appartementen in Katwijk

appartementen Katwijk

We hebben een aantal aanbieders voor Katwijk voor je op een rij gezet:

Reviews over Katwijk

• 9Rob Bakker10-07-2019

Fantastisch locatie met vele mogelijkheden

Prachtige camping de zuid duinen Katwijk aan zee aan de voet van de duinen. Een duin over en je staat op het strand met fijne strand tenten en ook strand huisjes. Katwijk aan zee heeft een gezellig dorps kern met winkels en terrasjes cafés restaurants . In de zomer vele leuke activiteiten zoals 4x4 strand race, haring Rock . Kippenloop, en nog veel meer Een echte aanrader camping de zuid duinen. Op de camping mogelijk heden voor caravans , campers , tenten, en huur van mobile homes. Een restaurant , camping winkel, animatie team en een keurig nette sanitair gebouw. Locatie ligt gunstig , strand zee maar ook dicht bij Leiden Scheveningen en prachtige fiets paden. Wandelen door een natuurgebied met of zonder gids is een aanrader. Ik zeg ga kijken en dien👍

Gereisd met partner in mei 2018

• 8Anja27-04-2019

Geschikt voor rolstoelers

Aparte fietspaden, strand toegankelijk voor rolstoelers, ook de strandtenten, Bezochte locaties: Katwijks museum (hulp van vrijwilliger die met me meeging en de teksten naast de kunstvoorwepen voorlas, hielp met de audiotour en toelichting gaf). Dat maakt dat dit museum ook de moeite waard is voor iemand die vanuit een zittende positie kijkt naar dingen op ooghoogte van een staande volwassene. En voor iemand met een visuele beperking die niet de corresponderende nummers van de audiotour kan lezen. Erg mensvriendelijke medewerkers/vrijwilligers. Strandrups langevelderslag... Heerlijk langs de vloedlijn met je hoofd in de wind op een soort open tank. Rolstoeltoegankelijk. Pad door de duinen terug naar Katwijk. Leuke winkelstraat met rolstoeltoegankelijke winkels. Het kerkje langs het strand, de boulevard, geluid van de golven en de wind. Ik was er met schitterend weer, maar storm en regen hadden dit verblijf een andere grandeur gegeven.

Alleen gereisd in mei 2017

• 9j sasse31-10-2018

gezellig druk, maar nog wel de nodig rust

Gezellige winkeltjes, leuke eet gelegenheden, in centrum, en op het strand, verder een plek waar je alle kanten op kunt om te fietsen, en de ondergrondse parkeerplaats aan het strand, vonden wij heel handig

• 8Joke van Dalen30-10-2018

Heerlijke plaats met gezellige strandtenten!

Gezellige kustplaats. Prachtige boulevard.Leuke winkels.Museum is de moeite waard.Wij hebben een prachtige fietstocht gemaakt met de gratis brochure gehaald bij het VVV.in de Wilhelmiastraat.Dame die ons hielp had helaas weinig zin om iets meer te vertellen, maar desondanks hebben we genoten.De tocht was gebazeerd op De Engelandvaarders. Een aanrader!

• 8Stranden
    • 8Zorg voor natuur

• 8delsoir jan17-10-2018

een proper en gezellige stadje

de zee en het strand de winkeltjes grote overdekte parking en prachtige natuur en proper iets minder hotels die dicht gelegen zijn aan bars nachtlawaai

• 7Cultuur

• 9Marjo30-09-2018

Fantastisch, wij komen zeker nog eens terug!

Katwijk is een gezellige strandplaats. Een prachtig en zeer schoon strand, gezellig centrum en een plek waar je heerlijk kunt eten. Voor wandelaars en fietsers een perfecte plek. Parkeren is hier super en niet te duur. In combinatie met een avond Soldaat van Oranje, een prima ligging. Vriendelijke mensen in Katwijk. Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in september 2018

• 10Cultuur

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 8A dunnink14-07-2018

Het ultieme genieten !!

Katwijk , prachtig in 1 woord !! Als je rust zoekt , kies dan voor katwijk ! De ' buurplekken ' zijn toch wat drukker . ( Ook gezellig hoor) Onze oudjes zouden we niet aanraden om in de duinen te fietsen , teveel racefietsers .. Met een beetje geluk zijn ze vriendelijk, maar u kan ook de volle laag krijgen ..knooppuntroutes mogen hier en daar wat beter worden aangegeven. Erg vervelend dat middenin onze fietsroute het fietspad ineens was afgesloten voor een evenement.

• 9Cultuur
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2018

• 8conny14-05-2018

voor zon, zee en strand

Katwijk is een uitgestrekte plaats met meerdere "namen", wij hebben het deel Katwijk aan Zee bezocht. Eerst lekker geluncht bij 1 van de vele strandpaviljoens, daarna lekker gewandeld aan de lang gerekte boulevard met zijn vele beelden. Natuurlijk ook de vuurtoren beklommen voor een mooi uitzicht. Wij sliepen zelf ergens anders maar het lijkt ons een leuke plaats om ook te overnachten, er is veel keuze in horeca en ook een goed aanbod aan winkels.

• 8Omgeving
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9Fam. Gijzel31-10-2017

Katwijk vinden wij sfeervol en gastvrij

Heel goed te bereiken met het openbaar vervoer. Een prima busverbinding met Leiden. Prachtige boulevard,en goede restaurants aan het strand. Om terug te komen.

• 9Cultuur
    • 9Sfeer in stad