We hebben een aantal aanbieders voor Kalá Nerá voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Kalá Nerá voor je op een rij gezet:

Reviews over Kalá Nerá

Wil zeer zeker nog een keer terug!

Dity,
    18-4-2019

Het appartement Enalion was prima! Mooi zwembad, schoon. De accommodatie ligt direct aan zee, met leuk terras én heerlijk eten. Het personeel legt je in de watten.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Schitterende relaxte vakantie!

Jo,
    9-4-2019

In 2013 hebben we (mijn partner en ik) elkaar ontmoet tijdens een wandelvakantie in Pilion, accomodatie Huize Takos. Na 5 jaar zijn we weer naar Huize Takos in Pilion afgereisd en werden weer heel gastvrij ontvangen door de Griekse familie. Elke ochtend kregen we een Griekse lekkernij, heerlijk. We hebben genoten van mooie wandelingen en autotochten in het Piliongebied. En wat is er mooier dan na een wandeling op het strand met een hapje en een drankje, en natuurlijk af en toe afkoelen, te genieten van elkaar en de Griekse gastvrijheid.

Gereisd met partner in september 2018

Het echte Griekenland vind je hier!

Natalie Reijnders,
    29-3-2019

Zeker 5 jaar hier een fantastische vakantie gehad. Lieve mensen, verzorgd appartement, heerlijke tuin. Vergeet zeker niet de lekker hapjes van oma en het fruit wat je af en toe opeens in de keuken vind. Wel een beetje verder van het centrum, maar daardoor heerlijk rustig. Een aanrader.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Eddie Dijkhuis,
    30-10-2018

Een perfecte plek alles binnen handbereik, de zee, de tavernes, terasjes en de winkeltjes. De zee is geschikt voor kleine kinderen. Het appartement is zeer netjes en wordt iedere 2 dagen schoongemaakt , een leuke eigenaresse, dit appartement is zijn geld dubbel en dwars waard. Ook de omgeving nodigt uit om heerlijk te wandelen en dan na de wandeling een héérlijke duik in de zee echt een aanrader. Wij komen hier al 18 jaar en voor ons altijd weer thuis komen.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig

Derks de Veer,
    25-8-2018

Een mooi appartement dat wij geboekt hadden bij een touroperator. Vriendelijk ontvangen door hotelpersoneel en welkoms geschenk op kamer van de touroperator. Elke dag schoonmaak.Wij hadden bij aankomt het ontbijt bijgeboekt . Dat was echt prima.Ruime keus. Air condition tegen betaling € 5.00 p/d was ook perfect.Heerlijk balkon met uitzicht op zwembad. Twee keer s avonds gegeten in bijbehorend restaurant aan de gezellige boulevard . De weg over en daar is al het strand met voor de gasten gratis strandbedden. Prima hulpvaardig personeel zonder opdringerig te zijn.Rondom een mooie tuin vol bloemen.Het is een perfecte plek om heerlijk tot rust te komen.Ik kan werkelijk niets negatief bedenken

Gereisd met partner in augustus 2018