Keri Lake / Limni Keri

appartementen in Keri Lake / Limni Keri

appartementen Keri Lake / Limni Keri

We hebben een aantal aanbieders voor Keri Lake / Limni Keri voor je op een rij gezet:

Eliza was here

Dagen regen1311863111381113

Reviews over Keri Lake / Limni Keri

• 8Ilona06-06-2019

Fijne stek!

Limni Keri is een gebied in het zuiden van het mooie Zakynthos. In Keri beach zitten een aantal aardige restaurants, waaronder To Keri en Isalos...zeker gaan eten daar! Isalos is Griekse chique maar ontzettend lekker en To Keri is meer alledaags, plate-service, maar oh oh ook zo lekker!

• 9Uitgaanslevenn
    • 7Stranden

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Arjen04-05-2018

Leuk klein dorp met heerlijk haventje

Dit is de rustige kant van Zakynthos. Kleine app. gebouwen en van die heerlijke echte Griekse restaurantjes. Alles gaat hier op zn dooie akkertje. Geheel anders dan Laganas waar je al die schreeuwerige eettenten hebt. Aanrader is eten in het haventje of iets verderop richting het westen langs de kust. Aangenaam voor rustzoekers maar een tip is om wel een auto te huren om het eiland te verkennen. Wij zaten in Kookis villa’s, een ware aanrader.

• 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

mei 2018

• 5H. Van't Haar07-09-2017

Valt tegen

Limni Keri heeft alles in huis om een parel in de ionische zee te zijn. Een aardig strandje, leuke tavernes, genoeg watervertier. Echter... na 9 dagen aan het strand werden de bergen afval groter en groter.. niemand deed hier iets aan; het was afschuwelijk! Men haalt de schouders op en zegt dat 't een groot probleem is. Verder doen ze er niets aan. Dus plastic en rommel in het water. De bedjesverhuurder komt als hij zin heeft. Ondertussen lig je al op de bedden. Hij is niet van plan je te helpen met slepen oid. Een klantonvriendelijke man. Marathia beach ligt een ruime kilometer van Limni Keri. En prachtig baaitje met mooie ligstoelen en parasols. Echter.... We waren er om half 10. Rond half elf kwam de verhuurder: met boze schreeuwen maakte hij ons duidelijk dat we de parasol niet hadden mogen uitklappen. Al schreeuwend en scheldend eiste hij dat we weggingen. Een bijzonder nare ervaring. We vroegen wat het probleem was en wilden uitleggen dat we hier voor t eerst waren...

• 4Cultuur
    • 5Sfeer in stad
    • 5Stranden
    • 1Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in september 2017

• 7Cees Markus12-06-2017

Heerlijk rustig. met een eigen zwembad

Genoeg restaurants aan de kleine haven. waar je ook een bootje kan huren om zelf te gaan varen.

• 6Stranden

Gereisd met partner in juni 2017

• 8fam. Louwers08-06-2017

Ontspannen

Gezellig klein dorp zonder massatoerisme. Voldoende restaurants, supermarkten e.d ook verhuur van boten, auto's, scooters en quads. Als je meer van eiland wilt zien heb je wel vervoer nodig. Goede restaurants waarvan voor ons Taverna Keri er met kop en schouders bovenuit stak door het heerlijke eten, de vriendelijke mensen en een gezellige atmosfeer.

• 7Cultuur
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Verhaegh13-05-2017

Super vakantie.

Rustig gedeelte van het eiland. Wel strandje maar geen massa-toerisme. Heerlijk. Erg gemoedelijk klein dorpje. Hele vriendelijke en behulpzame mensen. Een huurauto is wel een must om wat van het eiland te zien. In Limni Keri zelf kun je echter prima vertoeven en alles krijgen wat je nodig hebt voor een leuke rustige vakantie.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Stranden

mei 2017

• 10Nana11-04-2017

Quiet and friendly owner

go to Marathonisi island with a small boat from the bech.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 10Stranden
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2016

• 7Katja21-02-2017

Voor rustzoekers fantastisch!

Een prachtige zee , een kleine "boulevard" met hoofdzakelijk eetgelegenheden, een stukje zandstrand. Verder niet veel te doen, behoudens een keer een bootje huren, dus zoals gezegd: ideaal voor rustzoekers, die kunnen genieten van zon, zee en strand. Het eten is overwegend middelmatig in de restaurants aan zee.

• 5Cultuur
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in september 2016

• 8R. Lansink07-01-2017

Gemoedelijk dorpje aan zee.

Lemni Keri is een gezellig dorpje met genoeg leuke restaurantjes. De lokale bewoners zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Het strand is vrij smal maar daardoor heeft het een lang stuk ondiep zeewater, wat fijn is voor de kinderen. Griekse families brengen ook graag daar hun vrije tijd door. Vanuit de baai kan je leuke boottochten boeken naar o.a. Turtle Island en langs prachtige rotsen varen en snorkelen. Bezoek ook het dorpje vlakbij in de bergen. Prachtig. Mooi kerkplein en oude huizen.

• 9Sfeer in stad
    • 6Stranden
    • 6Zorg voor natuur

augustus 2016

• 8Marijke07-07-2016

Geweldig verblijf

Wij zaten vlak bij Keri Lake. Een niet al te groot en toeristisch strand, maar er zijn wel ligbedden met parasol te huur. Veel bootbedrijfjes die boten verhuren voor redelijke prijzen. Bij star beach vonden wij de goedkoopste 40 euro voor de hele dag ex brandstof (ong 20 euro er bij) Je kunt zelf naar de keri-caves varen.Heel mooi om te zien. Geweldig helder water. Ook kun je naar het schildpaddeneiland varen. Een beschermd gebied waar de eieren van de zeeschildpadden worden beschermd door het strand niet geheel toegankelijk te maken. Er is bewaking voor deze dieren aanwezig! In Keri zijn er genoeg lekkere eetgelegenheden, maar Taverna Keri was werkelijk geweldig. Je kunt daar boven op het dak zitten met prachtig uitzicht over de zee en geweldig eten en vriendelijk personeel!! Wij zijn zelf niet zo van die late uitgaanders dus daar kunnen we weinig over zeggen.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad