appartementen in Kampor (Rab)

Reviews over Kampor (Rab)

• 7Dicwas17-08-2019

Rab, leuk, maar voor ons 1 keer

Kampor Rab. Het eiland viel ons tegen. De bootreis heen via Lopar (80 min) was leuk. De terugreis via Misjnak is veel sneller (20 min). Het eiland kent feitelijk 1 hoofdweg, en veel smalle klim en daal weggetjes, zelfs vlak langs de zee. Elkaar passeren is een opgave. De plaats Rab zelf is aardig, maar geen vergelijk met Porec, Trogir enz. Twee goede restaurants, te weten Ana (buiten centrum)en Astoria (binnen centrum). veel leuke zwemplaatsten, suha punta bijvoorbeeld. Maar wel effen klimmen en klaureren om daar de komen. Nee Rab was voor ons eenmalig, te klein. Wij zaten op Lando Resort en die caping viel tegen voor de prijs die je betaald.

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 9Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 9Stranden
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9nancy03-04-2011

in een woord: geweldig!!!!

Kampor is in een woord geweldig!!!! Zeker als je een rustige vakantie wilt, meet veel natuur en een prachtige zee. op kampor zijn mooie zandstranden,ideaal voor de kinderen want deze loopt zeer gelijdelijk af. eten is super en een leuke prijs. Het is gewoon de moeite waard. en niet tevergeten in de avond een keertje naar rab stad tegaan, heel bijzonder en zeker als je wilt gaan stappen.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur