appartementen in Ixia

We hebben een aantal aanbieders voor Ixia voor je op een rij gezet:

Bebsy

Dagen regen12973210015611

Reviews over Ixia

• 10Patrick Dreessen11-09-2020

SUPER

3e revieuw i.v.m. foutmeldingen bij verzenden. Super vakantie gehad, goed hotel, mooi gelegen aan zee en dus mooi uitzicht. Maak een praatje met het personeel of zeg eens goedendag en de wereld gaat voor je open. Eten is goed, voor ieder wat wils. Kamers zijn netjes, mooi en verzorgd. Deze worden iedere dag schoongemaakt. Ligbedjes rond het zwembad en op het kiezelstrand meer dan genoeg. Reserveren voor 09:00 uur en niemand bij de bedjes aanwezig dan worden de handdoeken netjes opgevouwd en weggelegd. Ondanks Covid-19 deed men er alles aan om de vakantie onvergetelijk te maken. Voor ons zéér zeker voor herhaling vatbaar. 2021 is alweer geboekt.

• 10Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in september 2020

• 10Patrick Dreessen11-09-2020

SUPER

• 10Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in september 2020

• 8Camiel17-07-2020

Heerlijk

Heerlijke vakantie met vriendelijke mensen en prima eten. Ideaal, zwembad en strand op een locatie met eten en drinken binnen handbereik. Leuk animatie Team Moet er wel bij vermelden dat we er in de Corona tijd waren en het voor 40% gevuld was, weet dus niet wat voor oordeel ik zou hebben bij een. 100% bezetting. Vanuit mijn ervaring nu zou ik hier zeker nogmaals heen gaan.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

juli 2020

• 10John Hechtermans16-07-2020

Bangelijke vakantie in super hotel en mooi eiland

zeer mooi eiland met mooie stranden en minder wind aan oostkant maar ook mooie strandjes en aangenaam windje aan westkant maar meer keienstrandjes en circa 5 graden koeler . Zelfs zandstrandjes gevonden aan de westkant waar je ligbedjes , parasols , kleedhokjes en douches gratis kunt gebruiken maar waar je dan best wel even iets drinkt of eet op de bijhorende gezellige terrasjes . Enorm goed om voor 1 of 2 dagen een wagen of scooter te huren en het eiland dat circa 90 km lang en circa 40 km breed is te verkennen . Zeer prettig wandelen in zowel het oude als de nieuwe gedeelte van de stad Rhodos. Heel aangenaam en mooi eiland .

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Ferenc Morvai13-10-2019

Geweldig!!👌👌👌

Wij hebben een super vakantie gehad! Super gaaf kamer, top uitzicht. Zeer vriendelijke personeel. Eten was erg goed en elke dag een andere thema! Animatieteam was werkelijk top! Was een top vakantie met een super hotel! Hartelijk dank En wij raden deze hotel graag aan! Van ond heb jullie een dikke vette 10!!!👌👌👌 Klappie , klappie , klappie 👏👏👏

• 9Cultuur
    • 8Omgeving
    • 9Stranden
    • 7Zorg voor natuur

augustus 2019

• 6Bas14-08-2019

Prima

Top top top maar het eten en de wifi was een flop

• 2Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad
    • 6Stranden
    • 1Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 7Claudette12-08-2019

Leuk dorp maar erg druk verkeer

Ixia is een plaats aan zee ongeveer 15 minuten vanaf het vliegveld. Wij zaten in Avra Beach Resort in Ixia direct aan de zee. Het stadje Ixia is erg druk met erg veel verkeer. Wij hoefden gelukkig niet over te steken naar de zee omdat wij aan zee zaten, maar het oversteken is wel gevaarlijk. Verder wat winkeltjes en restaurantjes. Ook verschillende supermarkten. Beetje een armoedig stadje maar dat vond ik ook van andere steden op Rhodos.

• 5Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

juli 2019

• 9melis-ede12-08-2019

Super vakantie !!

Wij zijn er geweest vanaf 24 juli t/m 7 augustus 2019. Zeer vriendelijke personeel en eten was gewoon goed! Nadeel wivi moest je kopen en dat is niet meer van deze tijd.

• 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Ina30-07-2019

Heerlijk! En prachtige zonsondergangen gezien hier

Prachtig strand, maar waterschoentjes zijn wel aan te raden i.v.m. de kiezels. Ligbedden zijn overal te huur voor 10 euro(twee bedden+parasol) er zijn veel restaurantjes, sportcafe's en supermarktjes) wij zaten in Rodos palace hotel, hier vlakbij is een heel gezellig barretje, la republica, mét een openbaar zwembad. Ixia is wel langgerekt en alle restaurants e.d. liggen aan één kant van de drukke weg die van het vliegveld naar Rhodos stad loopt. Het is niet een gezellige boulevard met veel winkeltjes en alles ligt vér uit elkaar. Voor vertier moet je echt wel on Rhodos stad zijn (ongeveer 7 km vanaf Ixia ) en met de bus (2 euro) of taxi(10 euro) goed en snel te bereiken. Dus als je van niet al te veel drukte houdt dan is Ixia een goede keus om vakantie te vieren op Rhodos.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 7Sfeer in stad
    • 9Stranden
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Marja Van Beek04-07-2019

Fantastisch!

Prachtig eiland Rhodos, schitterende oude stad, leuke winkeltjes. Heerlijk eten, leuke terrasjes. Vriendelijke mensen.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Zorg voor natuur