We hebben een aantal aanbieders voor Kalkan voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Kalkan voor je op een rij gezet:

Reviews over Kalkan

• 9Loes30-07-2013

Aan te bevelen!

Iets langere transfertijd, maar meer dan de moeite waard. Kwalitatief authentiek dorpje met mooie straatjes, winkels, restaurants, haven, kiezelstrand, zandstrand op half uur dolmus afstand, Saklikent 45 minuten, Kas en Patara dichtbij. Relaxed, ontspannen, geen massatoerisme. Gevarieerd aanbod aan aktiviteiten (boottochten, paragliding, strand, kanovaren, wandelen). Meer dan voldoende aanbod en variatie om een heerlijke vakantie te hebben.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

juli 2013

• 9m.wamelen04-06-2011

Kalkan is een prachtig, sfeervol dorpje!

De eerste indruk van bovenaf was wat kaal, maar Kalkan bleek een prachtig, in terrassen opgebouwd dorpje! Sfeervol, veel winkeltjes en met bloemen begroeide restaurantjes. Het ene nog mooier als het andere met dakterrassen en altijd schitterend uitzicht over de baai. De lokale minibus gaat vanuit het centrum o.a. naar Kas,Fethiye en Patara. De gewone dolmus is 500m buiten het centrum. Het vele klimmen en de trappen maken dit dorp niet geschikt voor minder validen! Je kunt boottochtjes maken en kleine taxibootjes brengen je gratis naar de beachclubs met vlonders. Meest Engelse toeristen. Eten duurder als normaal in Turkije maar wel kwaliteit. Al met al zeer de moeite waard: kleinschalig, geen hoogbouw, geen massatoerisme en heel aardige bevolking.

• 8Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Alleen gereisd in mei 2011

• 9Leon11-07-2004

Kalkan is dé perfecte plek om een relaxte vakantie door te brengen. Kleinschalig toerisme, leuke jachthaven, kleine straatjes, lekkere restaurantjes en ook nog een klein (kiezel-)strand. Op korte afstand van de zandstranden bij Kaputas en Patara is dit een ideale oord. Wij hebben gelogeerd bij Pension Balikci Han 2, idyllisch gelegen, vlak bij de zee. De inrichting en service waren super. Kalkan en Balikci Han 2 zijn dus echte aanraders!!

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd in juli 2004

• 9Wim Barmentloo19-07-2004

Ka is voor ons sinds een paar jaar de plaats om te zijn. rust, cultuur/geschiedenis, maar bovenal de ontspannenheid, de vriendelijkheid en gastvrijheid die zich in het hele dorp manifesteerd. Kortom Kas is vooral een plek waar de massatoerist moet wegblijven. Maar eet bij Akdeniz en ga ook naar de Turkman. Ga ook eens naar Cirali.

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd in juli 2004

• 8Suzanne(19jaar)27-10-2004

Ik ben in oktober 2004 naar Kalkan geweest! Het is super daar. Een klein paradijsje. Ik heb overnacht in hotel Sevgi,2min. loopafstand van het centrum en het is een gezellig klein hotel! Groetjes

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd in oktober 2004

• 9marius07-10-2006

hallo. Ben net terug van Kas/Turkije. Prachtige plaats. Rustig. Niet overvol met toeristen. We hebben appartement linda gehad. Ligt mooi. Je moet alleen veel klauteren daar. Ligt vrij hoog. Water is helder blauw van de zee. We hebben een eilandenboottocht gedaan. doe dat nooit via het reisburo. daar kost het 39 euro. Aan de haven kun je zelf afspeken met de kapiteins van de boot. Ben je vaak voor 15 euro{dit is incl eten op de boot} klaar.Wij zijn met berkey boot gegaan. Is echt super geweest en gezellig. Voor goedkoop en zeer goed eten heb ik wel een aanrader. Zorg dat je bij Nazar restaurant geweest bent om uit te eten. Zeer goed en goedkoop. Voor eten en drinken waren wij met 4 personen in totaal maar 30 euro gemiddeld kwijt. Wij vonden dat wel een fooi waard. Ga zeker een keer terug naar Kas.Mocht je ooit gaan. Veel plezier.

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in september 2006

• 10Jolanda23-09-2006

Ben helemaal verliefd geworden op vooral Kas en ook op Kalkan. De mensen zijn vriendelijk en niet opdringerig. Je wordt er netjes behandeld en de hele sfeer straalt VAKANTIE in de beste zin van het woord uit.

Ja, ik ben verliefd op dat stukje Turkije

• 10Omgeving
    • 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd in september 2006

• 10olivier boulez05-01-2004

kas is een aanrader als je het toppunt van vriendelijkheid wil meemaken... Hebben al in turkse riviera geweest en was ook super maar kas privaleert

• 10Omgeving
    • 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Stranden

Gereisd in januari 2004

• 9Wendie Overbeek28-09-2012

Pareltje aan de Turkse zuidkust

Uitstekende bestemming, mits goed ter been

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in september 2012

• 7Rinus10-11-2011

Aardig badplaatsje

Kalkan is een aardig plaatsje in een mooie omgeving, ten noorden van deze plaats kan men bij het dorpje Kinik een kleine afsteker maken naar de ruïnestad Xanthos, van deze stad uit de oudheid is niet zoveel meer over, van de vele gebouwen die dit oord ooit heeft geteld zijn er weinig meer als zodanig te herkennen, het zijn veelal steenhopen

• 7Sfeer in stad
    • 8Omgeving