We hebben een aantal aanbieders voor Ortisei - Sankt Ulrich voor je op een rij gezet:

appartementen Ortisei - Sankt Ulrich met balkon / terras

Reviews over Ortisei - Sankt Ulrich

Top appartement, goede prijs/kwaliteit verhouding

Sven Baas,
    14-11-2017

Wij gaan nooit 2 jaar naar dezelfde accommodatie. Alleen voor Villa Hubertus maken we een uitzondering. 4 jaar achter elkaar heen geweest. Dit appartementen complex is netjes en prima verzorgt. Contact met de eigenaar is prima. Geen nieuws = goed nieuws. En het grote voordeel is de afstand naar de maar liefst 1200 kilometer piste. De 'Schiphol' band is op 50 meter lopen. Sinds dat ik ski (vanaf mijn 9e, ieder jaar) heb ik dit nog nooit meegemaakt. Zo dichtbij de lift. Een leuk verblijf die, in onze ogen, totaal geen overdreven luxe heeft. #jebenttochdeheledagopdepiste

Gereisd met vrienden in januari 2016

Fantastische plek

Diana,
    30-1-2017

Wij hebben 1 week doorgebracht in woning Resciesa. Het is een hele schone, mooie nieuwe woning die heel smaakvol ingericht is. Het uitzicht is onbeschrijflijk mooi. De eigenaars, Elmar en Barbara, staan voor 200% achter hun bedrijf en doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. De garage is een pluspunt. Hier bevindt zich ook een schoendroger voor de skischoenen. Ook de broodjesservice was erg goed. Iedere morgen verse broodjes aan de deur.

Wij hebben een top vakantie gehad en zijn zeker van plan nog eens terug te gaan!

Gereisd met partner in januari 2017

super net appartement

g,
    10-3-2016

Wij zijn hier van 28 feb tot 5maart geweest met 4 volwassenen.

Echt een super mooi en schoon appartementencomplex.

De skibus stopt voor de deur dat is ideaal.

Iedere dag verse broodjes bij de deur, heel eerlijk dat hadden er wel 6 mogen zijn ipv 4..zeker de mannen lusten wel 2 broodje in de ochtend.

Wij zouden hier zo weer terug gaan en het skiën is er werkelijk prachtig!!!

Gereisd met vrienden in februari 2016

Net appartement

Victor Meijer,
    16-8-2014

Mooi ruim appartement maar een beetje saai. Het complex heeft geen echte receptie en daarom is er weinig contact met de eigenaar en is er weinig sfeer.

Het uitzicht is schitterend en de ligging tov de liften is uitstekend. Het is 50 m lopen naar de roltrap richting de gondel voor Seceda en 5 min lopen naar de eitjes richting Seiseralm. Het centrum is ook dichtbij. Het is schoon en een paar jaar oud. De WIfi is traag en voor de kinderen is er niks te doen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

Net appartement met top ligging

Raoul,
    14-3-2014

Met onze gezin incl 2 kinderen van 11 en 13 hierheen geweest. Beviel uitermate goed. Het ligt pal naast de gondel zodat je met je skischoenen aan maar letterlijk 40 passen hoeft te zetten. Wel zo prettig. Het is niet heel ruim maar voor een week goed te doen. De keuken is wel erg klein maar alles wat je nodig hebt zit er in. De badkamer is weer erg ruim. Door de 2 opklapbedden kun je makkelijk en snel meer ruimte creëren. Voor de kinderen is er een stapelbed maar dit kraakt stevig waardoor wij 1 matras in de kamer hebben gelegd wat overigens heel goed gaat. Goede faciliteiten aanwezig zoals een lift en skischoenverwarmers. Je ski kun je buiten in een afgesloten schuurtje zetten. Gezellig dorp op slechts 2 min lopen. Het zwembad is ook 2 min lopen en is best groot. Er is een binnen- en buitenbad, een jacuzzi, een groot glijbaan en een Turks stoombad. In dit alles kun je in met het pasje wat je krijgt. Badmuts verplicht! (En daar te koop voor €1,50)

Gereisd met oudere kinderen in maart 2014