Sorteren

appartementen Kaprun

Reviews over Kaprun

Geweldig na een minuut weg al heimwee

Familie Jonker
    4-8-2018

Een mooi en goed onderhouden appartement, Schoon en hygiënisch, de eigenaresse met haar man en Christine doen er alles aan om je een zo goed mogelijke vakantie te bezorgen. Wasmachine en droger aanwezig alsmede een speelkamer voor de kleine kinderen. Een grote achtertuin met schommel, trampoline en glijbaan. Negatieve punten kan ik eigenlijk niet benoemen omdat als er wat zou zijn en je meld dit direct dan wordt het ook gelijk opgelost. In de buurt veel bezienswaardigheden en een hele goede busverbinding (bushalte voor de deur)

Rustige, veelzijdige vakantie! Zon, sneeuw en See!

Marieke
    22-6-2018

Super vakantie gehad! Heerlijk nieuw appartement. Bedden liggen heerlijk, elke kamer een eigen badkamer en een uitgebreide keuken! Super lieve en behulpzame eigenaren. Genoeg te doen in de buurt. Ook in het voorjaar/zomer. Hoe leuk voor de jongens om in de sneeuw gespeeld te hebben in mei! Verder hebben we gezwommen, gerodeld, het prachtig meer in Zell am See bezocht en de de rest van de omgeving verkend. Voor herhaling vatbaar!

Marga
    22-5-2018

Zeer mooie, luxe appartement. Met een geweldig mooi uitzicht. Heerlijk genoten van de zon op het grote balkon.

Vriendelijke en zeer behulpzame eigenaar en eigenaresse. Kortom een geweldig mooie luxe vakantie van alle gemakken voorzien. Ook viel het zeker in smaak bij onze dochter, heerlijk een eigen badkamer..

Fantastisch, relaxed, voor herhaling vatbaar.

Fam. Reurings
    21-5-2018

Heerlijke week gehad. Genoten van mooi ingericht (6 persoons) penthouse. Penthouse is van alle gemakken voorzien, mooie slaapkamers, goede bedden, ruime badkamers en een fantastische sauna. Het balkon rondom het penthouse is echt te gek. Mooie uitzichten en tot laat buiten zitten. We boften met het weer. In de buurt leuke uitstapjes gemaakt, vooral de wandelingen waren favoriet.

Helemaal top

Fam. Van Basten
    4-3-2018

Haus Tirol is echt een aanrader. We hebben hier een week verbleven met familie voor een wintersportvakantie. De eigenaresse doet erg haar best, prima ontbijt. Kamers zijn ruim maar niet heel modern, wel voorzien van lekkere bedden en alles wat je nodig hebt (keukentje, badkamer, zitje enz.) elke dag worden de kamers schoongemaakt, de bedden opgemaakt en voorzien van schone handdoeken. Skibus stopt voor de deur en kun makkelijk richting de gletsjer of Zell al see. Kinderpiste met skischool op loopafstand. Maiskogel verderop in het dorp is een aanrader, niet groot maar voor kinderen prima pistes.