• Type accommodatie

appartementen in Karinthië

Reviews over accommodaties in Karinthië

Helemaal top!

Gweitske, 18-2-2018

Super mooie omgeving! En het appartement was ruim heel netjes en schoon.

De ligging was perfect mooi alles in de buurt....

We hebben er hele mooie dagen gehad.

De familie heel vriendelijk met goeie tips voor een leuk uitstapje of dagje weg

We komen zekers weer terug😃

Fantastisch!

K.Oldenburger, 18-2-2018

Wat een geweldige omgeving !

Appartement was keurig schoon en fris

En van alle gemakken voorzien

De familie die het verhuurd , super aardig en vriendelijk

Een aanrader voor iedereen!

De reis was een ontspannen studie in beweging.

Marc en Hilde, 31-12-2017

De kunst van Haus Livia is dat je je thuis voelt wanneer je op reis bent.

Mooie ochtend uitkijk, gezellige inrichting, zeer mooie omgeving, geen drukte, zeer fijne mensen, warm, netjes.Ook zeer veilige en propere wegen, dank aan de diensten die daarvoor iedere morgen hebben gezorgd. In het boek van ons leven komt zeker een hoofdstuk Haus Livia. Een echte aanrader bedankt Michel, Mara en Livia voor de gastvrijheid en fijne dagen, tot de volgende keer.

Fantastisch ruim appartement!

Sfrm, 23-12-2017
    Erg mooi appartement. Zeer ruim, van alle gemakken voorzien. Ontbijt en diner waren beiden prima beide in buffetvorm. Je krijgt bij het avondeten en tafel aangewezen door de manager. Hierdoor evt. even wachten op een tafel. Personeel allemaal even vriendelijk. Ligging is prima dichtbij de liften, op loopafstand van Italië. Garnitzenklamm is een echte aanrader.

Topvakantie gehad

Marco, 12-11-2017

Na een week Tirol, de tweede week van onze vakantie hier doorgebracht. Zeer ruim en schoon appartement en van alle gemakken voorzien. We hadden appartement Tulpe met een groot balkon waarop we 's ochtends ontbeten en 's avonds hebben gegeten als we zelf kookten. Hans en Anita zijn erg gastvrij en heel attent. Pizza uit hun pizza over is echt heerlijk en ook zeker een aanrader.

In Karinthië is zeer veel te doen. Wij hebben er een actieve vakantie gehad met oa. prachtige bergwandelingen naar de Kohlrosthutte en door de Garnitzenklamm, klimmen in de Hochseilgarten in Greifenburg in combinatie met het naastgelegen zwemmeer. Aan het einde van een warme dag ook regelmatig een duik genomen in het zwembad in het dorpje zelf, met ruime ligweide, glijbaan en beachvolleybalveld.

Wij hebben hier een geweldige vakantie gehad.

Karinthië scoort een 8 uit 10, op basis van 2367 reviews