• Type accommodatie

appartementen in Javea

Reviews over Javea

mooi appartement alles aanwezig

grace bulgac, 2-4-2017

prima locatie dicht bij het strand en de boulevard , keurig netjes appartement.

wel in een straat met redelijk veel verkeer als je op het balkon zit goed te horen. zeker een aanrader.

Een aanrader ... Helemaal Top!

Johan van Bekkum, 14-3-2017

Na te zijn opgehaald in het centrum van Javea brachten Bert & Els ons naar het appartement en gaven ons een rondleiding met uitleg.

Het appartement is zeer ruim en van alle gemakken voorzien ( airco, vaatwasser, oven, magnetron, koffiezetapparaat, waterkoker, wasmachine, strijkbout & plank en een meer dan complete keuken.

Een heerlijk en ruim terras op zuiden en vlakbij het strand/gezellige boulevard. Daarnaast is het centraal gelegen voor uitstapjes in de omgeving waar je niet alleen prachtige wandeltochten kunt maken, maar ook gezellige plaatsjes kunt bezoeken.

Ook de kustplaatsen Calpe, Denia, Altea, Benidorm en Alicante zijn goed bereikbaar vanaf hier.

Er is WIFI en op de grootbeeld televisie zijn alle Nederlandse zenders te ontvangen.

Voordat de verhuurders vertrokken kregen wij nog wat goede tips om uit eten te gaan. en gaf Bert aan dat wij hem altijd mochten bellen als er vragen zijn.

Halverwege onze vakantie hebben wij nog even telefonisch contact gehad over ons vertrek en ook deze keer stond Bert weer voor ons klaar met een mooie oplossing " we mochten een paar uurtjes langer blijven "

Bert & Els ... helemaal Top ... we willen zeker nog een keer komen.

Groetjes .. Johan & Fatima

Javea scoort een 8,4 uit 10, op basis van 157 reviews