Sorteren

appartementen Kos-Stad / Lambi e.o.

Reviews over Kos-Stad / Lambi e.o.

Prima qua prijsverhouding

Anoniem
    16-10-2018

Prima basic accommodatie.

Top ! Jammer alleen van het onverwachte sluiten

Loek
    13-10-2018

Hotel is zeer netjes en verzorgd en heeft een prima ligging. Service is prima en zeer vriendelijk personeel. Er wordt Nedelands gesproken aan de receptie. Minpuntje was wel dat het hotel ging sluiten op 7 oktober terwijl wij geboekt hadden tot 11 oktober bij touroperator. We zijn toen overgebracht naar een resort wat niet in verhouding stond tot Hotel Peridis. Een kwestie van pech volgens touroperator wat naar eigen zeggen geen reisorganisatie is, maar een bemiddelaar

Goed geholpen goede service

Jan
    13-10-2018

Leuk hotel mooi appartement goeie ligging straat oversteken en je bent op het strand

Hopen terug te komen!

Peter N.G. Vlasveld
    13-10-2018

Prima accommodatie, erg vriendelijk personeel, goeie keuken.

Prima basic hotel voor een fijne vakantie

Niel Roy
    11-10-2018

Prima basic hotel. Er is geen airco, maar dat vonden we ook niet echt nodig. Om de hoek heb je een restaurant, supermarkt en plekken waar je een fiets of auto kunt huren. Voor ons een hele fijne vakantie. Kos is een klein eiland, dus in een paar dagen heb je het wel gezien. Het uitzicht bij Kefalos en Zia is mooi en verder zijn de pauwen bij Plaka Forest ook het bezichtigen waard. Verder natuurlijk mooie stranden waar je eventueel kunt zwemmen.