appartementen Kos-Stad / Lambi e.o.

Reviews over Kos-Stad / Lambi e.o.

Dit was een heerlijke week ontspannen

Mariël,
    27-11-2018

De ligging van dit hotel is super! Dichtbij het strand en aan de boulevard! De kamers zijn groot, schoon en mooi en modern ingericht. Personeel was super aardig en behulpzaam. Het enige minpunt(je) was ons uitzicht, maar dat was dan ook het enige. Als ik weer op Kos ben zal ik zeker hier weer overnachten! Een aanrader.

Ultieme relax vakantie inclusief gezelligheid!

Linda,
    25-11-2018

Heerlijk complex, voor iedereen. Rust✔️Hygiëne ✔️Vriendelijkheid✔️Gastvrij✔️. De appartementen zijn vrij luxe ingericht, zelfs een kaasschaaf aanwezig en elke dag schoonmaak. Er is ook kinder- en volwassen animatie, maar als je dat niet leuk vindt, heb je er ook echt geen last van. In het grote zwembad is er een diep en een ondiep gedeelte en er is een apart peuterbadje. Er zijn voldoende bedjes en per2 bedjes een mooie, rieten parasol. Het zwembad wordt elke avond schoongemaakt en gereinigd. De dames van de receptie helpen met alles, van autohuur tot een pleister op de knie. Het is ongeveer 8 minuten lopen naar het oude centrum, maar in de omgeving zitten ook al leuke restaurants. En 8 minuutjes lopen is geen straf op het prachtige Kos. Op 1 minuut lopen is een grote Supermarkt met alles er op en er aan. Dit complex is echt een topper, geniet hier van je ultieme relax-vakantie!

Stavroula gezellig app. om een keer te bezoeken

Fam T en M wiersma-jansen,
    16-11-2018

Het is klein maar schoon en gezellige mensen en behulpzaam

en is best een aanrader als je klein wilt en niet te veel eisen hebt .. balkon is erg klein waar maar je kan er op zitten … wij zaten meestal beneden airco is er ook tegen betaling

Top voor iedereen!

L. Gorsse,
    12-11-2018

De appartementen van Black Diamond zijn erg leuk!

Het zijn kleine kamertjes met een kleine badkamer maar het is er prima vertoeven!

Je hebt een leuk balkon of een terrasje waar je heerlijk kan zitten in het eiland briesje wat altijd aanwezig is :)

Het personeel is erg behulpzaam en lief en proberen alles zo naar wens mogelijk te maken. Schoonmaak is om de dag wat prima te doen is!

Een nadeel: het ligt best nog een stukje van het centrum van Kos stad en de stranden. Lopend is het (zeker in de volle zomer) niet goed te doen. Op de fiets ben je er binnen tien minuten tot een kwartiertje!

Al met al is het een enorme aanrader! Voor jong en oud!!!!

Heerlijk genoten!

Celine,
    12-11-2018

Een heerlijk hotel met super vriendelijk personeel. De kamer werd elke dag schoongemaakt en super tevreden over de schoonmaak. Het enige minpuntje was dat het zwembad heeel koud was, haha, maar was zeker groot genoeg. Het ontbijt en de lunch was goedkoop en superlekker. Kos-stad is 10 min lopen en je kan heerlijk eten in alle restaurantjes. De Bar Jacksons was een leuke bar met pooltafel dicht bij het hotel. Drankjes en hapjes heerlijk en goedkoop. Kort om, wij komen hier zeker weten terug!