Reviews over Kalo Nero

Prima hotel!

Gertrude,
    5-8-2015

Wij werden doorverwezen door een ander, overboekt, hotel en hebben geen seconde spijt gehad. Oasis ligt pal aan zee, met gezellige eettentjes om de hoek, heeft een heerlijk zwembad in een mooie tuin en is kleinschalig (ong. 30 appartementen). Voor kinderen is er een speeltuintje en stond er iedere avond een springkussen. Er is ook een tennisbaan.

Het personeel is bijzonder aardig, vooral bij het zwembad. De hele dag door wordt er (gratis) water geserveerd.

De appartementen zijn schoon en ruim, hoewel hier en daar wat gedateerd.

De kamers worden dagelijks schoongemaakt.

Het betreft een appartementencomplex(je) met B&B en HB

Ron Mostert,
    27-2-2008

Het betreft een appartementencomplex(je) met B&B en HB. De kamers zijn zeer ruim maar het keukengedeelte is wat verwaarloosd. Mooi zwembad en direct aan zee (gescheiden door een rustige weg) gelegen.

Het ontbijt is prima en het diner (bij HB) is goed maar met beperkte dagkeuze. Maar let op het personeel wil het diner graag tegen meerprijs upgraden.

1-2 keer per week is er een diner special.

Voor de lunch zijn er voldoende mogelijkheden tegen schappelijke prijzen aan de weg naar Kalo Nero (5 min. lopen).

De omgeving is niet erg uitnodigend en een auto is noodzakelijk.

Mooi, ruim appartement met goed zwembad, pal aan het strand

AJH,
    20-11-2007

Mooi, ruim appartement met goed zwembad, pal aan het strand. Klein dorpje met een paar prima eettentjes. Goede treinverbinding met Kiparissia en Kalamata. Wij vonden het er heerlijk rustig in juli! Veel Caretta Caretta nesten geteld door de kinderen. Ook in de omgeving prachtige rustige stranden.(Met auto richting Pylos).

Aanrader.

Was gewend aan vier à vijf sterren en juist daarom goed.

Philip Voets,
    16-7-2007

Was gewend aan vier à vijf sterren en juist daarom verrassend goed. Weinig echte minpunten. Mooie omgeving, goed zwembad en fitness en natuurlijk dicht in de buurt van de highlights uit het Oude Griekenland (Olympia en Sparta, hoewel weinig te zien bij laatste). Over de hele linie erg tevreden!

Wij hebben met 2 kids hier enkele dagen verbleven, begin

Fam. Vermare,
    12-5-2007

Wij hebben met 2 kids hier enkele dagen verbleven, begin mei. Zeer rustig complex. Mooi zwembad, tennisveld en fitnessruimte. Erg schoon, prima ligging voor rust zoekers, auto is een must!

Van hieruit tripjes gemaakt naar o.a. Vasses en Olympia. Kiparissia ook aan te raden (5 km) wat levendiger.

Wij zijn ook met het treintje meegeweest naar Kalamata. Erg leuk.

Manager is duits, weet veel over de omgeving.