Krumpendorf am Wörther See

appartementen in Krumpendorf am Wörther See

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

appartementen Krumpendorf am Wörther See

Reviews over Krumpendorf am Wörther See

• 8smudje1515-12-2011

smudje15

krumpendorf am worther see ligt in een mooi omgeving met leuke plaatsen en wandelgebieden in de buurt. Omgeving is ook geschikt voor kinderen

• 8Cultuur
    • 9Sfeer in stad

juli 2011

• 819Betty5027-04-2011

Mooie omgeving

Met vrienden (met een groep) in de nachttrein naar Krumpendorf. Ter plekke enkele excursies geboekt, o.a. naar Klagenfurt, Wörth en een markt in Italië. Verder veel gezwommen in de Wörthersee. Het water is heerlijk van temperatuur.

• 6Cultuur

Gereisd met vrienden in juni 1972

• 9Trevor Holtkamp23-08-2010

Fantastische plek, echt "gemutlich"

Krumpendorf is een prachtige vakantiebestemming. Vlak bij het meer, een aan te raden pension is pension Seehof, Kochstrasse 19. Ik kom er nou al tien jaar, en ik ben dit jaar samen met mijn ouders gehuldigd. We zitten daar met een hele groep nederlanders uit alle uithoeken van het land. Echt gezellig. Goede restaurants, een goed terras aan het meer genaamd het Seeterras, heb je echt mooi uitzicht op het meer. Veel te doen in de omgeving, inderdaad, dat "kabelbaantje bij de Ossiachersee" genaamd de gerlitzer is zeker de moeite waard. Daar kan je trouwens ook paragliden. Ik zou me geen andere vakantie wensen dan twee weken in Krumpendorf am Worthersee. PERFECT.

• 9Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 7Alfred27-07-2010

Vakantie Krumpendorf

Ik ben een week in Krumpendorf geweest en vond het dorpje niks aan maar er zijn wel dorpjes in de omgeving die gezelliger zijn. De Wörthersee was een schitterend en helder meer maar een nadeel was dat je niet echt een weide had waar je zomaar kon zonnen (veel privéterreinen). Maar Karinthië is een schitterende omgeving. Een tip om te bezichtigen zijn de pyramidekogel en de kabelbaan bij Ossiacher See. Mijn conclusie is van mijn vakantie is dat Oostenrijk (Karinthië) zeker de moeite waard is om een keer te bezoeken.

• 2Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2010

• 7Francesco22-05-2010

Per chi desidera il più assoluto relax

All'insegna delle lunghe passeggiate in bici e delle passeggiate a piedi. Aria pulita e acqua buona. Per chi ama nuotare il lago Wortersee è pulitissimo. Peccato che pioggia e schiarite sono all'ordine del giorno, anche se il clima è generalmente secco. Alle 21 i "tre" locali aperti sembrano gia' in chiusura. Lo stesso vale per Klagenfurt, unica città di rilievo vicina con il suo bel centro commerciale CITY ARCADEN. Il cibo per un italiano lascia molto a desiderare, come forse accade sempre andando all'estero: i kasnudel pieni di erba cipollina sono una pessima imitazione dei nostri ravioli. L'insalata la condiscono con un olio di zucca che dall'aspetto e dal sapore somiglia al petrolio lampante. Peccato che gli hotel non dispongano di tapparelle o tende oscuranti: è necessaria la mascherina per chi ama dormire senza un filo di luce. La mancanza del bidet all'estero è gia' cosa nota. All'inizio ci si annoia, poi ci si torna volentieri.

• 2Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur