We hebben een aantal aanbieders voor Ortisei - Sankt Ulrich voor je op een rij gezet:

Reviews over Ortisei - Sankt Ulrich

super net appartement

g,
    10-3-2016

Wij zijn hier van 28 feb tot 5maart geweest met 4 volwassenen.

Echt een super mooi en schoon appartementencomplex.

De skibus stopt voor de deur dat is ideaal.

Iedere dag verse broodjes bij de deur, heel eerlijk dat hadden er wel 6 mogen zijn ipv 4..zeker de mannen lusten wel 2 broodje in de ochtend.

Wij zouden hier zo weer terug gaan en het skiën is er werkelijk prachtig!!!

Gereisd met vrienden in februari 2016

Super appartement

sebastiaan hekel,
    14-3-2013

Ik ben in 2010 een week in app. 42 geweest en ik ben net terug van een week in app 62 en kan niet anders zeggen dan SUPER, de service perfect, hygiene heel goed, ruimte goed en alles is heel goed onderhouden. Het eenige minpuntje is het trage wifi, maar goed daar heb je geen last van als je over de brede en rustige pistes aan het boarden bent!

Gereisd met vrienden in maart 2013

Mooi appartement in prachtige omgeving

Perry,
    17-9-2012

Eind augustus 2012 verbleven wij hier met onze kinderen (van 6 maanden en 2,5 jaar) in een appartment. Het appartement was erg ruim en zeer schoon. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. De accomodatie ligt vanaf het centrum gezien bovenaan een steile helling waardoor naar het centrum wandelen wel een behoorlijke inspanning vereist. In de omgeving kun je prachtige wandelingen maken. een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

super, in dit geval in de zomer

l.clarijs,
    1-8-2012

Een prettig appartement, luxe en met een mooi balkon, met uitzicht op Ortisei en de Sassolongo. Fantastische omgeving om op hoogte mooie wandelingen te maken. Skiliften helpen daarbij, maar ook de voorzieningen in het dorp. Villa Stella ligt centraal en toch rustig.

Gereisd met partner in juli 2012

Heerlijk op de zuidkant

Corrie,
    6-3-2011

Gran Tubla is ons zeer goed bevallen. Mooi wandelingen groot skigebied.

Niet geschikt voor kinderen onder de 2 jaar ivm trapjes en klim vanuit dorp Ortisei.

In dorp en bij skipistes betaald parkeren 8 Euro per auto per dag.

Voldoende kastruimte (incl. hangers) Op de zuidkant, heerlijke ligstoelen.

2 schommels en een glijbaan.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011