We hebben een aantal aanbieders voor Kreta voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Kreta

Teleurgesteld door prijsverhoging touroperator

Willem,
    11-1-2019

De prijs kwaliteit verhouding wordt dit jaar(2019) door touroperator helemaal uit zijn verband gerukt.

Komt dit doordat de prijzen heel erg verhoogd zijn? of komt het doordat touroperator ziet dat dit hotel vorig jaar erg gewild was doordat de prijs kwaliteit verhouding zo goed was.

Wij hebben vorig jaar voor 14 dagen €1314,- voor 2 personen betaald.

Wanneer ik nu zou boeken met dezelfde periode ben ik zo rond de €2000,- kwijt, ja nu moet je verplicht boeken met ontbijt, maar dat mag toch geen verschil van €700,- zijn.

Dat is €350,- per persoon!!!!

Nogmaals jammer dat touroperator de prijzen zo omhoog heeft gegooid en dat ik geen reactie heb gekregen van de klachtenafhandeling.

Gereisd met partner in juni 2018

Fijn en redelijk kleinschalig app. complex

clp burggraaf,
    1-12-2018

Mooi appartement in Oud Chersonissos

Als je wat van het eiland wilt zien moet je wel scooter of auto of fiets huren want het ligt ongeveer 2 km boven Chersonissos en de stranden

Gereisd met partner in september 2018

fantastische.

carla,
    1-12-2018

rustig gelegen appartementen ,dicht bij het strand ,super schoon en personeelzeer vriendelijk en denkt met je mee.

Gereisd met partner in mei 2018

Super vakantie!

Wouter,
    27-11-2018

Prachtig eiland en mooi appartement. Appartement was netjes en de bedden goed. Aanrader om ontbijt bij te boeken. Zwembad was netjes!

Gereisd met partner in mei 2017

Fantastisch!

Vermeer,
    18-11-2018

Waar ik 6 jaar geleden mijn partner heb ontmoet, zijn we nu naar terug gegaan. Arlekin Tango, bij binnenkomst gelijk weer het verwelkomende gevoel. Het maakt niet uit wie je bent of waar je vandaan komt, zodra je een voet binnen zet ben je een vriend. Heerlijk ontbijt, schone kamers. Iets wat kleine douchekabine maar zelfs dat maakte het appartement eigenlijk juist knus en gezellig. Je kunt er lunchen en een keer per week organiseren ze een bbq voor het hele complex, onwijs gezellig! Lekker zwembad, erg hygiënisch allemaal. Wanneer je het complex uitloopt ga je links naar Stalis, rechts naar Malia. Malia is een stukje lopen, maar zeker de moeite waard. Een gezellige oude stad met heerlijke restaurantjes. Ook Stalis is erg gezellig, met een 5 km lange straat waar zich alleen maar winkeltjes en restaurants bevinden. Wij raden familierestaurant Sergiani aan, heerlijk Grieks eten en fantastische service. We komen zeker nogmaals terug!

Gereisd met partner in september 2018