Sorteren

appartementen Kos-Stad / Lambi e.o.

Reviews over Kos-Stad / Lambi e.o.

Genoten maar er zijn verbeterpunten

T.
    11-8-2018

Badkamer is te klein: douche is een kleine vierkante bak met douchgordijn dat aan je lijf plakt. Douchestang zat los. Als je op de wc zat, zat je tegen dat gordijn aan.

Zwembad eigenlijk te klein. Je kan afkoelen, voor zwemmen is het te klein. Zeker gezien het aantal gasten. Temperatuur prima! Wel vaak vrije bedjes.

We vonden de handdoekenwissel te weinig: 2x per week:pp 1 grote en 1 kleine handdoek. Die kon je op het balkon drogen. Ze werden dan opgevouwen door de schoonmaakster en op een stapel gelegd waardoor het lijkt alsof je schone handdoeken hebt.... maar je weet niet meer van wie welke handdoek was....

Gehorig: behalve de honden, pauwen en kippen vanaf 4 uur smorgens hoorden we vaak geschuif van houten meubel over stenen vloer.

Toch erg genoten: vrolijk personeel, broodjes, restaurant... allemaal erg goed! Het werd goed schoongehouden. En het eea is gedateerd, maar dat heeft ook zijn charme. Wel op fiets naar stad!

Geweldig complex voor herhaling vatbaar

Cris Kicheleer
    11-8-2018

Wij hadden een houten chalet geboekt met standaard airco en kluisje.

Wat ruimte betreft hadden wij niks te klagen meer dan genoeg.

Slaapconfort was perfect goede bedden en ruime slaapkamer.

Bij complex zelf zit een winkeltje voor de eerste levensbehoefte tevens kun je voor elke dag brood bestellen zodat je niet naar Kos zelf hoeft te rijden.

Ook is er een restaurant waar je heerlijk kunt eten voor weinig geld.

De eigenaars ontvangen je met eigen gemaakte limonade van eigen tuin.

Bij aankomst bleek ons koffiezetapparaat kapot te zijn en we kregen direct een nieuwe gebracht.

Fiets of auto huren is wel aan te raden want je ligt iets buiten het centrum.

Voor mensen die de rust opzoeken zit je hier perfect.

Al met al ga ik hier zeker nog 1x terug.

Fantastisch hotel met lieve medewerkers

Nico en Nancy
    11-8-2018

Mooie gerenoveerde 2 kamer appartementen voorzien van heerlijke bedden en veel bergruimte, Op iedere kamer een flat screen tv met BVN tv kanaal, grote goed werkende koelkast. Dit in een mooie omgeving met geweldige lieve medewerkers. Wij waren hier van 23 juli tot 9 augustus 2018

Deze lieve mensen doen wederom alles aan om je een onvergetelijke vakantie te laten beleven. De lieve dames van de huishoudelijke dienst maken iedere dag je kamer schoon. Lieve Kiki "jij bent echt het moedertje van het appartement".

De ober achter de bar Jani spreekt goed Nederlands en houdt van gezelligheid en een feestje. Het hotel word geleid door vader en zijn mooie dochter die er samen alles aan doen om de gasten een fantastisch vakantie gevoel geven. Niet voor niets komen hier de gasten jaarlijks terug.

Tot Oktober dan komen we weer ,

Nico en Nancy

mooi appartement

fam van drunen
    10-8-2018

Astron suites is een net en mooi appartementencomplex met goede voorzieningen, bedden zijn prima, kamer is verzorgd en zijn mooi ingedeeld. de deuren sluiten daar als kluizen, overlast van geluid wordt hierdoor nagenoeg tot 0 gereduceerd.

het zwembad ligt op het dak een heeft een mooie uitkijk over de haven en de zee. je kijkt ook uit over de daken van de andere gebouwen dit is een wat minder zicht maar is realistisch.

het ontbijt is wat summier, toch wordt er geluisterd naar opmerkingen waardoor het de volgende dag direct een stuk aangenamer en uitgebreider is, het is niet slecht maar het werd eentonig.

kos stad is m.i. wel veranderd, het gemoedelijke gezellige griekse wordt steeds meer een commerciële vakantiebestemming. eten kan je er overal wel goed, toch krijgt taverne Alberto gelegen op loopafstand waar je uitkijkt over zee een dikke 10, zowel het personeel als de kaart begrijpen de behoefte van de vakantieganger, top.

Prima vakantie

Kim
    9-8-2018

Super net en schoon appartement. Iedere dag schoonmaak service en schone handdoeken. Stapt iedere avond in een lekker opgemaakt bedje. De ligging is prima, op 400 meter afstand ligt een grote supermarkt met alles wat nodig is. Binnen 15 min lopen zit je in het centrum van kos en bij het strand van Lambi, om de hoek heb je een bakkertje met lekkere broodjes en in de straat zitten al restaurantjes en eventueel een fiets/scooter verhuur. Klein zwembadje bij het appartement maar altijd plaats. Rustig appartement en super aardige eigenaars. Alles is mogelijk. De bedden vond ik persoonlijk wel iets te hard maar mijn vriend had hier geen last van, het is echt een persoonlijke smaak. Ik vond het een leuke stad met een mooie omgeving. Zand stranden of andere bezienswaardigheden zijn prima te bereiken met de bus of een gehuurde scooter/fiets.

Kos-Stad / Lambi e.o. scoort een 8,2 uit 10, op basis van 2218 reviews