• Type accommodatie

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

appartementen in Kirchberg

Reviews over Kirchberg

Gewoon keurig en schoon , vriendelijk personeel

Fam dekker, 20-1-2018

Zeer leuk appartement ,mooi uitzicht , netjes en goed schoon ,wij zijn hier eerder geweest 2013 maar liet toen te wensen over , nu alles keurig op orde , vriendelijk en behulpzaam personeel (man en vrouw) . Wij hebben een super vakantie gehad , de incheck duurde wat lang ,omdat veel mensen hun zaken niet op orde hebben . Erg vervellend !

Skibus is op loop afstand , goed te doen .

Een aanrader

Een echte aanrader

Brechje M, 7-1-2018
    Super aangenaam verblijf: goede locatie in het centrum, hele goede service, half pension gevarieerd en lekker en de ski bus om de hoek of op loop afstand. De kamers zijn niet ruim maar voldoende plek en schoon. Wij hadden een kamer met balkon, een hele fijne extra. De familie doet alles om het je naar de zin te maken en niets is dan ook teveel: op alle vragen geven ze geduldig antwoord. Skipas is ook in het hotel te verkrijgen wat wachttijden aan de lift kan voorkomen. Voor diegenen die liever niet naar Schatzis of Eisbar gaan (op 5 minuten lopen) is er om de hoek de Boomerang: rollend naar huis...

Uitstekend en typische Oostenrijkse gastvrijheid

Steyn, 5-1-2018
    We verbleven in pension Heim met 13 collega’s voor een korte wintersport trip. Het pension is eenvoudig maar voldoet in alle opzichten en is bovendien nog voordelig ook.

Voor herhaling vatbaar!

Ingrid, 31-12-2017

Beetje gedateerd maar netjes en schoon. Ligging super. Auto hele niet nodig gehad.

Beneden lekker gegeten. Echt een aanrader!

was toch nog een toffe vakantie

Brigitte, 29-12-2017

we zijn hier terecht gekomen door een minder toffe vakantie in zuid tirol die we zelf hebben gestopt

voor ons was wel oke en proper om onze verder dagen vakantie

alles wat ge nodig hebt was aanwezig

goed gelegen

Kirchberg scoort een 8,3 uit 10, op basis van 489 reviews