Korcula

3-sterren appartementen Korcula

We hebben een aantal aanbieders voor Korcula voor je op een rij gezet:

Reviews over Korcula

• 8Wendy van Son22-06-2018

Een prachtig land met heerlijke gastvrije mensen

wij zijn in 2016 en jaren daarvoor in Kroatië geweest o(voorheen op het eiland Lastovo) en de laatste keer op het eiland Korcula. helemaal fantastisch. heen/terug met de auto en dit jaar misschien met het vliegtuig. fijne mensen, goed eten, gastvrij, mooie natuur en vooral lekker zwemmen in de Adriatische Zee. ontspannen bij leuke appartementen met vriendelijke eigenaren is helemaal top

• 8Omgeving
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Mevr C. Sondagh19-06-2018

Fantastisch en voor herhaling vatbaar!

Het eiland is in zijn geheel prachtig. Veel groen, en streekprodukten zoals olijven, wijn, en vijgen. Een culinaer feestje voor liefhebbers. De mensen zijn meestal erg vriendelijk en behulpzaam. Maar het allemooist vind ik het kleuren palet dat je ogen haast streelt zou ik zeggen. Neem nou dat azuur blauwe heldere water in combinatie met het vele groen op het eiland en daarnaast meestal witte kiezelstrandjes of juist robuuste rotsstranden. Ik kon mijn fototoestel haast niet wegleggen. Wij hadden ook nog het geluk met een geweldig verblijf in Lumbarda met een zwembad vanwaar we zo over de adriatische zee uitkeken met de vele eilandjes erin. Het enige wat minder is, zijn de hoogteverschillen als je wat slecht ter been bent. Een auto is dan noodzakelijk, en die hadden wij gelukkig gehuurd. Gaf ook extra vrijheid.

• 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Paulo Silva08-06-2015

Nice island to visit

Nice island to visit but there are better in Croatia

• 7Omgeving
    • 6Zorg voor natuur
    • 9Cultuur
    • 6Stranden

oktober 2014

• 9The_eb10-01-2013

Prachtig eiland

Het uitgaansleven en georganiseerde activiteiten vallen behoorlijk tegen, maar daarvoor moet je ook niet komen. Maar wat een schitterende natuur, wat een prachtige zee en paradijselijke omgeving. Korcula is voor de natuurliefhebber een must see, ik denk dat er in Europa weinig mooiere eiland zijn dat die groene eilandje.

• 9Sfeer in stad
    • 4Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Eduard08-09-2012

Geweldig

Mooie omgeving,leuke terrasjes en straatjes

• 8Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 7Stranden

Gereisd met partner in september 2012

• 10Katarzyna18-08-2012

Spokojne miejsce, idealne na wakacje z dziećmi

Cudowne, spokojne miejsce idealne na spędzenie wakacji z dzieciakami. Plaże:piaszczysta, kamienista.Życie nocne praktycznie nie istnieje, brak dyskotek.Atmosfera super. Widoki przepiękne

• 2Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur

juni 2012

• 9wojtek28-07-2012

piękne widoki

Miejsce bardzo piękne i spokojne. Szczególnie polecam dla ludzi uprawiających sporty wodne żeglarstwo, winserfing itp. Plaża piaszczysta jest, ale trzeba troszeczkę podjechać i zapłacić. Żwirkowe blisko hotelu.

• 9Omgeving
    • 5Cultuur

juli 2012

• 10Iwona10-05-2012

raj na ziemi

jezeli szukasz miejsca na swiecie gdzie kazdy dzień wydaje sie byc prosty a słonce codziennie puka do okien to polecam wybrac sie na korczule na wyspie czekaja apartamenty do wynajceia i przepiekna lazurowa woda

Gereisd met vrienden in april 2012

• 9givago09-11-2011

Prachtige oude stad

Prachtig ommuurde oude stad gelegen op een schiereiland,13de eeuwse muren versterkt met torens en bastions.Zou de geboorte plaats van marco polo zijn.Leuk om door de stad te wandelen met zijn oude kerken en paleizen.Langs de haven is het aangenaam te vertoeven met zijn vele terrasjes en restaurantjes aan democratische prijzen. Korcula stad wordt ook wel eens klein dubrovnik genoemd.

• 9Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 7Stranden

Gereisd met partner in september 2011

• 10Karin Arnold26-12-2009

Toller Urlaub auf Campingplatz

Es gibt nichts zu bemängeln. Es war alles top. Wir brauchen kein ausgeprägtes Nachtleben. Wunderschönes Wasser, tolle Umgebung, nette Leute und gutes Essen - was will man mehr

Gereisd met partner in september 2009

10 van de 17 reviews gezien