We hebben een aantal aanbieders voor Kaprun voor je op een rij gezet:

Reviews over Kaprun

Top appartement

Chris Kruizinga,
    13-2-2019

Appartement geboekt voor 4 personen. Was top. Zeer ruim en van alle gemakken voorzien. Erg schoon, heerlijke bedden en uitstekende service.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Fantastisch huisje op fijne locatie

Kelly,
    29-1-2019

Super leuke centrale locatie in het gezellige stadje Kaprun. Je krijgt elke dag twee gratis broodjes per persoon en er is een fijne ruimte om je ski spullen op te bergen. Verder is alles in het huisje aanwezig wat betreft keukengerei etc. Het huisje is ook zeer sfeervol en erg ruim. De wellness was ook een fijn pluspunt alleen het zwembad had iets warmer gemogen van ons.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Koen de Bruijn,
    26-1-2019

Echt een top week gehad! Het Kaprun Glacier Estate was een aangename verrassing! Het huis was mooi en netjes ingericht. De kwaliteit van de bedden en kussen waren top vergeleken met andere huisjes van vorige vakanties en de in de sauna was het heerlijk vertoeven na een dag stevig (apres)skieen. De supermarkt en skibushalte liggen op loopafstand en de bakker ligt op 5 minuten rijden. De overdekte parkeergarage zorgt dat je auto na de vakantie gelijk gepakt en uitgereden kan worden! Door de heftige sneeuwval van voorgaande weken hadden we onze twijfels maar de condities afgelopen week waren uitstekend. 1 dag bewolkt en de rest zon. Ook veel afwisseling, zowel het gebied op de Kitzsteinhorn en Zell am See waren goed te bereiken en boden een gevarieerd aanbod aan pistes en liften. Ontzettend goed gehad met zes vrienden en ook de Apresski viel niks tegen. We gaan zeker een keer terug!

Gereisd met vrienden in januari 2019

Doen!!

Kelly,
    26-1-2019

Wat een heerlijk appartement midden op de gezelligste straat van Kaprun! Bushalte meteen voor de deur, elke ochtend verse broodjes en erg vriendelijk personeel! Ik verdenk ze er zelfs van dat zij die fantastische sneeuw op de berg hebben geregeld ;) een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2019

Super mooie moderne appartementen.

Thea de Voogd,
    23-1-2019

Prachtige appartementen, heet inmiddels Vaya Kaprun. Bushalte voor de deur en zeer centraal gelegen. Senseo apparaat aanwezig en mooie balkons.

Gereisd met partner in april 2017