Sorteren

Reviews over accommodaties in Kreta

Fantastisch!

Eveline Calsijn
    9-11-2018

Perfecte locatie, aan het strand, vriendelijke mensen, fijn appartement (studio) met zijdelings zeezicht, gezellig barretje en niet ver van Rethymnon vandaan.

Super!

Anita
    6-11-2018

Het appartement was super. Niks op aan te merken. Medewerkers echt allemaal vriendelijk. Niks is te veel gevraagd. Volgend jaar gaan we weer terug. Lofos alles super. 👌👌👌

Uniek hotel met topfaciliteiten!

Laura
    2-11-2018

Wij waren hier met een groep van verschillende leeftijden, iedereen was unaniem van mening dat het een fantastisch hotel was! Mooi ingericht, vriendelijk personeel die graag een stapje harder loopt dan je verwacht en de faciliteiten waren zeer compleet. Ons hoogtepunt was de privé club die zich in het hotel bevindt waar we met onze groep karaoke gingen zingen! Absoluut voor herhaling vatbaar.

Iraklis Andrianakis Hotel Manager Cook's Club Hers, Hotel Manager, 7-11-2018

Dear Laura,

Thank you for taking the time to provide us with your kind feedback regarding your stay at Cook's Club Hersonissos Crete.

We are delighted by the title of your review. Thank you! It is great to hear that you enjoyed your holiday with us.

We hope we can welcome you soon again.

Best regards,

Fantastisch!!

Wendy
    31-10-2018

Wij als stel zijn samen met (schoon) ouders voor de 2de x naar Ida village geweest. In 2017 zaten we in Ida village 2 en dit jaar in Ida village 1.Ook dit jaar hebben we genoten. De appartementen zijn ruim, erg schoon en een prachtige ligging. Dit jaar was het ontbijt uitgebreid met roerei en bacon dat was heerlijk. De mensen daar zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Wij komen zeker weer terug.

Uitstekend!!

Eline
    31-10-2018

Ik ben samen met een vriendin, in juni 2018, naar dit hotel geweest en wij zijn 20/ 21 jaar. Dit hotel zit in het hartje van Chersonissos aan een druk gelegen straat, maar wanneer je het terrein van het hotel opkomt, hoor je helemaal niets meer van die straat. Heerlijk rustig en een lekker muziekje op de achtergrond welke gedraaid werd bij het hotel. Ontzettend mooi hotel met erg aardig personeel! Maakten altijd een praatje. Het restaurant was uitstekend! Eten werd in de ochtend, middag en avond vers voor je gemaakt op aanvraag. Hotel en de hotelkamers waren altijd schoon, zwembad werd goed bijgehouden en de medewerkers spreken bijna allemaal Engels. Ik zou hier zo weer terug naartoe gaan!