We hebben een aantal aanbieders voor Laganas voor je op een rij gezet:

Dagen regen1311863111381113

Reviews over Laganas

• 2Robert22-10-2019

onaantrekkelijk

Ik kan niet een helemaal goede beoordeling geven , want toen ik op Zakynthos was van 4 tot 11 oktober, was nagenoeg alles gesloten, ook aan het strand. Daar waren alle ligbedden al weg, wat ook sowieso niet anders kon, want door slecht weer voordien was er nog slechts een smalle strook zwart " slib" over. Ik vond het een lelijke plaats met lelijke gebouwen, die in het somerseizoen waarschijnlijk door neons opgeleukt worden. Ik las ergens, " the beerstreet", kan me er alles bij voorstellen. Kan geen score geven.

• 3Omgeving
    • 1Sfeer in stad
    • 1Stranden

Alleen gereisd in oktober 2019

• 2T. Dijkstra-de Jong21-10-2019

Nooit weer Zakynthos

Wat een vreselijk vies dorp. Bij de containers lopen de ratten omdat ze het vuil maar 1 keer in de week ophalen en ze de zakken er allemaal naast zetten. Vuilnisbakken kenen ze daar ook niet op straat dus iedereen gooit het vuil zo op straat. Luidruchtig met Engelsen die denken dat ze alleen op vakantie zijn en geen rekening houden met anderen.

• 1Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 1Omgeving
    • 1Sfeer in stad
    • 5Stranden

Gereisd met partner in september 2019

• 8Jolanda ter veer vd graaf29-09-2019

Heerlijk

Voor t 4 de jaar in laganas op vakantie geweest int posseidonbeacj hotel top vakantie gehad strand is heel lsng je kan een heerlijke sttsndeandeling maken en de zee is langzaam aglopend en zeer helder echt heel bijzonder dit moet je meehemaskt hebben
    Speedboot gehuurt wat is zakyntos prachtig vanaf ook vannaf t water die grotten en die rotswanden geven bijna licht met dat heldere water en de weerkaatsing van de zon griekse taverns waar je veel en goed kan eyen voor n noormale prijs . Je kan de rust en de drukte in de mainstreet van laganas opzoeken als je hier bent en winkeltjes en coktailbars in overvloet

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Stranden
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2019

• 5piet streng11-09-2019

ontspannen vakantie, mijd de drukte.

De hoofdstraat en directe omgeving bestaat voornamelijk uit aaneengesloten lage bouw van disco en restaurants, drankwinkels, appartementen en hotels, weinig rustpunten veel afval en herrie. Het strand en de baai zijn echt heerlijk, wij zaten aan de buitenrand van Laganas gelukkig rustig, in de avond is het heerlijk vertoeven in de restaurants op het strand. Op de dag zie je veel boten met toeristen die proberen schildpaden te spotten, men zegt dit zijn daar enkele vaste bewoners. Gedurende ons verblijf ook een enkele aardschokken gevoeld alsof er een zware vrachtwagen langs kwam.

• 7Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 2Omgeving

augustus 2019

• 4van Lunteren17-07-2019

Voor ons nooit meer.

Zon, zuipen, ziekenhuis. Meer is het uitgaansleven in Laganos niet. Echt iets voor jongelui die gaan voor zon en zuipen. Niets voor echtparen van middelbare leeftijd. Een onbeschrijfelijke troep in de straten rondom Laganas.

• 5Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 2Omgeving
    • 5Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2019

• 6Marcel Carnal16-07-2019

Leuk voor een keer, maar de plek voor jongeren

Laganas centrum is echt gericht op jongeren en uitgaan. Veel meer als we hadden verwacht. In de hoofdstraat zitten wel diverse toeristenwinkels, maar deze zitten verspreid en liggen tussen de clubs / bars in. In het begin van de avond gaat dit nog wel. Maar later op de avond kan je er niet meer gezellig winkelen door de vele groepen jongeren. Het is te vergelijken met Chersonissos of de bekende Spaanse jongeren hot spots. De restaurants aan het strand zijn wel erg mooi gelegen en heb je geen last van de jeugd. Bij het ontbreken van een boulevard, is het strand eigenlijk de boulevard, en de toegang tot de meeste restaurants. Het strand in de buurt van de hoofdstraat is erg druk. Meer naar links of rechts van de hoofdstraat zijn wel wat rustiger plekken te vinden. Voor meer gezellige terrassen e.d. voor alle leeftijden is het nabijgelegen Kalamaki veel meer geschikt.

• 1Cultuur
    • 7Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2019

• 8T.H.J Snijders06-07-2019

geweldig.

Ga eens eten bij restaurant SeaSide op het strand van Laganas 50 mtr van de hoofdstraat,dit is een heel hechte familie met een perfecte hollandse kaart Verse broodjes zelf afgebakken bij supermarkt Takis.

• 8Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in mei 2019

• 8FEZOJKE31-05-2019

Niet saai!

Goede locatie. Vooral als je houdt van uitgaan en nachtleven.

• 8Cultuur
    • 9Sfeer in stad
    • 7Stranden

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Gabriela20-11-2018

Geweldig!

Prachtige bestemming, kristalheldere zee en onzettend gave nabij gelegen natuur!

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met vrienden in september 2018

• 5Bieke14-08-2018

Drukkebadplaats

Wie op een strandbed in de zon wil liggen, kan hier uitstekend. Strand is smal. Winkels liggen vol prullen en overal kan je excursies boeken naar de schildpadden die je misschien gaat zien. Vlotte busverbinding naar hoofdstad Zakynthos.

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving