We hebben een aantal aanbieders voor Ortisei - Sankt Ulrich voor je op een rij gezet:

Reviews over Ortisei - Sankt Ulrich

Heerlijk appartement

Victor Meijer,
    22-8-2014

Ruim appartement dat je een gevoel van luxe geeft. Het ligt aan de rand van het dorp vlak bij de lift naar de Seiseralm en het openbare zwembad. Mirka en staf zijn super vriendelijk en behulpzaam. Wij komen er al 6 jaar en we komen veel gasten tegen die we voor gaande jaren ook zijn tegen gekomen, men komt dus graag terug. De wellness is heerlijk na een dag op de pistes, zeker met de borrel die wordt aangeboden door Mirka. Het is niet goedkoop maar het is een prijs die bij een 4-sterren accommodatie past. De keuken is wat krap en met het noodzakelijke ingericht, vandaar de 8 voor de inrichting. Over het schoonhouden tijdens het verblijf niets dan lof. Het bed is super en de badkamer uitstekend. In de kelder is een speelkamer voor de kinderen waar ze prima hun gang kunnen gaan.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014