Julianadorp aan Zee

We hebben een aantal aanbieders voor Julianadorp aan Zee voor je op een rij gezet:

Reviews over Julianadorp aan Zee

We komen zeker nog een keer terug !

Sander,
    1-9-2015

Uitstekende ruime appartement op (inderdaad !) loopafstand van het strand en de duinen Appartement was comfortabel en gezellig ingericht. Mooi balkonnetje met heerlijke ligstoelen. En.... we hadden prachtig strandweer iedere dag. Tip: bij het Strandpaviljoen "Zee van Tijd'zit je heerlijk!!

Gereisd met partner in augustus 2015

Fijne omgeving

Ed,
    13-10-2011

Ons appartement lag direct achter de duinen, dus binnen enkele minuten waren wij op het strand. Dit was voldoende voor ons en de kinderen daar wij genoten van die prachtige zonnige week in oktober.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Oct 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer ruim appartement, begane grond.

Bianca,
    7-8-2011

Heerlijk tuintje bij het appartement, geen inkijk, ideaal. Alles was ruim, de woonkamer, de slaapkamers en de badkamer. Jammer was alleen dat de kookplaat niet echt optimaal meer werkte. Voor kinderen is het ook perfect door de leuke speeltuin. Het park wordt goed onderhouden. Echt voor herhaling vatbaar. Je zit zo op het strand en de supermarkt is op nog geen 5 autominuten verwijderd van het appartement. De prijs kwaliteit verhouding is ook super. Zo dichtbij zee en zoveel ruimte in het appartement, ideaal. Volgend jaar zeker proberen weer terug te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jul 29 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prima appartementen - dichtbij het strand!!

jan van kraalbergen,
    5-8-2011

Ondanks het slechte weer hebben we een prima vakantie gehad. lekker wandelen op het strand en er is genoeg te doen in de omgeving. we hadden een net appartmentje en - voor ons heel belangrijk - lekker schoon. Komen zeker nog een terug. Alleen dan bij goed weer ;-)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Prima appartemenetn

Barry Aitsma,
    21-7-2011

Ondanks het slechte weer toch een prima vakantie gehad. Mooi comfortabel appartement waar je ook wat langer binnen kan zitten zonder dat je elkaar op de lip zit.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)