We hebben een aantal aanbieders voor Kalkan voor je op een rij gezet:

Reviews over Kalkan

Zeer mooi appartement

Bosman,
    3-9-2013

Wij verbleven in een app. met 2 slaapkamers. Een groot app. met elke slaapkamer een airco. Het ontbijt op teras was heerlijk met genoeg keus.Het uitzicht vanuit het dakteras prachtig.Zwembad met hele fijne bedden.Omdat wij er in augustus waren, was het af en toe een behoordelijke klim.Naar het stadje zelf ongeveer 15 a 20 min. lopen

In het voorjaar en najaar zal het veel gemakkelijker zijn.Personeel is erg aardig en staan altijd voor je klaar. Leuke eetgelegenheden in de buurt en kwaliteit erg goed en wat voordeliger als in het stadje zelf.Wij vonden het eten kwalitatief beter als in Dalyan en Fetiye.Wij hebben een super vakantie gehad in 3T en Kalkan is een prachtige plaats.Waneer we niet meer gebonden zijn aan schoolvakantie gaan we zeker nog een keer terug, ook om wat meer te kunnen wandelen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Heerlijke vakantie in een gastvrij Kalkan

Van Rosmalen,
    30-7-2013

Appartement Lycian vonden wij een Topper!

Heel ruim, schoon appartement met een fantastisch uitzicht over het dorp en de zee(503)

Het complex heeft 2 mooie, schone zwembaden.

Eigenaresse spreekt inderdaad alleen Turks maar haar zoon kan heel goed Engels!

Kwamen regelmatig praatje maken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Aan te bevelen!!!

Loes,
    30-7-2013

Apartment Lycian Villa, een samenstel van meerdere apartmenten in losse gebouwen met meerdere zwembaden dat toch kleinschalig is en zeker niet massaal. Het uitzicht over Kalkan is prachtig, juist omdat het hoog gelegen is; dus wel een klim van de dorpskern en de haven naar boven de heuvel op. Busstation (dolmus), markt (donderdag) en supermarkten dichtbij +/- 5 minuten lopen. Schoon, ruim, goed onderhouden, vriendelijk, kluisje gratis, ontvangst hartelijk (en ja Songul spreekt alleen Turks, haar zoon Engels, maar altijd behulpzaam !!! (In Turkije spreekt met nu eenmaal Turks!!!)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Ons Paradijs

m.H.Maarleveld,
    2-7-2013

Wij zijn in mei/juni weer in 3T gweest dat doen we al 10 jaar.

Het personeel is heel vriendelijk en de service is prima. Het ontbijt is heel goed. Wij hebben altijd een twe persoons appartement die heel goed verzorgd zijn. Wij zijn waarschijnlijk bevoordeeld maar we houden van 3T en het personeel.

Gereisd met partner in mei 2013

Super!

Bruekers,
    11-5-2013

Een geweldig verblijf in hotel 3T !

Mooie kamer, fijn zwembad, heerlijk rustig.

Selcuk Türe is een heel behulpzame gastheer. Kortom een prima vakantieadres :-)

Gereisd met partner in mei 2013