We hebben een aantal aanbieders voor Kos voor je op een rij gezet:

appartementen Kos

We hebben een aantal aanbieders voor Kos voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Kos

Héérlijke vakantie! Goed verzorgd en aan te raden

Fam. Schot,
    6-4-2019

Het complex is niet te groot, mooi gelegen, centraal en toch rustig. Alles is aan te lopen. Vlakbij het strand, restaurants en gezellige barretjes. Mooie, schone, grote kamers. Wij waren met 3 personen in een 2 kamer app. Is heel goed te doen. Ook het balkon was zeer ruim. Ons koffiezet apparaat was (door onze schuld) kapot gegaan en werd meteen vervangen. Personeel was heel aardig. En alles was zéér schoon. Elke dag schone handdoeken. Kortom heerlijk verblijf, heerlijke vakantie

Gereisd met vrienden in juni 2017

Gezellig en overal dichtbij

Anoniem,
    23-3-2019

Gezellig hotel met veel Nederlanders, toen ik er was veel twintigers (wat stelletjes of vrienden), wat voor ons heel leuk was want wij zijn ook die leeftijd. Leuke Griekse barbecue met het hele appartementencomplex, daarna nog met z'n allen wezen stappen en zelfs de barman meegekregen. Personeel is hartstikke aardig, je kunt er tot de late uurtjes gezellig aan de bar kletsen.

Onze kamer was wat gedateerd, maar wel op een perfecte plek op de begane grond, waardoor je vanaf je 'balkon' meteen het zwembad insprong en eigenlijk de ligbedjes voor je deur had. Ik weet ook dat ze bezig waren met renoveren en dat anderen wel nieuwe kamers hadden.

Ligging is top als je kijkt hoe dichtbij alles is, het is wel een drukke straat met niet het verkeer dat we in Nederland gewend zijn. Maar daar wen je snel aan. Echt een aanrader om een fiets te huren, je bent dan echt overal binnen 5 minuten, in plaats van een kwartiertje lopen.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Alles wat er nodig is voor een fijn vakantie

Stefan,
    22-3-2019

We hebben hier weer een heerlijke week gehad. Verwacht geen luxe, wel een fijn bed en een goede douche. Het warme bad zit niet in het appartement maar die ervaar je door de gastvrijheid van de menen die het runnen. Vanaf hier kun je met scooter/fiets/auto echt overal heen. Alles is dichtbij. Het appartement ligt aan een doodlopende weg, dus geen verkeer. Voor ons als stel is dit een ideale plek. De zee op 50 meter afstand. heerlijke restaurants en strandtenten in de buurt Kos is als eiland ook erg compleet.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor herhaling vatbaar

J Baas,
    19-3-2019

Katarina , en dochter met schoonzoon, zijn lieverds. Van s’morgens tot s’avonds altijd vriendelijk. Gerenoveerde Appartement was prima. Wij hadden de ruime appartement waardoor wij in aparte ruimte konden slapen ivm snurken 😊 bedden lagen goed ,netjes schoon gemaakt en schone handdoeken. Koffiezetapparaat deed er lang over dus na melding meteen een ander apparaat gekregen die het geweldig deed. Je kunt daar ook genieten van lekkere maaltijden , en niet duur 👍🏼Schoon zwembad. En ligt op 5 minuten van het centrum, wat je met de fiets die je kunt huren bij het appartement kunt huren en daar ook wordt afgeleverd dus ook dat is makkelijk 😁 Wij gaan dit jaar in mei en verheugen ons er nu al weer op. In september waten er mensen die al jaren daar kwamen dat begrijpen wij nu wel .

Gereisd met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Raymond,
    27-1-2019

Genoten wat een vriendelijkheid, centrale ligging, ontbijt op en top voor elk wat wils. Lunchen en dineren in het hotel zeker een aanrader de keuken is fenomenaal. heerlijk niet te kleinschalig gewoon goed. S'morgens lekker fitnessen en dan baantje trekken. Hop erop uit het eiland verkennen of naar het strand. En vaak gewoon lekker bij het zwembad zo relaxt en gezellig qua sfeer!

Gereisd met partner in oktober 2018