Goed nieuws! Boek je vakantie met geldteruggarantie: meer informatie

appartementen in Kokkari

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

appartementen Kokkari

Dagen regen11875210013711

Reviews over Kokkari

• 9Frans09-09-2020

Vakantie

Mooi en erg vriendelijke mensen. Minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Zorg voor natuur

september 2020

• 7Martine25-08-2020

Kokkari is gezellig, huize Theodora echt niet!

Huize Theodora in Kokkari - slecht verblijf: - bijna nooit is er iemand aanwezig, dus als je iets nodig hebt, kun je dit niet rechtstreeks regelen. Gelukkig hadden we goed contact met de reisleidster. - de lampen op de trap gaan na een tree of 3 al weer uit, dus 's avonds niet handig - bij beddenwissel worden moltons niet gewisseld; dochter moest een keer spugen, al het beddengoed er af. Zelf maar bed verschoond, met wat er in het huis te vinden was (2 x eenpersoons molton om een 2 persoon matras - werkt uiteraard niet, maar ja, je moet wát). Bij volgende beddenwissel werd dit niet veranderd. - 1 laken en 1 handdoek te weinig bij beddenwissel. - keiharde matrassen - geen houder voor douchekop, dus douchen is lastiger met 1 hand. - MAAR vooral; geen warm water! Van de 7 avonden, maar 3 keer een beetje kunnen douchen met een flauw straaltje. Voor de rest was het koud water! Op een camping, of de douches bij het strand zijn nog beter.

• 6Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 6Stranden
    • 7Zorg voor natuur

juli 2020

• 8Berna en Rijk15-10-2019

gezellige plaats

goede sfeer , gezellige en gastvrije mensen

Gereisd met partner in september 2019

• 8Marian26-09-2019

Een zeer leuke gezellige plaats,veel restaurantjes,Een leuke haven om lekker uit eten te gaan.

• 8Sfeer in stad
    • 6Stranden
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2019

• 8beckers15-09-2019

fantastisch

het is een heel leuk stadje met gezellige terrasjes.Je kunt van daar uit mooie tochtjes maken , Heel vriendelijke mensen ,Ik weet zeker dat ik er naar terug ga

• 7Sfeer in stad
    • 7Stranden

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Willem en Marga29-08-2019

Geweldig.

Leuk dorpje niet overdreven druk. Kiezelstrand met een heerlijk windje. Genoeg eetgelegenheid. Geen uitgaans leven voor de jeugd. Leuke winkelstraatjes gewoon gezellig.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Nel21-08-2019

Gezellig en gemoedelijk

Kokkari is een heel gezellig plaatsje: veel goede eetgelegenheden, cocktailbars en souvenirwinkeltjes. Wij zagen voornamelijk jonge stelletjes, jonge gezinnen met kleine kinderen en veel oudere stellen. Geen discotheken etc dus ‘s nachts ook geen dronken publiek op straat. Kiezelstranden dus waterschoenen mee! Bedjes op het strand óf tegen betaling óf verplichte consumpties. Handig om even vooraf te vragen. Supermarkten zijn aan de prijzige kant, voor euro’s opnemen bij een geldautomaat betaal je commissie.

• 6Cultuur
    • 9Stranden
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Loes Lit04-07-2019

Geweldig

Leuke plaats, leuke haven.....veel terrasjes en restaurants,We gingen altijd eerst bij de Goal aan de haven iets drinken om daarna lekker ergens te gaan eten.Prima eten en goed betaalbaar.leuke winkeltjes,gezellig om rond te lopen.Ik heb alweer heimwee....

• 10Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 8Richard Bruinink28-06-2019

Toppie

Kokkari is super geweldig vooral savonds als iedereen gaat eten en het steeds drukker wordt

• 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 5Stranden

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 8Hans26-06-2019

Gemoedelijk, gezellig en net groot genoeg!

Kokkari is een heel gezellig dorp, met een uniek pleintje. Er zijn genoeg goede restaurants, ik ga geen voorkeuren uit spreken omdat ik anderen niet te kort wil doen. Lekkere stranden (stenen), altijd een heerlijke wind. Niet geschikt voor kleine kinderen. Wij komen hier al voor de 20e keer en dat is hier geen uitzondering !!! Geen uitgaansleven voor jonge mensen!

• 9Stranden
    • 6Zorg voor natuur