We hebben een aantal aanbieders voor Korcula voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Korcula voor je op een rij gezet:

Reviews over Korcula

• 8Eduard08-09-2012

Geweldig

Mooie omgeving,leuke terrasjes en straatjes

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 7Stranden

Gereisd met partner in september 2012

• 10Katarzyna18-08-2012

Spokojne miejsce, idealne na wakacje z dziećmi

Cudowne, spokojne miejsce idealne na spędzenie wakacji z dzieciakami. Plaże:piaszczysta, kamienista.Życie nocne praktycznie nie istnieje, brak dyskotek.Atmosfera super. Widoki przepiękne

• 2Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur

juni 2012

• 9fam. aerts16-08-2006

rustig, mooie eilandenarchipel in de buurt weinig zandstranden heel mooie snorkelplaatsen gezellig stadje

• 5Uitgaanslevenn

Gereisd met familie in augustus 2006

• 8Paulo Silva08-06-2015

Nice island to visit

Nice island to visit but there are better in Croatia

• 8Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 6Zorg voor natuur
    • 9Cultuur
    • 6Stranden

oktober 2014

• 9paul19-06-2006

heel mooi en rustig eiland. het plaatsje Lumbarda heeft enkele mooie zandstranden.

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 7Stranden

Gereisd in juni 2006

• 9The_eb10-01-2013

Prachtig eiland

Het uitgaansleven en georganiseerde activiteiten vallen behoorlijk tegen, maar daarvoor moet je ook niet komen. Maar wat een schitterende natuur, wat een prachtige zee en paradijselijke omgeving. Korcula is voor de natuurliefhebber een must see, ik denk dat er in Europa weinig mooiere eiland zijn dat die groene eilandje.

• 9Sfeer in stad
    • 4Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juli 2012

• 10Edeltraud25-07-2008

Vela Luka

Korcula ist meine Trauminsel seit 1964, wie immer fahren wir im Juli nach Vela Luka, wohnen privat, bei den gleichen Vermietern, es ist einfach, sauber und hat einen tollen Ausblick. Das Wasser ist sauber, Die Menschen hier sind gastfreundlich, sowie die meisten Lokale, preiswert und ein tolles Service, nicht zu vergessen die Insel Proizd mit der herrlichen natur, FKK Strand und dem Restaurant. Diese Insel und vorallem Vela Luka können wir nur empfehlen.

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met familie in juli 2008

• 10Iwona10-05-2012

raj na ziemi

jezeli szukasz miejsca na swiecie gdzie kazdy dzień wydaje sie byc prosty a słonce codziennie puka do okien to polecam wybrac sie na korczule na wyspie czekaja apartamenty do wynajceia i przepiekna lazurowa woda

• 10Cultuur

Gereisd met vrienden in april 2012

• 9wojtek28-07-2012

piękne widoki

Miejsce bardzo piękne i spokojne. Szczególnie polecam dla ludzi uprawiających sporty wodne żeglarstwo, winserfing itp. Plaża piaszczysta jest, ale trzeba troszeczkę podjechać i zapłacić. Żwirkowe blisko hotelu.

• 5Cultuur

juli 2012

• 9Mevr C. Sondagh19-06-2018

Fantastisch en voor herhaling vatbaar!

Het eiland is in zijn geheel prachtig. Veel groen, en streekprodukten zoals olijven, wijn, en vijgen. Een culinaer feestje voor liefhebbers. De mensen zijn meestal erg vriendelijk en behulpzaam. Maar het allemooist vind ik het kleuren palet dat je ogen haast streelt zou ik zeggen. Neem nou dat azuur blauwe heldere water in combinatie met het vele groen op het eiland en daarnaast meestal witte kiezelstrandjes of juist robuuste rotsstranden. Ik kon mijn fototoestel haast niet wegleggen. Wij hadden ook nog het geluk met een geweldig verblijf in Lumbarda met een zwembad vanwaar we zo over de adriatische zee uitkeken met de vele eilandjes erin. Het enige wat minder is, zijn de hoogteverschillen als je wat slecht ter been bent. Een auto is dan noodzakelijk, en die hadden wij gelukkig gehuurd. Gaf ook extra vrijheid.

• 8Zorg voor natuur
    • 10Cultuur