Kos-Stad / Lambi e.o.

We hebben een aantal aanbieders voor Kos-Stad / Lambi e.o. voor je op een rij gezet:

Solfly

appartementen Kos-Stad / Lambi e.o.

Solfly

Reviews over Kos-Stad / Lambi e.o.

Raymond,
    27-1-2019

Genoten wat een vriendelijkheid, centrale ligging, ontbijt op en top voor elk wat wils. Lunchen en dineren in het hotel zeker een aanrader de keuken is fenomenaal.

heerlijk niet te kleinschalig gewoon goed. S'morgens lekker fitnessen en dan baantje trekken. Hop erop uit het eiland verkennen of naar het strand. En vaak gewoon lekker bij het zwembad zo relaxt en gezellig qua sfeer!

Gereisd met partner in oktober 2018

Mooie complex, rustig net buiten de drukte.

Kees,
    24-1-2019

Wij verbleven in 2018 voor de zesde keer in een Logvilla. Dit zijn de houten huisjes die achter het complex staan bij de citrusbomen. Heerlijke accommodatie. Mooie aangelegd. Leuke bar en gezellige restaurant. Zwembad prima. En, hele vriendelijke eigenaar en personeel. Dus, geweldige plek voor een Kos-vakantie.

Gereisd met partner in september 2018

Jamaël Rabbaa,
    4-1-2019

Ik raad dit hotel iedereen aan. De ligging is perfect, alles is op fiets afstand. Het hotel was zeer schoon en werd netjes elke ochtend als wij weg gingen schoongemaakt. De medewerkers van het hotel zijn zeer vriendelijk.

Gereisd met partner in juli 2018

Dit was een heerlijke week ontspannen

Mariël,
    27-11-2018

De ligging van dit hotel is super! Dichtbij het strand en aan de boulevard! De kamers zijn groot, schoon en mooi en modern ingericht. Personeel was super aardig en behulpzaam. Het enige minpunt(je) was ons uitzicht, maar dat was dan ook het enige. Als ik weer op Kos ben zal ik zeker hier weer overnachten! Een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2017

Ultieme relax vakantie inclusief gezelligheid!

Linda,
    25-11-2018

Heerlijk complex, voor iedereen. Rust✔️Hygiëne ✔️Vriendelijkheid✔️Gastvrij✔️. De appartementen zijn vrij luxe ingericht, zelfs een kaasschaaf aanwezig en elke dag schoonmaak. Er is ook kinder- en volwassen animatie, maar als je dat niet leuk vindt, heb je er ook echt geen last van. In het grote zwembad is er een diep en een ondiep gedeelte en er is een apart peuterbadje. Er zijn voldoende bedjes en per2 bedjes een mooie, rieten parasol. Het zwembad wordt elke avond schoongemaakt en gereinigd. De dames van de receptie helpen met alles, van autohuur tot een pleister op de knie. Het is ongeveer 8 minuten lopen naar het oude centrum, maar in de omgeving zitten ook al leuke restaurants. En 8 minuutjes lopen is geen straf op het prachtige Kos. Op 1 minuut lopen is een grote Supermarkt met alles er op en er aan. Dit complex is echt een topper, geniet hier van je ultieme relax-vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018