We hebben een aantal aanbieders voor Kaapstad voor je op een rij gezet:

Reviews over Kaapstad

Nooit meer !

Trees Megens,
    14-2-2019

We waren voor een week in hotel Circa on the Square in Kaapstad. Ik werd 's morgens om ongeveer half drie wakker van hard gehuil en wild geschreeuw. Ik zei zachtjes: Hoor, ruzie ! Mijn man die naast me lag zei: Ssst, dit is een overval. Wat we hoorden was heel indringend: heel hard schreeuwende mannen, huilende vrouwen, heel beangstigend. Om het half uur werd er op onze deur gebonsd. We durfden de receptie niet te bellen, want dan zouden de overvallers horen dat de kamer bewoond werd. Dit ging zo door tot half vijf in de morgen. ... 's Morgens om 8 uur... bij de receptie wisten ze gewoon nergens van. Ook een ober bij het ontbijtl wist van niks. Dat er geen bewaking was die nacht, werd door hen glashelder ontkend. Een dag later zeiden ze tegen ons dat het een muziekband was, ze waren dronken, en dat ze daarom steeds op onze deur bonkten. Nou, maak dat de kat wijs !! Ook 65 euro borg betaald bij aankomst. Nooit terug gekregen !

Gereisd met partner in november 2018

Centraal gelegen , redelijk hotel

Paul Oostrom,
    25-6-2016

Ligging is prima ,maar de appartementen worden slecht bijgehouden en dat geeft irritaties. Lekkages, defecte airco verouderd meubilair !

geen 4 sterren meer waard. na 4 jaar gebruikt te hebben gaan we er niet meer heen!

Gereisd met partner in februari 2016

Goed voor de volgende keer

afke kuiper,
    7-3-2014

prima appartementen, goed voor de volgende keer, appartementen worden dagelijks schoongemaakt; ligging aan grote weg met vlakbij een grote Spar supermarkt en vlakbij Queens Beach waar om de kwartier een bus naar het centrum en naar bv Palmbeach en Houtbay vertrekt.

Gereisd met partner in februari 2014

Perfect veilig complex

Oostrom P,
    5-4-2012

Combinatie van particuliere en hotel appartementen. 24 uur service en zeer centraal gelegen appartementen met airco zwembad fitness en complete keuken

Gereisd met partner in januari 2012

Prachtig appartement in het centrum van de stad

Hans,
    4-5-2011

Een Nederlands stel verhuurt twee appartementen in The Rockwell complex. Het ligt erg rustig in het cnetrum. Je hoort niks, maar zit tegenover winkels, restaurants en bars. De wijk is erg in trek bij homo's.

Het appartement ligt in een prachtig gebouw met zwembad en fitnessruimte.

De meubels zijn goed, er is airco.

Er zijn weinig pannen.

Er is een parkeergarage met een eigen parkeerplaats.

Het terras is heerlijk om te zitten.

Appartement is een echte aanrader.

Gereisd met partner in februari 2011