We hebben een aantal aanbieders voor Kleinarl voor je op een rij gezet:

Reviews over Kleinarl

Voor herhaling vatbaar

Hoogenberg,
    21-1-2019

Prima plekje, ruim appartement, vriendelijke eigenaren. Schoon en netjes. Alleen jammer dat er maar 2 kookplaten zijn.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

fantastisch

Wim Zweers,
    7-1-2019

Al ruim 15 jaar verheugen wij ons erop om weer te kamperen bij Christoph en Martine in de winterperiode. Een kleine, goed verzorgde camping die op 200 meter afstand ligt van de lift. Het skigebied Ski Amadé kent heel veel mogelijkheden voor jong en oud. En na een dagje skiën heerlijk genieten op het terras in de zon bij Gasthof Pröll vlak boven het dorp.

Gereisd met partner in december 2018

Heerlijke plek om te genieten en tot rust te komen

Jobien Hellemans,
    10-3-2018

Mooie ligging, heel comfortabel, goede geluidsisolatie, genoeg parkeergelegenheid. Heel vriendelijke en gastvrije eigenaren. Fantastische plek voor kinderen. Slee glijbaan voor het huis en elke dag kijken bij het koeien melken.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

Super

zonneveld,
    8-3-2018

Wij hebben het heerlijk gehad hier. Heel gastvrij. Voor volgend jaar alvast gereserveerd

Gereisd met vrienden in februari 2018

Super fijn appartement in mooi skigebied!

Leontien van Honk,
    22-2-2018

Heel mooi en erg schoon appartement in ontzettend leuk skigebied. Zowel in 2016 als in 2017 hebben wij hier een heerlijke wintersport gehad. Ook dit jaar gaan wij weer terug naar Christine.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017