,
    17-11-2018

Wij hebben hier 2 weken verbleven. Een heel simpel appartement maar wat een prachtig uitzicht heerlijk eten bij het apartenent en vriendelijk personeel.

Wij hebben geen last gehad van luidruchtige jongeren.

Het appartement ligt op steen worp afstand van hét strand en de stad.

Hele mooie vakantie gehad

Gereisd met partner in augustus 2018

we zouden zo weer gaan prijs kwaliteit is goed

sonja,
    6-11-2018

Een klein hotel wat helemaal vernieuwd is . De kamers waren netjes en schoon. De bedden lagen heerlijk. Als je aan de straat kant slaapt, wordt je morgens wakker van het verkeer. Van de strip heb je weinig last. Een minpuntje was de badkamer ,de douche kop moet je vast houden met douchen. Wel was de badkamer schoon.Ontbijt was simpel elke dag verse croissantjes en gewoon brood en de mogelijkheid voor toast. Om het zwembad genoeg bedden om op te liggen

Gereisd met partner in september 2018

Goed hotel voor weinig geld op een toplocatie.

Leonie,
    29-10-2018

Dit hotel is een kleinschalig hotel geschikt voor voornamelijk jongeren, maar kan ook voor wat oudere mensen. Rolstoelgebruikers raad ik dit hotel niet aan. Het is een rustig hotel, maar het ligt toch relatief dichtbij het strand, de restaurants en de winkels. De eigenaresse is een schat en je betaald geen borg. De kamers zijn vernieuwd wat (nog) niet te zien is op de foto's. Prima kamers, prullenbak e.d. worden dagelijks geleegd. Eten in het hotel is ook prima, en je mag ook achteraf betalen. Ik vond het hotel wel meer sterren waard dan 2.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Prima hotel

Rielle,
    5-10-2018

Vriendelijk personeel. Receptie is 24/7 open.

De 4-sterren vind ik wat overdreven. De kamer is prima maar niet bijzonder. Wel een keukentje met service. Douche wat klein. De kamers zijn gehorig. Wij hadden een kamer naast de keuken van het restaurant, wat we goed gehoord hebben.

Ontbijt is prima, diverse keuze. Zwembad wat klein en niet bijzonder, maar je ziet direct aan de zee.

Op loopafstand van de strandtentjes en de strip van Laganas.

Gereisd met vrienden in september 2018

H.bouwhuis,
    24-9-2018

Dat het goed was maar mensen moeten niet denken dat het luxe is het is gewoon maar leuk de mensen die daar werken leuk

Gereisd met partner in september 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl