appartementen in Kaapstad

appartementen Kaapstad

We hebben een aantal aanbieders voor Kaapstad voor je op een rij gezet:

Reviews over Kaapstad

• 8Anna04-04-2019

Geweldig om dit alles eens in het echt te zien. Heb de gehele vakantie genoten

• 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in oktober 2017

• 8Martin14-03-2019

Adembenemend

Fantastische locatie in Kaapstad. Hotel nabij Sea Point aan de Boulevard met uitzicht op de Atlantische Oceaan. Fraaie zonsondergangen vanuit mijn hotelkamer of vanaf het terras van het Winchester Mansions Hotel.

Gereisd met vrienden in april 2018

• 9Trees Megens18-02-2019

Kaapstad moet je gezien hebben !

Cape Town ligt idyllisch aan de voet van de Tafelberg. Deze stad heeft een rijke historie. Veel variatie in heel goede restaurants. Terrasjes in overvloed, gezellig. Goed openbaar vervoer zowel in de stad als in de omgeving. Zeer interessante excursiemogelijkheden. Mooie musea.

• 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in november 2018

• 9Merijn31-01-2019

Kaapstad een heerlijk bestemming ook met baby

Kaapstad is een toffe stad! Er is van alles te doen. Heerlijke stranden bij Campsbay of juist aan de andere kant bij Muizenberg . Je kunt naast uitgaan ook heerlijk winkelen op Long Street. Ook zijn er de marktjes in Green market square of St. George's mall. The Root44 op zaterdag of zondag is ook altijd leuk om te bezoeken. En Watershed bij Waterfront ook. Ik vind het heerlijk om in de Company Gardens rond te lopen of lekker te relaxen. Kalk Bay en Simons Town zijn ook erg leuk om te bezoeken! De mensen zijn vriendelijk. Het eten is heerlijk.

• 6Cultuur

januari 2019

• 8Liane Vissers02-12-2018

De Kaap is en blijft ademloos mooi.

We hebben een heerlijke tijd gehad aan de West Kust van de Kaap in Zuid Afrika. Zijn naar Paternoster geweest en naar een vogelreservaat. Het was echt geweldig daar te zijn. Verder de Tafelberg beklommen en diverse musea bezocht. De restaurants in Houtbay bijvoorbeeld zijn prima. Kaapstad heeft alles in zich. Ik kan het iedereen aanbevelen. Vergeet ook niet de diverse wijn farms te bezoeken. Een trip met de hop on- hop off bus is ook zeer aan te bevelen.

• 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Annika18-11-2018

Reis van mijn leven

Zuid-Afrika is een prachtig land met veel diversiteit om te gaan ontdekken vanuit Kaapstad. Huur een auto en ga op avontuur! Er is voor ieder wat wils; restaurants, winkels, uitgaansgelegenheden, prachtige stranden, cultuur, geschiedenis en veel sportieve activiteiten. Voor mij is in omgeving Kaapstad de Canopy tour mijn hoogtepunt, vier uur lang tokkelen bij de Theewaterskloof. Natuurlijk zijn de diverse klimtochten op de tafelberg en lionshead een echte highlicht vanwege de prachtige natuur en het uitzicht over deze bijzondere wereldstad. Erg geschikte bestemming voor een groep vrienden of gezinnen met oudere kinderen.

• 10Cultuur
    • 9Stranden
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 6R. Jansma08-11-2018

Kaapstad, voor ons een teleurstelling

Kaapstad, las ik op diverse plaatsen, zou 1 vd mooiste steden vd wereld zijn. Wat ons betreft is dit volkomen onterecht. Afgezien van de slums rondom de stad, vonden wij de stad zelf echt niet bijzonder. Het geroemde Victoria en Albert Waterfront: aardig, maar waarom hierover zo gejuicht word? Vanaf de tafelberg heb je een mooi uitzicht over de stad en vandaaruit zie je ook dat de stad mooi ligt, tussen de bergen en aan de zee. Maar een stedentrip naar Kaapstad kan ik echt niemand aanraden.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad

oktober 2018

• 8Debbie05-11-2018

Een must to have seen

Al vele malen naar kaapstad gevlogen voor fam bezoek. In 2017 mijn reis alleen geboekt en alleen gereist naar deze wereld-stad. Naar kaap de goede hoop, simons town fransche hoek etc etc. Een must to do: zwemmen met haaien, Table mountain op lopen (terug met de kabel) WOW wat is het gaaf als je de zon ziet opkomen. Winkelen, de markt en snuif de historie en het moderne van nu in je op. Kaapstad is prima te doen met openbaar vervoer, lokale taxi of regular taxi. De Red bus is er ook en je kunt overal elke toerist place uitstappen/opstappen. Uitgaan super sfeer en van jazz tot house als je van meer dan een zon vakantie houdt en dit met/zonder reisbegeilding wilt doen dan is Kaapstad the place to go to. In dec reis ik weer maar nu voor familie bezoek

• 9Stranden

Alleen gereisd in januari 2017

• 9GM Ketel08-10-2018

Heerlijke stad met vele attracties

Kaapstad is een drukke, moderne stad met veel vertier. Aan de Waterfront is het altijd gezellig druk met live muziek en leuke winkels. Leuk om daar even vanuit het reuzenrad alles te overzien. Voor actieve vakantiegangers: je kunt er paragliden, fietsen en wanneer het mooi weer is de Tafelberg op gaan. Houd er wel rekening mee dat er een lange rij voor de kassa staat, maar het is de moeite waard! Je kunt voor weinig geld de Hop-on-Hop-off bus pakken waarbij de bij allerlei attracties kunt uitstappen. Wanneer je Robbeneiland wil bezoeken adviseer ik je van tevoren te reserveren. Het bezoek was indrukwekkend doordat een ex-gevangene sprak over zijn verblijf daar. Ik hoorde van een reisgenoot dat het museum echt geweldig is, dus er is voor ieder wat wils. Na een reis door Zuid- Afrika is het wel een contrast met de rest van het land, maar daarna ben je weer snel gewend in ons eigen land.

• 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in september 2018

• 7djdre11-08-2018

schitterend Zuid Africa

Ga sowieso goed voorbereid op reis wanneer je naar Zuid Africa gaat, bij het Waterfront is het goed vertoeven vele restaurantjes zowel aan water als op vele andere plekken. De tafelberg is een bijzondere locatie die je ook vanuit de stad goed kunt zien liggen, belangrijk is om te weten welk weer het is of wordt want in de mist op de tafelberg is geen optie al zegt men zelf dat dan de tafel gedekt is met een kleedje :) Met een Uber kun je heel veel plekken bereiken voor een zeer redelijke prijs. Zo kun je echt lokaal gaan om te gaan eten bij een oosterse markt maar ga daar niet lopend of alleen heen

• 6Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juni 2018