Sorteren

Reviews over accommodaties in Kos

Prima

Sanne
    8-10-2018

De locatie is perfect. Leuk centrum, met lekkere restaurants en strand op loopafstand. Het appartement zag er netjes uit, iedere dag kwamen de schoonmaaksters schoonmaken en nieuwe handdoeken brengen. Personeel was erg vriendelijk.

Wij hadden zonder ontbijtservice, om de hoek is een bakkerij waar wij iedere ochtend lekker broodjes haalden. Dat is zeker een aanrader!!

Geweldig

A van der putten
    7-10-2018

Het is een gezellig familie hotel, met zeer vriendelijk personeel . Echt een aanrader

Prijs kwaliteit in prima verhouding

Ron en Marie-Janne
    5-10-2018

kamers zijn basic voor deze bestemmingen, d.w.z Meubilair en sanitair oud en krakkemikkig maar nog wel functioneel. Geen privacy op de balkons vooral door het ontbreken van tussenwandjes, hierdoor op de hogere etages heel veel windoverlast. Bedlinnen en handdoeken worden heel veel verschoond ( en gewassen tussen de gaten )

Geweldig vakantie mede door de accomadatie

Rovefaba
    4-10-2018

Een prima appartement rustig gelegen maar op de fiets alles goed bereikbaar. Een voudig appartement maar alles erom heen zoals de mensen die er werken het zwembad het eten en de het is schoon heel schoon maakt het totaal platje compleet.Komen hier absoluut terug

Kinderparadijs

Saskia
    4-10-2018

We hebben echt een hele fijne vakantie gehad.

Het enige minpuntje van het hotel is dat je de straat van het hoofdgebouw over moet steken om bij het zwembad/restaurant te komen, anders kregen ze een dikke 10!

We hadden een fam. Kamer met 2 slaapkamers. Voldoende ruimte, groot terras en op iedere kamer een tv en airco!

Wat een vriendelijke mensen!

Lopend ben je in 5/10 minuten in Kos stad. Leuke haven met leuke steegjes en veel winkeltjes en restaurantjes. Kun je voor een leuke prijs heerlijk eten. En overal zijn ze even vriendelijk voor kinderen!

En Kos is een echt poezeneiland. Zowel op het resort als daarbuiten.

Het zwembad was fijn. Een klein babyzwembad (laat je spulletjes maar thuis, er ligt vanalles bij het zwembad om mee te spelen) en een groot zwembad. Met een kleine en een grote glijbaan. Onze kinderen waren niet weg te slaan bij de speeltuin. Heel erg leuk opgezet!(ook binnen)

Al met al een super vakantie gehad!